20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 25/10: Wear vs Tyne [C+ Extra og C+ HD 13.45]  (Lest 33706 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 25/10: Wear vs Tyne [C+ Extra og C+ HD 13.45]
« Svar #165 på: 25. Okt. 2008, 17:10 »
Bra, jeg har 200 kr på Hull :)

Jeg tror det snur for oss snart. Vi var ikke SÅ dårlige i dag, men vi tapte for et lag som ville enda mer enn oss. Jeg tror vi tar WB i neste kamp, og da blir villa kampen helt åpen! Vi trenger minst 4 poeng på de to kampene.

Lauritz

• Gjest
« Svar #166 på: 25. Okt. 2008, 17:11 »
Jævla surt tap! Etter min mening blir vi for feige en stund. Vi taper alt av 2. dueller, og er på langt nær så offensive som vi burde.

Butt gjør en slett kamp, og lager ett frispark i livsfarlig posisjon! Han har vært direkte involvert i 3-4 av de målene vi har¨fått imot oss de siste kampene. Han har lagd mer straffer enn hvilken som helst annen spiller gjør på en hel sesong. JK bør skjønne at Butt ikke er god nok, og sette ham ut av laget til neste kamp!
Deilig å ha Barton tilbake. Virker rolig og balansert, og er god i det han fortetar seg! SKAL erstatte Butt på midtbanen!

De største skuffelsene idag var Butt, Geremi og Martins. I tillegg synes jeg Beye gjør en dårlig jobb.
Ameobi er min BB, rett foran Coloccini.

Nå må laget få en seier snarest, ellers er jeg redd vi skal få slite framover....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #167 på: 25. Okt. 2008, 17:11 »
Bra, jeg har 200 kr på Hull :)

Jeg tror det snur for oss snart. Vi var ikke SÅ dårlige i dag, men vi tapte for et lag som ville enda mer enn oss. Jeg tror vi tar WB i neste kamp, og da blir villa kampen helt åpen! Vi trenger minst 4 poeng på de to kampene.

Var du forresten på borte supporter puben ved goodison? Isåfall, for et liv det var der.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #168 på: 25. Okt. 2008, 17:15 »
Ja, det var jeg! Utrolig stemning :) Ble nesten litt redd jeg, følte ut som om bygget kom til å falle ned ved et par anledninger. Bra liv blandt borte supporterne også!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #169 på: 25. Okt. 2008, 17:23 »
Ja, det var jeg! Utrolig stemning :) Ble nesten litt redd jeg, følte ut som om bygget kom til å falle ned ved et par anledninger. Bra liv blandt borte supporterne også!

Ser først nå at du er fra Sarpsborg :-) husker ikke hva puben jeg var på het, men der var det nesten bare Newcastle supportere. Kastet en jævla bamse rundt og når den satt seg fast i lampa i taket ble det et helvetes leven. Kom 6-7 purker inn som skulle sjekke at alt gikk ordentlig for seg, og Newcastle sang så det holdt mot dem. Purkene bare gliset. Det skulle vært her hjemme :-)

Var det du som hadde en blå bortedrakt med nummer 9 og Shearer på ryggen på Moss/Horten ferja på vei hjem?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #170 på: 25. Okt. 2008, 17:24 »
Herregud å Hull herjer 0-3 nå

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #171 på: 25. Okt. 2008, 17:27 »
tar vi ikke wba hjemme så gir jeg opp
lt;3 Newcastle <3

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #172 på: 25. Okt. 2008, 17:29 »
tar vi ikke wba hjemme så gir jeg opp

Blir en meget viktig 6 poengs kamp. Tror vi vinner, men lett blir det ikke.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #173 på: 25. Okt. 2008, 17:43 »
Og der scoret Zayatte.

Blir litt spekulasjoner, men vi kan vel "nesten" så godt som å si at det var en av spillerne Keegan IKKE ville ha men som speiderteamet hadde funner frem............

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #174 på: 25. Okt. 2008, 17:43 »

Ser først nå at du er fra Sarpsborg :-) husker ikke hva puben jeg var på het, men der var det nesten bare Newcastle supportere. Kastet en jævla bamse rundt og når den satt seg fast i lampa i taket ble det et helvetes leven. Kom 6-7 purker inn som skulle sjekke at alt gikk ordentlig for seg, og Newcastle sang så det holdt mot dem. Purkene bare gliset. Det skulle vært her hjemme :-)

Var det du som hadde en blå bortedrakt med nummer 9 og Shearer på ryggen på Moss/Horten ferja på vei hjem?

Det stemmer. Den nye lilla bortedrakta med Shearer på ryggen :)

Er fra Særp jeg vettu, men bor for tiden i Oslo. Jeg prøvde å se deg, men så ingen andre med Newcastle drakt på vei hjem.

WBA må vi slå. Blir nok ikke så lett, men tipper at Jonas starter og da stiller vi fort med mye bedre forutsetninger.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #175 på: 25. Okt. 2008, 17:47 »
Og der scoret Zayatte.

Blir litt spekulasjoner, men vi kan vel "nesten" så godt som å si at det var en av spillerne Keegan IKKE ville ha men som speiderteamet hadde funner frem............

Det er det ingen som vet. På pressekonferansen før Arsenal kampen sa KK at han skulle diskutere med Dennis fucking Wise og Jimenez om de skulle prøve å hente spilleren. Hvem vet, kanskje Zayatte dumpet Newcastle. Isåfall gjorde han et godt valg.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #176 på: 25. Okt. 2008, 17:54 »
Og der scoret Zayatte.

Det er det ingen som vet. På pressekonferansen før Arsenal kampen sa KK at han skulle diskutere med Dennis fucking Wise og Jimenez om de skulle prøve å hente spilleren. Hvem vet, kanskje Zayatte dumpet Newcastle. Isåfall gjorde han et godt valg.

Selvfølgelig er det ingen som vet helt sikkert, men som jeg har sagt tidligere tror jeg at speiderteamet har funnet frem flere gode spillere men som Keegan har takket nei til da han ønsket seg spillere med mer PL erfaring, som f.eks. Warnock og Lennon.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #177 på: 25. Okt. 2008, 17:56 »

Det stemmer. Den nye lilla bortedrakta med Shearer på ryggen :)

Er fra Særp jeg vettu, men bor for tiden i Oslo. Jeg prøvde å se deg, men så ingen andre med Newcastle drakt på vei hjem.

WBA må vi slå. Blir nok ikke så lett, men tipper at Jonas starter og da stiller vi fort med mye bedre forutsetninger.

Lilla er den ja. Er fargeblind så for meg går lilla og blått i et :-) Vi var en guttegjeng på 5 stk i førsten av 30-åra. Hadde ikke parkert så langt i fra dere på ferja mener jeg. Ble ikke noe Blackburn - Man Utd på oss. Glad til når jeg så været :-)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #178 på: 25. Okt. 2008, 18:01 »
Og der scoret Zayatte.

Selvfølgelig er det ingen som vet helt sikkert, men som jeg har sagt tidligere tror jeg at speiderteamet har funnet frem flere gode spillere men som Keegan har takket nei til da han ønsket seg spillere med mer PL erfaring, som f.eks. Warnock og Lennon.

Blir som du sier kun spekulasjoner. Nå er vel ikke Zayatte noen fantastisk spiller selv om han fant nettmaskene i dag. Ei heller Xisco eller Nacho. Tviler dog på at noen hørte på KK når det gjaldt signeringer. De gjorde som de selv ville, og til slutt ble det nok for KK. Forståelig nok. Det kunne fort blitt en katastrofe om de hadde fått solgt Barton den siste dagen av transfervinduet. Glad han er med oss i nedrykkstriden.

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #179 på: 25. Okt. 2008, 18:02 »
Får inderlig håpe Butt ikke starter neste kamp. Han hører hjemme på benken eller på tribunen.