20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 25/10: Wear vs Tyne [C+ Extra og C+ HD 13.45]  (Lest 33711 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: 25/10: Wear vs Tyne [C+ Extra og C+ HD 13.45]
« Svar #180 på: 25. Okt. 2008, 18:11 »
Får inderlig håpe Butt ikke starter neste kamp. Han hører hjemme på benken eller på tribunen.

Er ikke Butt sin feil at vi taper idag, han er ikke strålende men gjør en ok jobb. Faktisk bedre enn tidligere enn sesongen. Vant endel dueller, blant annet da Ameobi burde gjort 2-1. Synes også det er littf feil å kritisere han for å lage frispark der, han lager et meget kynisk krispark i stedet for å la spilleren komme løs i 16 meteren. Dessverre fyker frisparket i mål. Når det er sagt ser jeg gjerne Guthrie-Barton fra start mot WBA, dette fordi dette er en kamp vi skal føre og da tror jeg de er et bedre valg.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 25. Okt. 2008, 18:14 »
Det som skuffet meg mest i dag er at våre spillere, med unntak, ikke vil nok i forhold til Mackems-spillerne. DET er for dårlig i et slikt derby.
Syns dessuten Tayls var vår beste forsvarsspiller i dag. Colo gjorde ihvertfall endel fullstendig unødvendige ting innimellom. Virker som om han glemmer at han har gått over til PL og et mye høyere tempo enn det han er vandt til.

Bottom line is: Ashley og co må vekk kjappets mulig, vi trenger noe å tro på igjen og en skikkelig manager. Det er for trist at vi må bevitne at Sunderland vinner fortjent over oss, og at de antakeligvis ender over oss denne sesongen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #182 på: 25. Okt. 2008, 18:49 »
Vi tapte mot en bedre motstander i dag. Dessverre!

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #183 på: 25. Okt. 2008, 19:05 »
Får inderlig håpe Butt ikke starter neste kamp. Han hører hjemme på benken eller på tribunen.

Er ikke Butt sin feil at vi taper idag, han er ikke strålende men gjør en ok jobb. Faktisk bedre enn tidligere enn sesongen. Vant endel dueller, blant annet da Ameobi burde gjort 2-1. Synes også det er littf feil å kritisere han for å lage frispark der, han lager et meget kynisk krispark i stedet for å la spilleren komme løs i 16 meteren. Dessverre fyker frisparket i mål. Når det er sagt ser jeg gjerne Guthrie-Barton fra start mot WBA, dette fordi dette er en kamp vi skal føre og da tror jeg de er et bedre valg.

Den episoden der kunne fort blitt straffe!!! Helt hodeløst av Butt å felle der!!! I tillegg så er han for mye på etterskudd. På første målet var han veldig passiv, og presset ikke før innlegget kom.
Butt har mye av skylden for at vi taper i dag!!

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #184 på: 25. Okt. 2008, 19:12 »
Takk for kampen geordies!  Elendig markering fra våre på 1-1, men rettferdig resultat. Synd ikke Chopra kom innpå.
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 25. Okt. 2008, 19:25 »
Elendig markering fra oss på 1-0 også. Så vi er even der! ;) Og hadde vi hatt en annen enn Nicky FUCKINGS Butt på midten hadde det endt 0-0! :)

Legion of Light

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #186 på: 25. Okt. 2008, 19:40 »
Elendig markering fra oss på 1-0 også. Så vi er even der! ;) Og hadde vi hatt en annen enn Nicky FUCKINGS Butt på midten hadde det endt 0-0! :)

Man må nesten bære fangedrakt for å si seg enig der...... ;)
S T A D I U M___O F___L I G H T

Consectatio excellentiae. In pursuit of excellence.

