20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillerstallen generelt. Hva er godt nok? Hva er ikke godt nok? Evt hva mangler?  (Lest 19412 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Marlon Harewood :o Jesus Christ, kamerat!!!! Han er sterk og jobber bra, men er ingen god avslutter, dårlig teknisk og svært ujevn i prestasjonene. Han hadde en god periode for Villa i fjor, men det overbeviser slettes ikke meg om at han er en spiller vi bør kjøpe.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Heller Shola enn Given-dødaren.

Anthony

• Gjest
Kris Boyd. Ser du etter statistikken hans i Rangers, er det langt over gjennomsnittet. He is presently the second highest goalscorer in the history of the SPL, with 119 goals. For et helvetes spisskaliber NUFC ville hatt med han i stallen...

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hehe, vi blir visst ikke enige på den, men jeg mener iallfall at Harewood er en ganske genial backup som spiss. Som kan komme inn siste kvarteret og lage kvalme mot ett slitent forsvar:)

Når man skal ha inn en spiss det siste kvarteret, så synes jeg det går dårlig med spillere som Xisco og Carroll når de verken har fart eller innsats...

Anthony

• Gjest
Hehe, vi blir visst ikke enige på den, men jeg mener iallfall at Harewood er en ganske genial backup som spiss. Som kan komme inn siste kvarteret og lage kvalme mot ett slitent forsvar:)

Når man skal ha inn en spiss det siste kvarteret, så synes jeg det går dårlig med spillere som Xisco og Carroll når de verken har fart eller innsats...

Ser du etter en spiss med innsats og lignende, ser jeg ikke Marlon Harewood som den ultimate løsningen. Nigerianeren Kalu Uche (UD Almeira) eller Albert Zè Meyong (Sporting Braga) har begge deler tiltross for en middels måstatistikk. Vi ville fått en av disse billigere enn hva klubben var nødt til å lange ut for Marlon Harewood, atpåtil som jeg ser på disse som kvaliteter som kan sammenlignes med nettopp Marlon Harewood, hvis ikke enda bedre.

"Xisco"
Xisco er og alltid vil bli en overflødig fotballspiller av middelmådig klasse, og hva i helvete skal klubben med Ignacio Gonzalez. Når klubben tyr til kjøp overflødige spillere minker ikke da utviklingen av egne rekker?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Xisco er og alltid vil bli en overflødig fotballspiller av middelmådig klasse, og hva i helvete skal klubben med Ignacio Gonzalez.

Å, herregud! Er Xisco en lost case og, nå?

Anthony

• Gjest
Xisco er og alltid vil bli en overflødig fotballspiller av middelmådig klasse, og hva i helvete skal klubben med Ignacio Gonzalez.

Å, herregud! Er Xisco en lost case og, nå?

Kan du utdype det....?

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Xisco har på langt næ rimponert så langt, men å avskrive han som en overflødig middelmådig spiller allerede blir litt drøyt.
Vil gi gutten litt mer tid før jeg henger han!
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Xisco bør få muligheten fra start i noen kamper. Til nå har vi kun brukt han de siste 15 hvor vi har blitt presset tilbake på banen. Men det er utvilsomt talent i gutten, har mye mer tro på han enn Carroll feks. Regner med at vi får se ganske mye mer til Xisco i årene som kommer.

Kråka

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
hvorfor kjøpte vi Xisco egentlig? virker ikke ut som han kan bidra no spesielt på topp liksom..

men kanskje han slår til når han får fler sjanser.. hvem vet

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Herre fred og bevare meg...

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Han spiller da på U21 i Spania, selvfølgelig ikke noe garanti for at han skal lykkes hos oss, men helt klart ett kvalitetsbevis at han spiller der.
Tror det bor mye mer i han enn hva han har vist hos oss til nu.
Og som Lars sier så trenger han selvfølgelig noen kamper og noe tid på seg.
sunt pueri pueri puerilia tractant

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg tror Xisco kan bli en bra spiller for oss. Men han trenger litt tid på seg, det er ikke enkelt å komme til PL fra La Liga å prestere umiddelbart. Heldigvis har han allerede scoret et mål, slik at det slipper å være et jag og mas etter den første scoringen. Han scoret 9 mål på 23 starter for Deportivo i fjor, det lover bra.

Owen - Martins - Xisco - Ameobi - Carroll så skal vi være bra nok på topp iallefall. Og da har jeg ikke nevnt Viduka, fordi jeg håper jeg slepper å se den mannen i en Newcastle drakt noe mer. Er gått 5mnd siden den feite 33 åringen har trent fotball nå, og kan aldri i livet tenke meg at han er tilbake på noe som ligner PL nivå. Det var såvidt han mestret noen kamper i fjor på et greit PL nivå.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Det er faktisk ikke 1 person på a-laget vårt som jeg kan skjønne at dere vil selge. Vi trenger mer konkurranse om plassene, og sterke stall før vi kan begynne å selge unna. vi mangler dekning på sentral midtbane, backer. og klarer oss akkurat sentralt i forsvar, vingene og framme.

Hvis du tar bort 1 person ifra hvert ledd så må vi faktisk begynne å bruke reservelag spillere, så jeg vil faktisk ikke selge noen, men jeg kan godt plassere noen på benken på bekostning av noen bedre spillere. 4 nye fjes uten at noen forlater klubben hadde virkelig gjort seg.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anthony

• Gjest
Skepsis:
Xisco - Påtross av en akseptabel alder fatter jeg ikke at folket karaktriserer han som et talent utenom det vanlige. Han var utlånt ifra Deportivo til en annendivisjonsklubb i Spania, dog han var ikke på den tida 100% god nok for nettopp Deportivo, hadde derimot større klubber headhuntet han hadde saken vært en annen. Men hvis klubben og folk inne her på død og liv vil beholde han til han blir en parodi på Torres skal jeg på ingen måte lynsje dere. skeptisk, jævlig skeptisk..
Butt - Trenger ingen trivialitet for å innse at han er en for dårlig spiller. Sjarmen med oppbrytningen av spillet, som han gjorde et par ganger i året da han enda var yngre er en utgått joke, face it, unntak kan du uansett finne. Kan ellers telle tresifret alle gangene han forsinker/ødelegger/stopper mulige kontringsoverganger.