20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]  (Lest 19531 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 29/11: Middlesbrough - Newcastle [C+ extra]
« Svar #30 på: 28. Nov. 2008, 10:11 »
Det betyr at N'Zogbia starter. Noe jeg er veldig glad for. La oss håpe han får en god match og setter Duff ut av startoppstillingen. Nå som Zog har sagt at han vil bli på St. James, synes jeg det viser at han har følelser for klubben og håper han vil gi alt mot Boro. Han er fortsatt ung og svært lovende!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #31 på: 28. Nov. 2008, 10:16 »
Hm likar ikkje at både Duff og Ameobi er skada, dei har vore gode i det siste. Men satsar på at Nzogbia fortsett i same form som han har vist dei siste par kampane når han har komme innpå. Så håpar eg Martins og Owen får mykje å gjera ;) Trur dette kan verte målrikt...

Har trua på seier. Mitt tips er 1-3. Owen, Martins og Viduka.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 28. Nov. 2008, 10:20 »
At Duff er skada gjer meg ingenting egentlig, denne kampen skal vi prøve å vinne, då er det bedre å satse på N'Zogbia. Vi mister ein dimensjon på topp med Ameobi ute, personlig ville eg nok starta med han og Owen på topp, med Martins som superreserve.

Given

Beye-Coloccini-Bassong-Enrique

Jonas-Butt-Guthrie-N'Zogbia

Martins-Owen

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 28. Nov. 2008, 10:52 »
Selv om Duffers og Sholadinho har vært gode i det siste, passer det egentlig bra at de er skadet i denne kampen. Det åpner for N'Zogbia, pluss at Martins og Owen fortsetter på topp.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #34 på: 28. Nov. 2008, 11:15 »
Viduka er med i troppen!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 28. Nov. 2008, 12:59 »
Ikke fulgt med på mange år, jeg. Men Natalie Tonga er HEIT.
Back to topic nå :P

Tok seg bra ut i kjolen i skjønnhetssalongen, ikkje fullt så bra i "ylvis-trikoten". Mon tro om ho har tenkt å sjå Boro-Newcastle.  :)

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #36 på: 28. Nov. 2008, 14:15 »
Ameobi was involved in a heavy challenge from Obafemi Martins and is set for a spell on the sidelines. (Martins vil ha spille tid) xD

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #37 på: 28. Nov. 2008, 18:53 »
Passer bra at Ameobi er skadet nå når Viduka og Xisco er tilbake. Jeg synes Owen, Martins og Viduka er mye bedre enn Ameobi. Han har riktignok vært ok i det siste, men jeg har ikke blitt så imponert som mange andre. Synes han gjør så jævla mye rart så at han er skadet det driter jeg en lang marsj i.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 28. Nov. 2008, 21:23 »
Vil vel si at det aldri passer bra at spillere er skadet, selv om jeg forstår hva du mener. Slik Ameobi har spilt under Kinnear er på et nivå langt over hva Viduka noen gang har prestert i Newcastle trøya. Er ihvertfall mine klare mening.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 28. Nov. 2008, 21:39 »
Selv om Duffers og Sholadinho har vært gode i det siste, passer det egentlig bra at de er skadet i denne kampen. Det åpner for N'Zogbia, pluss at Martins og Owen fortsetter på topp.

man burde jo få deng for å tenke på denne måten, men det var også min første tanke.

Hva vet vi egentlig om Boro? Stiller de sterkt imorgen? Jeg har merket Finanskrisen denne måneden, og er skinn blakk... Vurderer å gamble for å få opp pengepotten!:D så jeg lurer på hva jeg burde gamble på.

Hvis jeg glemmer at jeg er Newcastle supporter, tør jeg da satse på seier her? Mage følelsen min hyler jo ja, men jeg vet ikke hvordan Boro stiller, og om det er mage følelsen, eller et tungt hjerte som snakker... Hjerte har jo slitt litt med lav plassering denne måneden :P
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 28. Nov. 2008, 21:40 »
Tipp aldri på Newcastle, då går det alltid til helvete.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #41 på: 29. Nov. 2008, 10:15 »
Tipp aldri på Newcastle, då går det alltid til helvete.

Einig.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 29. Nov. 2008, 13:22 »
har ikke fått fulgt med på hotellet denne uka, blir hvordan går det med jens august? blir han frifunnet?

Jeg har stor tro på seier idag. Boro gikk vell på en kjempesmell sist uke. De har jo hatt god form og prestert bra. men nå tror jeg motgangen kommer. Får håpe på 0 bloopers bak i forsvaret, og at vi klarer å prestere fremover på banen.

vi vinner 2-0.

Martins 1-0 med en markkryper fra 17 meter.
Owen 2-0  innlegg fra Zoggie, hvor han lurer seg bak en forsvarer og tupper inn ballen fra 3 meter.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 29. Nov. 2008, 15:09 »
Som forventet:

------------Given
Beye - Colo - Bassong - Jose
Jonas - Butt - Guthrie - Zog
---------Owen - Martins-----

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 29. Nov. 2008, 15:11 »

Martins 1-0 med en markkryper fra 17 meter.
Owen 2-0  innlegg fra Zoggie, hvor han lurer seg bak en forsvarer og tupper inn ballen fra 3 meter.

Ringt til en spåkone du nå eller?
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...