20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillerstallen generelt. Hva er godt nok? Hva er ikke godt nok? Evt hva mangler?  (Lest 19410 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Du må være sprøyte gærn hvis du påstår at Viduka leverte jevnt godt i fjor...Martins er litt varierende og gjør noen rare valg av og til, men han er så utrolig viktig for oss. Bare han er på banen så skremmer han livet av motstanderens forsvar, fordi alle vet at Martins tar alle i en løpsduell. Martins leverer også jevnt godt med scoringer, jobber hardt og skaper farligheter hver kamp han spiller. Med farten sin og målfarligheten sin så er Oba en av våre aller viktigste spillere.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Du må være sprøyte gærn hvis du påstår at Viduka leverte jevnt godt i fjor...Martins er litt varierende og gjør noen rare valg av og til, men han er så utrolig viktig for oss. Bare han er på banen så skremmer han livet av motstanderens forsvar, fordi alle vet at Martins tar alle i en løpsduell. Martins leverer også jevnt godt med scoringer, jobber hardt og skaper farligheter hver kamp han spiller. Med farten sin og målfarligheten sin så er Oba en av våre aller viktigste spillere.

La meg utdype, om jeg var upresis. Viduka BURDE og HADDE vært en stabil bidragsyter med mål DERSOM han hadde vært skadefri. Det håpet virker jo til å være long gone.
Enig hva Martins angår! Han har en fart og uforutsigbarhet som er særdeles viktig for vårs. Vi har for lite fart i dagens stall. Dyer savnes.
Poenget mitt er at Martins kan bli så mye bedre dersom han av og til gjør litt enklere valg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ja, okei, fortsatt litt uenig. Men greit nok.

Savner også Dyer! Ikke bare hadde han fart, men han var kreativ, kunne slå avgjørende pasninger og score mål.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, var jævlig da han gikk. Ganske jævlig hvordan det har gått i ettertid også.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi solgte Parker og Dyer samme sommeren. Vi har solgt Jenas, vi har solgt Milner. Jeg er skuffet over at vi har klart å tulle vekk fire så gode midtbanespillere..uansett hva grunnene måtte være. Engelske er de også.

Får håpe Joey Barton kan bli vår nye 1'er!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Millner Parker Jenas dyer, ok midt bane det..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bytta ut Goldfish med Barton så er den finfin!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer har vel knapt spilt fotball de siste 4 årene. At vi fikk 8mp for han er intet annet enn et kupp fra vår side. Jenas ville bort, det er greit nok. Han har tapt seg etter at han dro også.

Parker skulle jeg gjerne ha hatt i Newcastle fortsatt. Milner hadde også vært fin å ha..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Vi solgte Parker og Dyer samme sommeren. Vi har solgt Jenas, vi har solgt Milner. Jeg er skuffet over at vi har klart å tulle vekk fire så gode midtbanespillere..uansett hva grunnene måtte være. Engelske er de også.

Jenas og Milner ville jo vekk.

Eg synst det er synd at Viduka mest sannsynleg aldri kjem tilbake. Hadde han vore skadefri og fått han i samme form som i Boro for 2 år sidan så hadde han vore like viktig som Owen og Martins.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil

Eg synst det er synd at Viduka mest sannsynleg aldri kjem tilbake. Hadde han vore skadefri og fått han i samme form som i Boro for 2 år sidan så hadde han vore like viktig som Owen og Martins.

Tror Viduka kunne vært gull værdt for oss i den situasjonen vi er i nå. Hvordan type skade er det Viduka har?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil

JJ og Dyer som ville vekk, ikke Milner og Parker.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Husker jeg rett så ville Big Sam beholde Parker, men Ashley krevde at han solgte han for å frigjøre penger til kjøpet av Barton? Uansett Parker var en meget god spiller som kunne bekledd den defensive rollen. Barton-Parker tror jeg kunne vært en meget god kombinasjon.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Tror faktisk at Fat Fred enda satt da den avgjørelsen rundt Parker ble tatt. Men Big Sam ville beholde Parker, og Parker ville egentlig bli. Var vel også knyttet mye usikkerhet rundt oppkjøpet, og det gikk jo lange tider før transfermidler ble frigjort, og mange spillere glapp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

JJ og Dyer som ville vekk, ikke Milner og Parker.

Milner gjekk ikkje til Villa mot si vilje. Vi kunne sikkert beholdt han, hadde vi gitt han nok pengar. Men kven hadde ikkje vi kunne beholdt så lenge dei hadde fått nok peng?