20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillerstallen generelt. Hva er godt nok? Hva er ikke godt nok? Evt hva mangler?  (Lest 19383 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Duff er i gang..

Uansett, budskapet mitt er at det er feil å selge duff!
whoopwhoop

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Er det noen som sammenligner de spillerne? Hvis det er mitt tidligere innlegg du sikter til, så sammenlignet jeg de ikke. Jeg sa bare at de spillerne bør være før Carrol i kampen om spissplassen da ikke er noen ting som tilsier at Carrol noengang kommer til å slå igjennom som en toppspiller.

Carroll er 19 år gammel, og du har allerede avskrevet han... Du må ha kunnskaper og egenskaper enhver speider ville misunt deg, siden han blir sett på som et rimelig stort talent der borte i England.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg har på ingen tro på at Carrol kommer til å slå gjennom. Verre er det ikke! Og jeg er faktisk ganske så sikker på at jeg kommer til å få rett.

Nikolaien

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Har heller ingen tru på at Carroll skal slå igjøna og bli ein ny lokal storskorar for oss, men ingenting hadde gleda meg meir enn om han faktisk blir det

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Da er det faen meg godt at dere ikke har en dritt dere skulle ha sagt. Han spiller ikke i PL som 19 åring uten grunn.

Men du er jo helt umulig og da. Taylor suger, geordiene er ordinære og Carroll kommer aldri til å bli noe som helst.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Hva er det Carroll har gjort som viser at han har potensiale til å bli en PL-spiss da? Jeg synes han skuffer enormt hver eneste gang han får sjansen.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Dersom man prøver å se på Newcastle uten "Newcastle briller" så tror jeg faktisk de fleste er enige med meg. Spør enhver fotballinteressert kompis du har:

- Er Taylor en klassespiller?
- Er Newcastle supporterne de beste i England?
- Tror du Carroll kommer til å bli en god PL spiller?

Så kom tilbake å si hvilke svar du fikk.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Carroll er det ikke så mange som har hørt om, men de to andre spørsmålene vet jeg svaret på. JA! Jeg snakket med mange om dette hundre ganger, og det er hvertfall ingen som er uenige i at Toon Army er blant de beste i PL.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Da har du snakket med andre enn meg hvertfall. Svært få av de jeg kjenner mener det.. De fleste er enige om at Taylor er et kjempetalent, og jeg er enig. Og jeg har aldri påstått noe annet heller, dog er jeg lei av alle de småfeilene han har til tider.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Eg er livredd for Taylor, føler eg aldri kan stole på han. Er også redd vi kan komme til å slite med tabbene hans i mange år framover. Men det er berre noko EG trur. Hadde tru på han for et par sesongar sidan, men no har eg fått nok. Irriterar meg så grenselaust at vi solgte Faye, hadde passa perfekt med Coloccini.

Når det gjelder Carrol har eg absolutt 0 tru på han. Har vore svak på dei få innhoppa sine, slitt med skader, og hadde et elendig låneopphold i Preston.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg mener Taylor er et stort, stort talent, som snart bør begynne å ta litt større steg over i de voksnes rekker. Men jeg er overbevist om at han, i kompaniskap med Coloccini, vil blomstre neste sesong. Tabbene til Taylor er mindre og færre enn Brambles, og han har vist utvikling fra år til år. Steven Taylor er en helt annen spiller nå, enn da han debuterte på a-laget i 2003.

Hva angår Carroll har jeg hele tiden sett på ham som et kjempetalent. Men jeg begynner å bli mer og mer usikker. Han virker ikke å ha den beste holdningen, han hadde et særdeles dårlig låneopphold i Preston. Det er ikke noe tegn på kvalitet å sitte på benken for et dårlig CCC-lag, når du er på utlån fra en PL-klubb. Men han er bare 19 år, og skal selvsagt få lov å legge skadeproblemene bak seg og vise seg frem på samme måte som i treningskampen mot Juve, da han skremte vettet av Buffon.

Jeg vil ikke bombastisk slå fast at Newcastle-fansen er Englands aller beste. Men at de er blant de beste, tror jeg de fleste er enige om, uansett hvilket lag man selv heier på. Toon Army er fantastiske på bortebane. Vinner ikke helt over sofasupporterne på SJP, spesielt ikke i dårlige tider. Men de høres fremdeles godt. Og i de store kampene, så er det sjelden tvil om hvem som er sjefen.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Duff sin storhetstid er forbi. Når en den var, kanskje i Blackburn den ene sesongen han gjorde en kanonjobb .  Han scorer lite, føler han mistet touchen som gjorde han dødelig ved boxen før. Heller satse på N'Zogbia

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
han har ikke en assist, noe som ikke er veldig bra for en ving etter 10 kamper...

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Duff har no vist hittil i år at han er god nok for oss. Spesielt slik som ståa er no. Synst ikkje vi skal sjå for langt framover. Greit nok det er mange spelarar i stallen per dags dato som ikkje er gode nok for oss skal vi kjempa om topp 5-6 plassering. Men synst mi skal ta eit steg av gongen. Det vil i så fall vera å få inn fleire og forsterka den stallen i allereie har...

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Som spiss, håper jeg vi går etter Marlon Harewood fra Aston Villa. Han er kjapp, sterk, god avslutter og jobber som f.  Tror det kunne vært en god tilvekst, hvis han hadde fått spilletid....

Men absolutt enig i det flere av dere sier, med at def midt bør være førsteprioritet.