20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 3/11: Newcastle - Aston Villa (C+ sport 1 kl. 21.00)  (Lest 40061 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: 3/11: Newcastle - Aston Villa (C+ sport 1 kl. 21.00)
« Svar #60 på: 03. Nov. 2008, 17:23 »
Noen som vet om den går på HD kanalen?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 03. Nov. 2008, 17:28 »
Amobi blir vell sliten i 50-60 minuttene, da er det bare å hive in Owen.
Jeg tørr vedde på at det er Martins som blir tatt av når Owen skal inn. Samma faan hvor dårlig Ameobi har vært...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 03. Nov. 2008, 17:30 »
Amobi blir vell sliten i 50-60 minuttene, da er det bare å hive in Owen.
Jeg tørr vedde på at det er Martins som blir tatt av når Owen skal inn. Samma faan hvor dårlig Ameobi har vært...

Håper virkelig JK ser det utifra kampforløpet. Tror Shola skal få det tøft med å vinne duellene mot Laursen og Cuellar.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #63 på: 03. Nov. 2008, 17:38 »
Bedre å spille langs bakken mot slike forsvarsspillere.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 03. Nov. 2008, 17:41 »
Skal se den på Three Lions med en kompis som holder med Villa. Kan bli jævli.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #65 på: 03. Nov. 2008, 18:53 »
Ser ut som Ameobi starter i kveld oss også, han har faktisk overrasket meg voldsomt de tre siste kampene. Men selv om den godeste Ameobi har scoret endel mål i sin Newcastlekarriere så har han frustrert mange supportere gjennom sitt spill. For de som ikke har sett denne fantastiske videoen:

Er jævla spent på kampen i kveld, vi ligger sist og er avhengig av seier i hjemmekampene. Villa er et meget bra lag, brillijante offensivt men de kan være sårbare defensivt. Håper vi fortsetter som i første omgangen mot WBA.
an sparker ikke Bobby Robson??

ØyvindVaslag

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • Automote AS
« Svar #66 på: 03. Nov. 2008, 19:06 »
Ny kamp, nye muligheter!
En seier nå igjen hadde passet utmerket og ikke minst tabellen hadde sett ørlite bedre ut etterpå.
Jumboplass er vi ikke fortjent til.. Newcastle bør være bedre enn det.

Villa er knallbra lag, og vi må spille på maks for å få til noe. Her går det ikke med tabber i forsvaret, da tror jeg vi blir straffet ganske raskt.

Men er som alltids positiv og satser på 3-1 seier i dag! Martins, Jonas og N'Zogbia er målscorere. Carew reduserer i slutt minuttene.

Lykke til alle sammen! :D
Howay the lads!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 03. Nov. 2008, 19:10 »
Jeg har ikke det minste tro på seier. Jeg har heller ikke særlig stor tro på ett poeng, og er ganske så overbevist om at vi taper.
Men tror nok likevel jeg blir å finne på Three Lions. I håp om at miraklenes tid ikke er over.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 03. Nov. 2008, 19:15 »
Ser ut som Ameobi starter i kveld oss også, han har faktisk overrasket meg voldsomt de tre siste kampene. Men selv om den godeste Ameobi har scoret endel mål i sin Newcastlekarriere så har han frustrert mange supportere gjennom sitt spill. For de som ikke har sett denne fantastiske videoen:

Er jævla spent på kampen i kveld, vi ligger sist og er avhengig av seier i hjemmekampene. Villa er et meget bra lag, brillijante offensivt men de kan være sårbare defensivt. Håper vi fortsetter som i første omgangen mot WBA.

Den er forbanna morsom den filmen der, sånn når man sitter i ettertid å ser på den. Fantastisk musikkvalg også :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lauritz

• Gjest
« Svar #69 på: 03. Nov. 2008, 19:32 »
Jeg er, som Joakim, skeptisk til 3 poeng idag! Villa er i kjempeform, og jeg er livredd for hva Carew, Abonglahor og Young kan utrette mot forsvaret vårt.. Men, Spurs slo L'pool i helgen, og det viser at det ikke er umulig å slå de gode lagene. Vanskelig - men ikke umulig!

Skal vi ha muligheten til poeng idag, er vi nødt til å presse på fra første stund. V må passe på å ikke tømme midtbanen vår! Kommer Villa på kontringer, er vi kjørt! Obafemi må ha dagen, og vi er avhengig av at han truer bakrommet.
Bakover er Taylor og Coloccini ha en ekstrem god kommunikasjon. Vi kan ikke gi den nevnte 3 kløver'n en eneste meter, for da er løpet kjørt. Vi husker hvordan Carew rundspilte forsvaret vårt i fjor, og vi er avhengig av at han blir stoppet!

Liker ikke hvordan tabellen ser ut for øyeblikket, så 3 poeng idag hadde vært helt fantastisk!

Howay The Lads! ;D

Stian89

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #70 på: 03. Nov. 2008, 19:55 »
Har sjelden hatt en så dårlig følelse før kamp som i dag. Alt over 3-målstap er bonus.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 03. Nov. 2008, 19:57 »
Faen så mye surmuling det er her nå da!!! Hva faen er problemet??

Har vi en god dag så vinner vi, har vi en dårlig dag så taper vi. Det er mitt utgangspunkt for alle kamper. Selvfølgelig kan vi vinne i dag, sier ikke at vi gjør det, men vi KAN!! Howay the lads!!!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 03. Nov. 2008, 20:00 »
Enig med kø1 her, ser ikke hvorfor vi ikke skulle kunne vinne ikveld. Taper vi derimot sitter vi stygt i det.
an sparker ikke Bobby Robson??

luny_81

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #73 på: 03. Nov. 2008, 20:02 »
noen i stavanger som skal se kampen i byen eller noe?

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 03. Nov. 2008, 20:04 »
jeg har satset 100 kr på villa seier og at birmingham slår coventry. det blir pene 350 kr.

Men jeg lever o troen, og håper selvfølgelig at vi vinner. Skal snart dra på meg barton skjorta og stikke opp til en kompis. lykke til gutter!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /