Jeg mener Taylor er et stort, stort talent, som snart bør begynne å ta litt større steg over i de voksnes rekker. Men jeg er overbevist om at han, i kompaniskap med Coloccini, vil blomstre neste sesong. Tabbene til Taylor er mindre og færre enn Brambles, og han har vist utvikling fra år til år. Steven Taylor er en helt annen spiller nå, enn da han debuterte på a-laget i 2003.
Hva angår Carroll har jeg hele tiden sett på ham som et kjempetalent. Men jeg begynner å bli mer og mer usikker. Han virker ikke å ha den beste holdningen, han hadde et særdeles dårlig låneopphold i Preston. Det er ikke noe tegn på kvalitet å sitte på benken for et dårlig CCC-lag, når du er på utlån fra en PL-klubb. Men han er bare 19 år, og skal selvsagt få lov å legge skadeproblemene bak seg og vise seg frem på samme måte som i treningskampen mot Juve, da han skremte vettet av Buffon.
Jeg vil ikke bombastisk slå fast at Newcastle-fansen er Englands aller beste. Men at de er blant de beste, tror jeg de fleste er enige om, uansett hvilket lag man selv heier på. Toon Army er fantastiske på bortebane. Vinner ikke helt over sofasupporterne på SJP, spesielt ikke i dårlige tider. Men de høres fremdeles godt. Og i de store kampene, så er det sjelden tvil om hvem som er sjefen.