20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: R.I.P Tråden.  (Lest 71833 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter

• Gjest
Sv: R.I.P Tråden.
« Svar #120 på: 08. Des. 2009, 20:59 »
Ståle hadde hatt godt av og aldri våkne opp igjen. Samfunnet og forresten...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 08. Des. 2009, 21:08 »
Den var ikke litt morsom engang.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #122 på: 08. Des. 2009, 21:09 »
Ståle hadde hatt godt av og aldri våkne opp igjen. Samfunnet og forresten...
Der røpte du alderen din...
klovn

Peter

• Gjest
« Svar #123 på: 08. Des. 2009, 21:12 »
Jeg skriver ikke for deres leselyst, men og får å si min mening. Jeg prøvde ikke og være morsom og det er unødvendig å kalle meg klovn...

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 08. Des. 2009, 21:45 »
Jeg er nysgjerrig på hvorfor du vil ha ståle solbakken død?
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 08. Des. 2009, 22:50 »
Det lurer jeg og fælt på. Synes faktisk han virker ganske så sypmatisk i forhold til mange andre norske fotballprofiler.

Luktere t lite forsøk på å skille seg ut med å ha ''sterke meninger'' og være annerledes enn andre her synes jeg :p
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #126 på: 09. Des. 2009, 12:01 »
det er både stakkarslig og inhumant å ønske uskylde mennesker død, peter. Har sagt det til deg før.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 09. Des. 2009, 17:49 »
Ståle Solbakken sympatisk?
Det er det mest idiotiske jeg noen gang har hørt.

Ståle med hånveska har aldri vært sympatisk, og jeg synes Peter sin kommentar var morsom, jeg. Men joda, jeg hater Solbakken og alt han står for, så sånn sett befinner jeg meg kanskje i et glasshus og kaster stein.

Jeg ønsker ikke noen død. Men at jeg synes verden hadde vært bedre uten enkelte mennesker, som blant annet nevnte Solbakken, er der ikke tvil om.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 09. Des. 2009, 18:01 »
Finnes det folk som ikke er fra den fantastiske byen din som ikke er komplett udugelige idioter som ikke hører hjemme på den kloden da Jokke?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 09. Des. 2009, 18:20 »
For en jævla dum diskusjon dette ble.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #130 på: 09. Des. 2009, 18:54 »
Det var jo ingen diskusjon før enkelte faktisk presterte å sympatisere med en 11-årings dødsønsker.

Peter

• Gjest
« Svar #131 på: 09. Des. 2009, 19:07 »
For det første: Jeg prøver ikke og skille meg ut med disse "sterke meningene" dine, Håvard. Dette trodde jeg alle på forumet var enig om, at Solbakken er en komplett idiot som burde lære og passe munnen sin og med hans komentarer kan han jo bare dra til ******.

For det andre: Tror du, PlepUTG jeg faktisk HÅPER Solbakken dør? Tror du jeg ville festet hele natten og feiret? Man kan si på en annen måte at jeg håper Ståle holder kjeft og går ut av treneryrket og heller blir munk i Nepal med Dalai Lama. Men det er omtrent det samme som og være død for Solbakken er det ikke?

For det tredje: Dere oppnår LITE ved og prøve og henge meg ut som en stupid baby på to år.

For det fjerde: Joakim har skjønt poenget, men dere er velt totalt uenig i enkelte utsagn fra både meg og Joakim, så jeg foreslår at vi stopper diskusjonen her ellers blir vi aldri ferdige.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 09. Des. 2009, 19:59 »
Da sier du det på en saklig måte, og ikke på en slik stygg måte.
Jeg ønsker også at Siv Jensen skal holde kjeft, men jeg kan da moderere meg til et visst saklighetsnivå.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 09. Des. 2009, 20:56 »
Det hadde blitt mange mennesker i kloster med dalai lama, hvis alle som var litt løsmunnet skulle reise til nepal :)
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 10. Des. 2009, 03:19 »
Om du vil bli tatt mer på alvor så tenk deg om et par ganger før du poster, Peter.
Personlig bryr jeg meg ikke om noen ønsker slike personer som Solbakken død, for folk som han med til tider provoserende og kanskje til og med dumme utspill legger vel egentlig opp til det selv, men å skrive slik på forum blir litt på kanten av hva som burde være akseptabelt.
Og som sagt tenk deg om to ganger før du poster så er jeg sikker på du unngår slik diskusjoner om aldern din osv.  ;)