20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]  (Lest 36184 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]
« på: 04. Nov. 2008, 00:02 »
Ja, vi går selvsagt for 9 poeng på 3 kamper, med meg ringside!

Jeg liker at vi begynner å få en del luksusproblemer: Enrique eller Bassong? Barton, Butt, Guthrie? Duff, N'Zogbia? Shola, Owen, Martins?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 9/11: Fulham - Newcastle [1700 på C+]
« Svar #1 på: 04. Nov. 2008, 00:04 »
Given
Beye-Tayls-Colo-Enrique
Jonas-Butt-Barton-Duff
Owen-Martins

Ser dog for meg at Ameobi får fortsatt tillit. Selv vil jeg gjerne se Owen på topp til denne kampen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 04. Nov. 2008, 01:08 »
Given
Beye-Tayls-Colo-Enrique
Jonas-Butt-Barton-Duff
Owen-Martins

Ser dog for meg at Ameobi får fortsatt tillit. Selv vil jeg gjerne se Owen på topp til denne kampen.

ser bra ut denne lagoppstillingen, men bytt ut butt med guthrie

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 04. Nov. 2008, 02:11 »
Midtbanen vår fungerte mye bedre med Butt og Barton sammen mot Villa nå, enn den gjorde med Barton og Guthrie mot WBA.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 04. Nov. 2008, 10:13 »
gjorde det, men syns de fortjener flere sjanser. syns guthrie er tryggere enn butt. butt har en tendens til å skaffe motstanderen straffer og slå endel feilpassninger igjennom en kamp. barton virker være i sin beste periode i fengselsdrakta. duff,barton og jonas er hvertfall selvskrevende. og 4ern bak blir bare bedre og bedre. syns vi skal starte med martins og owen sammen på topp. trenger ikke en stolpe på topp. målene våre kommer skjelden av langpassninger.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 04. Nov. 2008, 10:33 »
Etter kampen mot WBA vil jeg ikke se Newcastle uten et defensivt anker igjen. Vi ble rett og slett rævkjørt på midtbanen, og mot et bedre lag hadde vi tapt. Butt må spille helt til vi kjøper en bedre spiller i den rollen..

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #6 på: 04. Nov. 2008, 10:35 »
Håper også Butt spiller, midtbanen fungerte mye bedre med Butt sammen med Barton.   Selv om jeg synes Guthrie er bedre enn Butt isolert sett.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 04. Nov. 2008, 10:53 »
Håpar på samme lag som mot Villa, og bytte innpå Owen for Martins eller Ameobi etter ca 55 minutt.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 04. Nov. 2008, 11:35 »
Tipper Barton får 6 kampers karantene etter "slaget" mot Agbonlahor. Gutrhie tar hans plass.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #9 på: 04. Nov. 2008, 11:37 »
Etter dei neste firekampane vil eg sette opp denne poeng sankinga

Fulham 3 poeng
Wigan 3 poeng
Chelsea min 0 poeng
Boro min 1 poeng

Slik eg ser det er det sannsynleg med 7 poeng dei neste 4 kampane, forhåpentleg vis 9 poeng, satser på seier mot boro. Slik tabellsituasjonen er nå vil dette hjelpe oss mykje og havner iallefall på øvre del i løp av desse kampane. Begynder og få trua på årets sesong :D men er vel ikkje lenge til det snur igjen :-\ ;D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 04. Nov. 2008, 12:15 »
I utgangspunktet så skal vi ha 6 poeng mot Fulham og Wigan.
Men denne sesongen kan absolutt alt skje. Jeg er dessverre litt pessimistisk og tipper maks 4 poeng mot Wigan og Fulham, og maks fem poeng på alle disse fire kampene.

Tipper Barton får 6 kampers karantene etter "slaget" mot Agbonlahor. Gutrhie tar hans plass.
Hvis han i hele tatt får karantene etter å ha strøket Agbonlahor på kinnet, så går jeg til fysisk angrep på FA-pampene. Gode, gamle Barton hadde slått Agbonlahor rett ned med en strak høyre.
Å snakke om at han burde vært utvist synes jeg er noe forbanna tull.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 04. Nov. 2008, 12:52 »
I utgangspunktet så skal vi ha 6 poeng mot Fulham og Wigan.
Men denne sesongen kan absolutt alt skje. Jeg er dessverre litt pessimistisk og tipper maks 4 poeng mot Wigan og Fulham, og maks fem poeng på alle disse fire kampene.

Hvis han i hele tatt får karantene etter å ha strøket Agbonlahor på kinnet, så går jeg til fysisk angrep på FA-pampene. Gode, gamle Barton hadde slått Agbonlahor rett ned med en strak høyre.
Å snakke om at han burde vært utvist synes jeg er noe forbanna tull.

Hehe einig.

Gler meg til kampen, som eg skal sjå LIVE! ;D Og med Eivind ringside, som aldri ser Newcastle tapa, så går detta vegen ;)

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 04. Nov. 2008, 13:01 »
Deilig at vi har et luksusproblem på topp nå, er lenge siden. Owen og Martins er de to beste spissene vi har, men nærværet av en stor sterk spiss er viktig. Så blir spennende å se hva Kinnear velger.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Spekki

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #13 på: 04. Nov. 2008, 13:42 »
La Ameobi start sammen me Martins, så kan heller Owen komme innpå den siste halvtimen. Trenger spillere som er fit for fight og Ameobi har virkeli komt seg på banen i det siste. Synes også at Butt skal spille, trenger en defensiv kriger mot Fulham. Går seff får 3 poeng her også, NUFC er på vei opp igjen og det siste jeg leste på www.teamtalk.com var at 2 kjøpere var meget interessert i å ta over klubben:) :o
Jackie Milburn vrir seg i graven når han hører navnet Andy Carroll

Filla

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 04. Nov. 2008, 14:00 »
Håper på samme lag som mot Villa...Vi begynner jo å få en rimelig sterk benk også med spillere som Guthrie, N`Zogbia og Owen som kan komme inn og bidra offensivt.
Håper faktisk Ameobi starter isteden for Owen(trodde aldri jeg skulle finne på å si noe sånt) for vi trenger en stor sterk spiss mot Hangeland og CO for å gi mer rom for Martins som virkelig er i scoringsform. Owen er nok ikke helt 100 % heller, så det er bedre å la han få 20-25 min på slutten av kampen for å gi han litt kamptrening.
Håper på en seier og tror også at vi tar en 2-1 seier etter en jevn og ikke veldig velspilt kamp. Martins og Duff putter for oss, Zamora setter en bak Given.