20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillerstallen generelt. Hva er godt nok? Hva er ikke godt nok? Evt hva mangler?  (Lest 19414 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Han gikk ikke motvillig nei, men han hadde ikke et ønske om å komme seg vekk. MO'N sa jo i går at Milner hadde blitt dersom han hadde fått en ny kontrakt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, ein ny og forbetra kontrakt.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Han gikk ikke motvillig nei, men han hadde ikke et ønske om å komme seg vekk. MO'N sa jo i går at Milner hadde blitt dersom han hadde fått en ny kontrakt.

Man kan jo ikke gi spillere nye kontrakter vært år bare fordi de selv mener de fortjener det. Om kontrakten Milner skrev under på for 1 år siden var så dårlig burde han jo heller latt være å skrive under. Han hadde heller ikke gjort noen tegn sportslig på at han virkelig fortjente en ny kontrakt 1 år etter han signerte den siste.

Ibunn å grunn er 12 millioner for Milner et veldig godt salg, men man må bruke disse pengene på å kjøpe en ny som er bedre. Det er vel igrunn der problemet ligger!? At vi ikke brukte noenting på å finne en erstatter....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Vi kan behandle spillere rettferdig. Dessuten styres dette også at tilbud og etterspørsel. Milner visste at han var verdt mer enn det han fikk hos oss, og når vi ikke var villig til å tilby han det (var overhodet ikke prat om for mye), så skjedde det som skjedde.
Nå skal vi vel styre unna en Milner-debatt også her, det er diskutert opp og ned i mente. Poenget mitt var bare så enkelt som at Milner i utgangspunktet ikke ville vekk. I ettertid er han vel dog jævla glad han kom seg vekk fra denne vanstyrte klubben, slik det har blitt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Milner er vel den dårligste av Parker, Jenas og Dyer så sånn sett så er det vel han jeg savner minst rent fotballmessig. Problemet er som Frode sier at vi ikke brukte de pengene vi fikk for han på andre spillere. Hadde vi gjort det hadde jeg ikke hatt noe i mot salget av Milner..

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Hadde lett valgt Milner foran Parker, Jenas og Dyer ihvertfall. Synes han jevnt over er den beste og mest stabile av dei. Utvilsomt ein spelar eg savna, hadde vore god å ha i desse tider. Huskar f.eks Roeder-sesongen der han var vår soleklart beste spelar.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dyer foran Milner annyday

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Den påstanden tror jeg du skal få slite med å forsvare dersom du har sett Dyer spille. Dyer var en av de beste spillerne i Premier League når  han var på topp. Milner når ikke Dyer til ankelen engang fotballmessig. Etter min mening er Milner den dårligste av de rett og slett fordi han ikke har noe "end product", han jobber bra og har flott innstilling. Men den siste touchen har han aldri hatt. Kanskje det kommer etter et par år i Villa.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer i form var noe England sjelden har sett. Helt utrolig fotballspiller!

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Ja er fullt klar over at Dyer var enorm då han var i form, men det er no tross alt begynt å bli en del år sida. No sliter han med skader og knekt fot, skjønnar ikkje at folk kan velge ein konstant skada spelar foran Milner som er ein meget habil og pålitelig spelar.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer i form var noe England sjelden har sett. Helt utrolig fotballspiller!

En veldig god grunn til at NUFC klarte å nå 3. plassen i PL sesongen 2001/02 under Bobby Robson. Da var Dyer enestående. Kompinsjonen ekstrem hurtighet, god teknikk og løpstyrke er noe vi gjerne skulle hatt i NUFC idag. Spesielt på midtbanen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Ja er fullt klar over at Dyer var enorm då han var i form, men det er no tross alt begynt å bli en del år sida. No sliter han med skader og knekt fot, skjønnar ikkje at folk kan velge ein konstant skada spelar foran Milner som er ein meget habil og pålitelig spelar.

Hvis du mener hvem jeg hadde valgt per i dag så er jeg enig i Milner. Men jeg tror nå diskuterte hvem som har vært best. Og Dyer på sitt beste som var for noen år siden, var milevis bedre enn det Milner er på sitt beste.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Hadde valgt både Jenas, Parker og Dyer foran Milner. Alle spillerne er spillere vi virkelig hadde hatt bruk for på sentral midtbane i dag!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Du må være sprøyte gærn hvis du påstår at Viduka leverte jevnt godt i fjor...Martins er litt varierende og gjør noen rare valg av og til, men han er så utrolig viktig for oss. Bare han er på banen så skremmer han livet av motstanderens forsvar, fordi alle vet at Martins tar alle i en løpsduell. Martins leverer også jevnt godt med scoringer, jobber hardt og skaper farligheter hver kamp han spiller. Med farten sin og målfarligheten sin så er Oba en av våre aller viktigste spillere.

La meg utdype, om jeg var upresis. Viduka BURDE og HADDE vært en stabil bidragsyter med mål DERSOM han hadde vært skadefri. Det håpet virker jo til å være long gone.
Enig hva Martins angår! Han har en fart og uforutsigbarhet som er særdeles viktig for vårs. Vi har for lite fart i dagens stall. Dyer savnes.
Poenget mitt er at Martins kan bli så mye bedre dersom han av og til gjør litt enklere valg.

Spot on, både når det gjelder Viduka og Martins. Viduka har jeg mer eller mindere gitt opp, Martins må bare lære seg å gjøre de enkle tingene enkelt, så har vi en kjempespiss.

Jeg har savnet Dyer mindere i år da vi fikk inn Jonas siden de to ligner hverandre i spillestilen. Ellers er det ikke til å komme unna at vi dessverre har solgt endel bra midtbanespillere de siste sesongene som selvfølgelig kunne tilført oss veldig mye pr idag. Men la oss nå vente og se hvordan Bartons sesong utvikler seg. Hvis han kan holde seg på matta og fokusere på de tingene han skal så kan han fylle en rolle vi har manglet en stund nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg hadde valgt Dyer fremfor Parker, Parker fremfor Milner, Milner fremfor Goldfish.