20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dårlige planlegging  (Lest 2846 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Dårlige planlegging
« på: 14. Juni 2005, 22:47 »
okei... det er en mulighet for at jeg tar feil når jeg sier dette.... men jeg synes ikke newcastle så langt har gjort noen kjempe jobb på markede.... det ser ut som vi kanskje klarer å få Parker og Emre... noe som virker genialt akkurat i dette øyeblikket...

sist sesong hadde ikke newcastle en klar høyre ving.... denne sesongen solgte vi våre klare venstre ving... og dere må rette meg hvis jeg tar feil... men disse 2 spillerne vi henter inn er sentrale midtbane spillere.? dette gir oss jo et enda større problem en hva vi har hadd tidligere.....

på topp har vi solgt et av våre 3 spiss valg... noe som gir oss en dekning på topp som er = 0.... 2 forsvars spillere er solgt.... noe som ikke akkurat styrker oss dekningen bake heller....

Souness er en mann som er TOTALT blottet for taktisk kunnskap... og hva hvilket taktikk skal han sitte igjenn med til neste sesong....? 4-2-3-1???? tror egentlig at denne taktikken trenger en leder som forstår fotball... og har vi egentlig nok kompetente defansive midtbane spillere......

newcastle har sedd på gode spillere... men har ikke inntrykk over at det er en plan med disse kjøpene.... de er ikke forsterkninger i trengte posisjoner, men gode spillere....
Han kom, ble mett og dett var dett....

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Dårlige planlegging
« Svar #1 på: 15. Juni 2005, 08:41 »
Forstår hva du mener her Simonsen, en smule uenig i noe....

Dyer spilte jo meget bra på høyrekanten forrige sesong. Muligens han er tiltenkt den rollen denne sesongen også.

Vi har ovefyllt med sentrale midtbanespillere, enig. Planen er nok å kvitte seg med Butt og Bowyer, og hente inn to nye; som er Parker og Emre. Emre skal muligens spille venstre å erstatte Robert. Mens vi da har Faye, Jenas og Ambrose(også/heller høyrekant) som kan spille sentralt, mens med Parker og Emre blir dette en bra midtbane. Vi har også Milner som kjemper for høyrekant, noe som er bra for kjemping på laget......om han styrker laget?? er en annen ting.

Mulig midtbane denne sesongen:
Dyer/Ambrose/Milner - Parker/Faye - Jenas/Emre - Emre/N'Zogbia

På topp er jeg enig at vi trenger sårt inn en eller to nye. Det håper jeg skjer snart!! For her trengs det spisser. Vi står igjen med Kongen og Ameobi og Chopra  :?
Kongen kan ikke putte +20 alene denne sesongen, og Amøbi klarer så vidt 2 mål per sesong. Mens Chopra har så vidt spilt i Premier League.

David - Håper på Owen
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Dårlige planlegging
« Svar #2 på: 15. Juni 2005, 13:38 »
Det er nå lenge igjen til fotballen sparkes igang til høsten, og jeg syntes at Newcastle mangler en god erfaren spiller på midtbanen. Dette er hva som må kjøpes:

*Midtbanespiller (parker)
*Erstatter for Robert (emre)
*Erfaren midtbanespiller
*God spiss

Torjus

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dårlige planlegging
« Svar #3 på: 15. Juni 2005, 14:51 »
Siden vi har så mange midtbanespillere så kan Dyer godt spille på topp. Han er kjempegod der. Dere så det mot sporting da han spilte på topp og dere så det mot Southampton i fjor.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Dårlige planlegging
« Svar #4 på: 15. Juni 2005, 22:15 »
Jeg tror ikke du tar så feil, Erlend. Jeg er helt enig med deg. Vi trenger skikkelige høyre- og venstrevinger. Jeg er ikke fornøyd med å plassere sentrale midtbanespillere der, selv om de kan fungere greit en stund.

De forsvarsspillerne vi har solgt vil la seg erstatte. Vi har god rekruttering gjennom Taylor og Ramage. Og vi må ikke bruke så altfor mange pund på noen som kan erstatte de vi har.

Når det gjelder spisser og Souness' taktiske ferdigheter har du ikke annet enn helt rett, Erlend. Ihvertfall i følge mitt hode.
Toon, Toon,
Black and white army

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dårlige planlegging
« Svar #5 på: 16. Juni 2005, 00:18 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Det er nå lenge igjen til fotballen sparkes igang til høsten, og jeg syntes at Newcastle mangler en god erfaren spiller på midtbanen. Dette er hva som må kjøpes:

*Midtbanespiller (parker)
*Erstatter for Robert (emre)
*Erfaren midtbanespiller
*God spiss

* Ny manager
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Henrik

• Gjest
Dårlige planlegging
« Svar #6 på: 16. Juni 2005, 21:39 »
Det er heilt utruleg at han(Sou) ikkje eingong luktar på ein spiss.....
Ja, eg veit det er lenge til seriestart, men sia det er kanskje den plssen der vi sårt treng folk, så er vel det førsteprioritet?

På den andre sia håper eg at han gjer så mange feil så muleg før seriestart, så vi får ein manager, ikkje ein nazist.

EDIT: Litt sterke ord der, men likevel...

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Dårlige planlegging
« Svar #7 på: 16. Juni 2005, 21:59 »
Souness er neppe noen nazist, og han er visstnok en manager, men hva han gjør som manager må gudene vite.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Dårlige planlegging
« Svar #8 på: 16. Juni 2005, 22:06 »
Sitat fra: "Henrik"
Det er heilt utruleg at han(Sou) ikkje eingong luktar på ein spiss.....
Ja, eg veit det er lenge til seriestart, men sia det er kanskje den plssen der vi sårt treng folk, så er vel det førsteprioritet?

På den andre sia håper eg at han gjer så mange feil så muleg før seriestart, så vi får ein manager, ikkje ein nazist.

EDIT: Litt sterke ord der, men likevel...

Å, så du vet at Souness ikke ser etter spisser? Kult, noe mer av nytt du kan fortelle meg fra innenfor SJPs vegger?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida