20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: England gave tips!  (Lest 3457 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
England gave tips!
« på: 08. Okt. 2008, 23:54 »
Hei!

Jeg har virkelig gjort det store! Jeg har bestillt min første england tur! gleder meg som en unge, men problemet her er at dama ikke gjør det... tidspunktet for reisen er 20-30 desember... med andre ord mitt i jula, så jeg lever litt under nåde om dagen :)

Det jeg trenger hjelp til å tenke ut er den ultimate englandgaven! når jeg kommer inn døra den 30 så vil hun virkelig ha forventninger, for da må gutten gjøre det godt igjenn ;D

1 ting er ihvertfall sikkert, å kjøpe noe ifra fotball kampene jeg skal på er ikke et alternativ! hehe så diverse klubb stasj skal bare glemmes... skal innom Liverpool, birmingham Carlisle, Edinburgh, london og Newcastle, så har litt å velge imellom. blir bare dagsstopp overalt bortsett ifra 3 dager i Carlisle under jule feiringa og 2 dager i Newcastle.

Så med andre ord, hjelp :)
Han kom, ble mett og dett var dett....

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: England gave tips!
« Svar #1 på: 09. Okt. 2008, 15:22 »
Budsjett? Masse fine butikker pa Metro Centre som kan hjelpe. Godt tips :

Finn klesstorrelsen, undertoysstorrelsen og skostorrelsen til fruen! Tips fra min fru var at en mann som kan kjope klaer til en dame en absolutt en "keeper".

Gi stikkord om hvilke interesser hun har (Ikke fotball?) og om hun onsker seg noe som er dyrt i Norge. Som regel er alt noe billigere her.

Robba

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #2 på: 09. Okt. 2008, 19:56 »
Ladies fit newcastle drakt med Nicky Butt bak!

Ultimate gaven :D

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 09. Okt. 2008, 20:32 »
Ladies fit newcastle drakt med Nicky Butt bak!

Ultimate gaven :D

hun fikk halvparten av den ideen i julegave sist år:D hehe... som ekstra gave :)

og bare for å presisere... hun fikk ikke Nicky Butt i julegave :P

Det må være helt spesielt det her... er litt i beit for ideer! men vi får se hva som kommer til meg.

Robba

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 12. Okt. 2008, 20:49 »
Skal man da gå ut ifra at du har kjøpt alle de vanlige tingene da, sånn som jewlery, parfyme, osv osv?
Det er ganske vanskelig å kunne hjelpe uten mer informasjon  ???, Også er det ganske relevant å vite hvor mye du har tenkt å bruke på gaven din :)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 14. Okt. 2008, 18:18 »
Skal man da gå ut ifra at du har kjøpt alle de vanlige tingene da, sånn som jewlery, parfyme, osv osv?
Det er ganske vanskelig å kunne hjelpe uten mer informasjon  ???, Også er det ganske relevant å vite hvor mye du har tenkt å bruke på gaven din :)

hadde du vist hvor dårlig ann jeg ligger så er egentlig ikke penger et hinder:D Det skal jeg klare å grave opp ;D

Det jeg trenger er en smart england gave:) noe som sjokkerer og gir et smil:) noe som gjør at hun glemmer at jeg har vært borte i jula ;D den gaven må være bra :)

det er klart... det er egentlig håpløst å komme med tips uten å vite noe om henne:) men sånn går no dagan :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #6 på: 15. Okt. 2008, 14:51 »
Hvor gammel er du?
Dere er vel ikke gifte elns?
Er hun i det hele tatt interessert i fotball?
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #7 på: 15. Okt. 2008, 15:13 »
Hvis du ruller ut en del av toalettrullen hos dere/henne og klodrer ned noen pene ord fra deg til ho, og ruller den sammen igjen!
Dette vil hun da plutselig oppdage en dag hun sitter på dass, det blir da så overraskende, søtt og romantisk at du egentlig ikke trenger kjøpe noe gave i det hele tatt :P

Er testet ut for en del år siden, da jeg dro på guttetur til syden, funka som bare det  ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 15. Okt. 2008, 16:08 »
Dette er gutten som er på sporte av noe:D hahaha!:D

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892