20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spillerstallen generelt. Hva er godt nok? Hva er ikke godt nok? Evt hva mangler?  (Lest 19384 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
Given - Mer enn god nok

Beye - God nok
Taylor - Ikke så god som mange skal ha det til. Har han stagnert? Kan byttes ut.
Colocini - god nok. Må bare lære seg språket først
Enrique / Bassong - HER må det gjøres noe.

Jonas - god nok
Barton - i utgangspunktet god nok. Kan byttes ut
Guthrie - kan byttes ut
Duff - ut me'n

Martins - meget lite effektiv. Scorer for lite. God nok, men er avhengig av en Viduka type som partner.
Owen - god nok, selvfølgelig, men blir han her?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
carroll er jo ung, han trenger jo ikke gå. han kan bli stor i fremtiden. han er jo det største spisstalentet vi har i newcastle.

Takk! Er det virkelig mulig å sammenlikne Carroll med Viduka, Owen, Ameobi og Duff?

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
Given - Mer enn god nok

Beye - God nok
Taylor - Ikke så god som mange skal ha det til. Har han stagnert? Kan byttes ut.

Jonas - god nok
Guthrie - kan byttes ut
Duff - ut me'n

Martins - meget lite effektiv. Scorer for lite. God nok, men er avhengig av en Viduka type som partner.

Mhm... La oss kjøpe Messi, Zlatan og Ronaldo! Muligens Casillas, synes Given har vert svak i det siste...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Jeg føler meg 100 overbevist om at Carroll aldri kommer til å bli noen PL-spiller! Gutten er snart 20år og er vel egentlig ikke i nærheten av en startplass i dagens mannskap. Og det sier vel litt, når vi kun har 2 spisser som tidligere har prestert tilgjengelig.

Synes han har vært meget svak i de fleste kampene han har kommet inn i.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Hvorfor vil en selge Duff som per nå er blant våre beste spillere rent prestasjonsmessig? Han er jo en av får lysglimt denne sesongen.
Carroll kan for min del selges eller slippes fri. Ikke ser det ut som han har sjans til å slå igjennom i PL, og ihvertfall ikke for oss. I tillegg viser han tegn på lite profesjonalitet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Laget i seg selv er ikke så ille men det er vanskelig å virkelig se hva de kan med så mange managerskifter der hver manager har sin stil. Hva som mangler? Stabilitet!!!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Bredde er også mangelvare, og offensive kvaliteter på sentral midtbane.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Bredde er også mangelvare, og offensive kvaliteter på sentral midtbane.

Enig!
Når vi først kjøper spillere må vi se etter personer som har det lille ekstra, som stikker seg frem på banen. Det være seg løpskapasitet, hurtighet, teknikk, skuddstyrke, osv. Det er ikke nok at spillere som har prestert brukbart godt i andre klubber så lenge de mangler eller ikke har noen spisskompetanse(r). Da kan kjøpene fort bli mye av det samme og vi vil ikke få et lag som utfyller verandre særlig godt, og det er akkurat på det punktet jeg mener vi sliter pr dags dato. Vi er veldig gode i enkelta lagdeler mens vi i andre posisjoner er helt tragiske. En veldig ubalansert og tynn stall som i tillegg har veldig få personer som stikker seg ut.

Andreas Thoring

• Supersub
    • Vis profil
Given - Mer enn god nok

Beye - God nok

Jonas - god nok
Guthrie - kan byttes ut
Duff - ut me'n

Mhm... La oss kjøpe Messi, Zlatan og Ronaldo! Muligens Casillas, synes Given har vert svak i det siste...

Det var akkurat det jeg mente. Men vi er avhengig av å få inn Ferdinand, Kaka og Xavi også, hvis ikke blir det nedrykk.  ::)

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
¨syntes ikke noen trenger å forlate klubben, vil heller styrke stallen. En rutinert venstreback, en høyreback helst ung og lovende. Og en deffansiv midtbane! det trenger vi i januar

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
carroll er jo ung, han trenger jo ikke gå. han kan bli stor i fremtiden. han er jo det største spisstalentet vi har i newcastle.

Takk! Er det virkelig mulig å sammenlikne Carroll med Viduka, Owen, Ameobi og Duff?

Er det noen som sammenligner de spillerne? Hvis det er mitt tidligere innlegg du sikter til, så sammenlignet jeg de ikke. Jeg sa bare at de spillerne bør være før Carrol i kampen om spissplassen da ikke er noen ting som tilsier at Carrol noengang kommer til å slå igjennom som en toppspiller.

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Enig med mye som har blitt sakt, men vi har hatt følgende diskusjon di siste 2åra. Og det beviser at vi ikke er i stand til å få tak i alle spillerne vi ønsker. Vi er langt i fra den mest attraktive klubben i europa og vi kan ikke forvente at vi får inn alt vi trenger. Vi må fokusere mer på hva vi virkelig trenger, vi kan ikke bytte ut hele laget med stjerne spillere. Etter min mening er det vi virkelig trenger et løpsterkt anker som er god med ballen og er en dyktig ballfordeler. Også trenger vi en kjapp og dyktig midtstopper. problemet er at det ikke er for mange av dem, desverre.

Men hvorfor i helvette er folk så ivrig på å få ut Duff? Etter min mening er han akkurat det vi trenger på vingen! Dem som så kampen i går burde skjønne hva jeg mener.
whoopwhoop

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
De som har sett de to siste sesongene skjønner hvorfor vi godt kunne kvittet oss med Duff også...

Utheim

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Nå har vell duff vært mer skada enn spillbar, gi duff noen kamper til, så kan du klage. Gi han skadefri tid! Vis du så kampen i går så du hvordan han jagde, hvordan han ville ha med resten av laget. Han var drivkraften i laget i går. Duff vill blø for drakta.
whoopwhoop

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Han hadde en god kamp, WOHO!!!!

Duff har da hatt lange perioder i Neewcastle hvor han ikke har vært skadet.

Men for all del. Ingenting ville gledet meg mer enn om Duff kom tilbake i godt gammelt slag, men jeg har mine tvil.