20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 25/10: Wear vs Tyne [C+ Extra og C+ HD 13.45]  (Lest 33697 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 25/10: Wear vs Tyne [C+ Extra og C+ HD 13.45]
« Svar #135 på: 25. Okt. 2008, 15:35 »
enig spiderman er faen meg konge
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 25. Okt. 2008, 15:35 »
Vi er da langt bedre enn Tottenham. Vi har to svært gode resultateter mot Everton og City. Hva har Tottenham?

Bare uflaks at vi taper denne.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #137 på: 25. Okt. 2008, 15:36 »
ARGH! Dette var bittert. Castle har spilt brukbart, men det er småfeil som feller oss.  Melbranque prøvde åpenbart å skyte på 1. målet, men Taylor hadde alt for stor avstand til Cisse. På andremålet erobret Geremi ballen flott og hadde kontroll, men  mistet den så unødvendig.  Deretter fikk sunderlandspilleren gå nesten upresset inn til 16 meteren fordi ingen støttte, og jeg vet ikke helt om Butt felte Cisse. Så nesten ut som han snublet.  Kinnear burde kanskje ha byttet ut Butt i 1. omgang. Som Rednapp nenvte : En frisk Butt ville etter all sannsynlighet ha presset Melbranque på 1 målet slik at han ikke fikk forsert inn som han gjorde.  Før 2. målet  hadde sunderland én skikkelig sjanse hvor Cisse fikk avslutte rett på Given.  Men den sjansen kom som 2. målet pga den sterke vinden.  

Duff jobbet bra bakover en blir alt for egoistisk fremover. Shola var helt alene i 1 omgang på bakerste stolpe men duff valgte å skyte fra spiss vinkel i stedet for å legge inn. Håpløst. Ellers trodde jeg aldri jeg skulle si dette men BB er uten tvil Shola. Har gjort nesten alt riktig i dag. Holdt på ballen, sentret fra seg i tide og skulle etter mitt skjønn ha fått flere frispark. Ellers har vi klart å spille uavgjort borte mot Everten, og Scum, uavgjort mot City med 10 mann. Så det er en del positive resultater å ta med seg. Svakeste spilleren i dag må jeg si er Taylor. Flere feilplasseringer og blir litt for arrogant til tider. Men vi har uten tvil forbedret oss etter at Kinnear har tatt over.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #138 på: 25. Okt. 2008, 15:37 »
BArton er god

Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #139 på: 25. Okt. 2008, 15:38 »
Faen, helvette

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #140 på: 25. Okt. 2008, 15:39 »
BArton er god

Veldig, deilig å ha ham tilbake

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #141 på: 25. Okt. 2008, 15:40 »
Skikkelig skuffet over Martins idag! Bare roter med ballen og får absolutt ingenting til.

Nicky Butt lager nok en gang straffe eller frispark i livsfarlig posisjon! Synd at han aldri lærer!

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #142 på: 25. Okt. 2008, 15:40 »
Jeg skjønner faen ikke hva Butt gjør på banen? nå som vi har fått tilbake barton, så vil jeg heller se han og gutrie sammen på midten. Butt var ikke god nok for Man utd  og han er heller ikke god nok for newcastle..

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 25. Okt. 2008, 15:41 »
Synes Ameobi hadde en relativt svak andre omgang. Veldig bra i første, men mange dårlige tocuh i andre. Min BB er Colo..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 25. Okt. 2008, 15:41 »
Dette var trist. Vi taper fordi Sunderland er MYE mer aggresive enn oss. Vinner langt flere andreballer. Tørr å trykke oppunder, mens vi holder igjen med backene og ligger dypt sentralt på midten. Hadde håpet å se et mer offensivt Newcastle-lag i dag.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #145 på: 25. Okt. 2008, 15:42 »
Dette var trist. Vi taper fordi Sunderland er MYE mer aggresive enn oss. Vinner langt flere andreballer. Tørr å trykke oppunder, mens vi holder igjen med backene og ligger dypt sentralt på midten. Hadde håpet å se et mer offensivt Newcastle-lag i dag.

Hadde vi hatt Owen, Gutierrez og barton fra  start i dag, så tror jeg vi ville sett et helt annet lag på banen!

Batty

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #146 på: 25. Okt. 2008, 15:44 »
gleder meg til neste år, PL eller ikke

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 25. Okt. 2008, 15:45 »
Barton skulle vært på bana mye tidligere, samme med Gutierrez. De bidro med en vilje vi ikke hadde der utpå. Vil spesielt trekke frem Martins, Geremi og Butt av svake i dag.
Skuffet over Kinnear som ser at Mackems tar mer og mer over på 1-1, men unnlater å sette innpå Jonas og Joey før det er for seint.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 25. Okt. 2008, 15:46 »
Sorry, mente Joey, Jonas kom vel på 1-1, men det var da også såvidt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 25. Okt. 2008, 15:50 »
Barton skulle vært på bana mye tidligere, samme med Gutierrez. De bidro med en vilje vi ikke hadde der utpå. Vil spesielt trekke frem Martins, Geremi og Butt av svake i dag.
Skuffet over Kinnear som ser at Mackems tar mer og mer over på 1-1, men unnlater å sette innpå Jonas og Joey før det er for seint.

Fullstendig enig! Satt bare og håpte på noen bytter som kunne snu det litt til vår fordel før det var for sent. Jonas, Barton og Xisco skulle etter min mening kommet inn for Butt, Geremi og Martins lenge før.

Nå MÅ vi vinne til tirsdag!