20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 25/10: Wear vs Tyne [C+ Extra og C+ HD 13.45]  (Lest 33700 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 25/10: Wear vs Tyne [C+ Extra og C+ HD 13.45]
« Svar #150 på: 25. Okt. 2008, 15:52 »
Dette var skuffende, men føler vi hadde fortjent en U i denne kampen. Byttene kom ALT for seint, var jo klasseforskjell på Butt og Joey, og Spider og Geremi... Deilig at de to er tilbake i allefall...

Given 6. Ei redning, sjanseløs på målene....

Beye 4. Dårlig framover, ok i forsvar.
Taylor 5. Småklønete til tider.
Colo 6 Gjør en fæl feil, eller grei kamp.
Bassong 4. Sliter mer i dag, noen fæle klareringer.

Geremi 4. Bra assist, ellers fæle dødballer og pasninger.
Butt 5. Ok kamp, men klasseforskjell på ham og Barton.
Guthrie 5. Hadde forventa mer av ham også.
Duff 6. Grei form på gutten, kunne scora med litt mer flaks.

Ameobi 7. Stor førsteomgang, fint mål. Faller mer av i andre.
Martins 4. Småfiks innimellom, men stort sett veldig uvenn med ballen.

Enrique 5. Markerer seg lite, bedre med framover enn Bassong.
Barton 7. Herlig å ha ham tilbake. Er god i alt han foretar seg.
Spiderman 7. Herlig driv og forseringer, jobber knallhardt.

borbis

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #151 på: 25. Okt. 2008, 15:52 »
Geremi.. Greit han har en assist men resten av kampen er han søppel. Vinner aldri en aldri ball og kommer på etterskudd hele kampen.. Han har ingen kvaliteter en høyreving i PL skal ha..  Mangler fart, teknikk og innleggsfot, pluss at han gikk av banen når han ble byttet ut istedenfor å spurte så vi kunne begynne å spille videre. Hvorfor ikke duff og n'zog spillte på vingene i dag er meg et guds  under... JK må da være såpass klok at han bytter formasjon hvis han ikke har tilstrekkelig med vinger han synes er gode nok eller fit.

Så har vi kampen.
Vi viser til tider bra fotball, men hele laget sliter med å spille sammen. Midtbanen er overkjørt i store deler av kampen. Martins og ameobi må jobbe med elendige langpasninger hele veien. Spillerne tør ikke ta ned ballen og spille fotball på bakken, bare smeller den opp hver gang de får sjansen istedenfor å bruke den mere fornuftig. Når vi har ballen så sløser vi den bort med en gang. Har ikke sett at dem har klart 10-trekk en gang i de siste 2 kampene... Vi er alt for stressa.. Spillerne er til tider veldig lite spillbare når vi har ballen, og vi har veldig få pasningsalterntiver samt at mange er i den  såkalte "pasningsskyggen". Vi kom liksom aldri til et spill der vi hadde flyt, men la oss heller bakpå så sunderland kunne presse oss hele tida og kontringer er vi begredlige på.. Backene var ikke med framover i det hele tatt, og martins fikk til veldig lite og var til tider meget egoistisk..

At butt ikke ble byttet ut i første omgang er også en gåte.. Han virket sliten og ukonsentrert nesten hele kampen etter at han fikk skaden... Byttene skulle kommet minst 10 min før, fordi vi slet voldsomt fra 45-80 min....

« Siste redigering: 25. Okt. 2008, 15:56 av borbis »
Toon Army!       

ObAfEmI mArTiNs

?It wasn?t the hand of God. It was the hand of a rascal. God had nothing to do with it.?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 25. Okt. 2008, 15:53 »
Støtter opp om Andrés børs.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #153 på: 25. Okt. 2008, 16:05 »
Er så dritt lei denne Butt at jeg holder på å spy. At Steven Taylor også gliser fra øre til øre hver gang han gjør en grov miss som nesten fører til mål gjør meg utrolig provosert.

At vi har for godt lag til å rykke ned er selvsagt bare tull, og jeg blir ikke overrasket om det skjer.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #154 på: 25. Okt. 2008, 16:08 »
Synes vi startet elendig, men etter Sunderland scoret 1-0 og ut til pause dominerte vi kampen. Etter pause går vi ut og har egentlig full kontroll helt til Sunderland setter inn Kenwyne Jones. Da tar Sunderland over alt! Og det var jævla skuffende å se. Alt i alt synes jeg det var en jevn kamp, og uavgjort ville gitt et bedre bildet av kampen. Ingen av lagene spiller spesielt god fotball, men det er mye kjemping og små marginer, og dessverre hadde Sunderland mer marginer på sin side i dag enn oss.

Børs:

Given - 7 - Solid kamp, en fantastisk redning. Sjanseløs på måla

Beye - 4 - Fraværende offensivt, har ansvaret for Cisse på målet.
Taylor - 7 - Vinner mye dueller, synes han spilte en god kamp i dag.
Coloccini - 6 - Bra kamp til Jones kom inn, slet veldig med med Jones.
Bassong  - 5 - Ok -,synes han er for dårlig med ball.

Geremi - 5 - Fin assist, men ganske labert hva han ellers presterer.
Butt - 4 - Idiotisk frispark han lager, når vi har to mann i sikring! Ellers en haug med feilpasninger og småfeil. Skal ha for innsats, men ikke godt nok..
Guthrie - 5 - Skuffet over Guthrie, klarer aldri å sette preg på kampen. Men jobber iherdig.
Duff - 7 - Nok en bra match, er farlig når han får utfordre og skaper trøbbel for mackems.

Ameobi - 7 - God kamp! Jobber, duellerer og kjemper slik jeg aldri har sett han før. Klassescoring!
Martins - 5 - Skuffende prestasjon i dag. Blir litt for mye tull med Oba i dag. Men glimter til enkelte ganger og setter opp to av våre største sjanser.  

Barton viste gode tendenser. Enrique gjorde akkurat det man forventer, mens Jonas må lære seg at han ikke skal stå å drible på 25m når vi jakter utligning!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #156 på: 25. Okt. 2008, 16:33 »
Vi blir til tider pisset på, i starten av kampen klarer vi ikke å flytte beina fort nok og når vi får tak i ballen mister vi den med engang. Spesielt Geremi går det alt for tregt med, han har vært skrekkelig denne sesongen. Beye er heller ikke i nærheten av det nivået han var på forrige sesong, men dette skyldes sannsynligvis skadeproblemene. Ameobi er vel den eneste som presterer idag, han var meget god i første men dårlig i andre omgang. Dette ser meget stygt ut gutter, vi må bare håpe vi får inn en ny eier før det er for sent.
an sparker ikke Bobby Robson??

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #157 på: 25. Okt. 2008, 16:37 »
Takk skal du ihvertfall ha Ashley. Du har klart å gjøre oss til Nordøst-Englands 3. beste lag..

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 25. Okt. 2008, 16:39 »
Vi blir til tider pisset på, i starten av kampen klarer vi ikke å flytte beina fort nok og når vi får tak i ballen mister vi den med engang. Spesielt Geremi går det alt for tregt med, han har vært skrekkelig denne sesongen. Beye er heller ikke i nærheten av det nivået han var på forrige sesong, men dette skyldes sannsynligvis skadeproblemene. Ameobi er vel den eneste som presterer idag, han var meget god i første men dårlig i andre omgang. Dette ser meget stygt ut gutter, vi må bare håpe vi får inn en ny eier før det er for sent.

Men i alle dager!!!!

Vi blir da langtifra pissa på! Nå må folk roe seg ned litt her...det var for faen ikke så dårlig i dag. Vi er nedi gjørma, og jeg skjønner det er lett å tenke negativt slik det er nå. Jeg synes vi var fullt på høyde og til tider bedre enn Sunderland den første timen. Det som skjer den siste halvtimen er skuffende, for da tar de over spillet. Nå har vi to hjemmekamper mot West Brom og Villa, to kamper vi absolutt har muligheter til å vinne. Vi starter med 3 poeng på tirsdag!

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #159 på: 25. Okt. 2008, 16:41 »

Men i alle dager!!!!

Vi blir da langtifra pissa på! Nå må folk roe seg ned litt her...det var for faen ikke så dårlig i dag. Vi er nedi gjørma, og jeg skjønner det er lett å tenke negativt slik det er nå. Jeg synes vi var fullt på høyde og til tider bedre enn Sunderland den første timen. Det som skjer den siste halvtimen er skuffende, for da tar de over spillet. Nå har vi to hjemmekamper mot West Brom og Villa, to kamper vi absolutt har muligheter til å vinne. Vi starter med 3 poeng på tirsdag!

Nå skrev jeg til tider og det står jeg for. De første 15 minuttene låner vi såvidt ballen. Vi helt der nede nå, og er avhengig av å begynne å ta poeng fort nå, jeg tror det bare er et spørsmålstegn før det snur for Spurs.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #160 på: 25. Okt. 2008, 16:44 »
Synes dette var en noe skuffende kamp, ikke bare resultatmessig, men også spillemessig.  
Alt i alt var Sunderland noen hakk bedre enn oss og vannt fullt fortjent.   Sånn burde det ikke være :(

Men noen lyspunkter var det også da:
- Ameobi ser ut til å fortsette denne mirakelforvandlingen,  når JK er borte fra klubben burde Ameobi vurdere å ansette han som personlig trener :)
- Jonas er tilbake, denne mannen kommer til å bli en Newcastle legende ;D
- Barton er tilbake,   deilig at Butt får konkurranse om plassen.
sunt pueri pueri puerilia tractant

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #161 på: 25. Okt. 2008, 16:44 »
Og jeg tror det er bare et spørsmålstegn før det snur for oss! De tre siste kampene har vist at det finnes nok kvaliteter i laget til å kjempe langt høyere opp på tabellen. Nå gjelder det bare å få seieren fortest mulig, så har vi plutselig noe å bygge på. West Brom på tirsdag skal være overkommelig.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #162 på: 25. Okt. 2008, 16:48 »
Håper selvsagt det snur for oss også snart. Men jo lenger det går før vi vinner jo verre blir det. Vi har ikke vunnet en kamp siden hjemmekampen mot Bolton i August.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #163 på: 25. Okt. 2008, 16:53 »
Enig med deg Abel. I starten henger vi ikke med i det hele tatt og spiller bort ballen så fort vi får tak i den. Sunderland presser høyt med backene og vi blir liggende lavt. Ameobi er flink til å holde på ballen når han får tak i den, men desverre kommer ikke resten av laget etter.

Dette bedret seg utover i omgangen, men synes stort sett vi ble liggende for lavt og var alt for slurvete i pasningsspillet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 25. Okt. 2008, 17:06 »
Og der scoret Zayatte.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."