Dafabet. Adidas. Carling. Betfair. South African Airways. Acacia Mining.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 25. Okt. 2008, 22:46 »
Takk for kampen geordies!  Elendig markering fra våre på 1-1, men rettferdig resultat. Synd ikke Chopra kom innpå.
Dere vant fullt fortjent. Og det irriterer meg grenseløst å måtte si det. Vi SKAL være bedre enn Sunderland. Uansett.
I dag var dere flere hakk bedre enn oss, og vant fullt fortjent. Skjeggapen Djibril Cissé fikk til tider gjøre hva pokker han ville. Han lekte seg med forsvaret vårt i det første kvarteret av førsteomgang og fra rundt 60 til 75 minutter. Ja, egentlig kan vi vel si at han gjorde hva pokker han ville fra rundt 60 minutter og ut kampen.

Abel har helt rett når han sier at vi til tider ble pisset på i dag. Den siste halvtimen av kampen er vi piss dårlige. Vi skaper knapt nok en halv halvsjanse fra Sunderlands andre scoring og frem til dommeren blåser av kampen. Og hvorfor i ville helvete setter Kinnear innpå Jose Enrique fremfor Xisco på stillingen 2-1?

Nicky Butt var dårlig i dag, veldig dårlig, men frisparket i forkant av 2-1 er egentlig ikke så mye hans feil, spør du meg. Fire rødstripete spillere fikk jo trille ball i hatt med oss på 20 meter. Når en først kommer fri, så MÅ Butt ta ham, for at han ikke skal komme alene med Given. Frisparket var i utgangspunktet en dårligere sjanse enn de ville fått om ikke Butt hadde strukket frem foten.

Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #188 på: 26. Okt. 2008, 09:37 »
Helt enig. Sjansestatistikken forteller vel også at vi tapte fortjent (gjør vondt å innse!). Bassong synes jeg var tidvis elendig i denne kampen. De overkjørte venstresida vår så til de grader til tider. Press på ballfører virket det som om vi ikke ante hva var. Store deler av kampen er avstanden mellom Oba og Ameobi ALT for stor. Her er mitt eneste ankepunkt mot Martins. Hans plasseringsevne er litt bob-bob. I allefall til tider.

Naturlig nok har ikke samspillet mellom de satt seg skikkelig ennå. Så det også når Oba kom seg ned til dørlinja og la et hardt flatt innlegg på første stolpe (en plass hvor han ville funnet Owen), så går Ameobi rett på keeper/bakre stolpe.

Midtbanen var heller ikke alt for tilstedeværende, mye pga det nevnte manglende press på ballfører.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #189 på: 26. Okt. 2008, 10:23 »
det trur jeg vi får av guthrie og joey barton

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #190 på: 26. Okt. 2008, 12:15 »
Tungt å svelge et tap for Mackems, attpåtil et fortjent tap...
Heldigvis skjer dette ytterst sjeldent og jeg tror ikke det vil bli noen vane i fremtiden heller. Gleder meg allerede til hjemmemøtet på St James`Park! Da er det klart for revansje og tid for å vise våre lillebrødre fra Wearside at de fortsatt er minst i Nord Øst England.

Til den tid har vi forhpåntligvis fått en ordentlig klubbeier og en skikkelig manager også. Da er jeg ikke i tvil om at Keane`s menn må reise slukøret tilbake til slumområdet rundt SSOL.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #191 på: 26. Okt. 2008, 15:49 »
Ha ha for en gjeng med søppel.Se på tabellen da.6 poeng!!!Tipper dette bærer ned til Colaen sammen med Spurs.

Best i nord-øst!!!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #192 på: 26. Okt. 2008, 16:10 »
Ha ha for en gjeng med søppel.Se på tabellen da.6 poeng!!!Tipper dette bærer ned til Colaen sammen med Spurs.

Best i nord-øst!!!

Har ikke du ett eller to kjønnshår du kan studere og være stolt av istedet? Jævla unge
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #193 på: 26. Okt. 2008, 16:27 »

Best i nord-øst!!!

Har ikke du ett eller to kjønnshår du kan studere og være stolt av istedet? Jævla unge

Moahahahahaha

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 26. Okt. 2008, 16:32 »
Hyggelig for dere at dere endelig vant mot oss på hjemmebane. Var det 28år siden sist?