20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hjelp til oppussing! ;)  (Lest 12489 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hjelp til oppussing! ;)
« på: 05. Okt. 2008, 18:49 »
Hei kjære medsupportere!

Jeg har akkurat kjøpt meg hus :D Derfor vil jeg gjerne ha tips til hvordan jeg kan innrede i Newcastle-stil!
Har allerede et par gode ideer som fks at toilettet i kjelleren skal ha fotball-tema og hete "benken" ;)
I tillegg har jeg en ide om at nedgangen til kjelleren skal være en nærmest tro kopi av spillertunnelen på St. James Park.

Problemet mitt er som følger, hvordan får jeg tak i en poster/bilde lik det som henger over utgangen på spillertunnelen???? http://photos.igougo.com/images/p385764-Newcastle_upon_Tyne-Howay_The_Lads.jpg

All hjelp og kreative forslag mottas med takk ;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Hjelp til oppussing! ;)
« Svar #1 på: 06. Okt. 2008, 19:10 »
På toalettet kan det jo kanskje gjøre seg med fliser i sort og hvitt.
Kanskje kunne du funnet en mulighet for å pryde med klubbemblemet på veggen.
Eventuelt en plakat lik "Howay the Lads"-plakaten som er i spillertunellen.

Selv har jeg dekorert soverommet mitt med nesten hvite vegger, en sort IKEA-hylle og sorte CD-hyller. Sorte og hvite gardiner, og sorte rammer rundt alle bildene. Veggene prydes blant annet av et maleri av Shearer  og et bilde av SJP fra Shearers Testimonial.
Sort laken på senga, og sort/hvitt sengetrekk.

I tillegg til et par gamle Shearer-posters.

Har du en gammel Newcastle-drakt du ikke bruker, så kan du jo henge opp den på veggen, enten bar eller i glass og ramme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #2 på: 06. Okt. 2008, 21:41 »
Jeg mener å ha sett et slikt skilt ett eller annet sted i byen her men fuglene må vite hvor det var. Når det kommer til fliser på badet så skal det vel være mulig å få laget eget motiv på flisene (NUFC-logoen på de hvite flisene?) eller det er mulig å kjøpe vinylklistremerker med NUFC-logo på for å feste på flisene. Gulv? Grønn kunstgressmatte?  ;D

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 06. Okt. 2008, 21:48 »
Genialt gutta! ;D tusen takk! Det som hadde vært überfett hadde jo vært å få tak i et slikt "Howay the lads" skilt for ellers er gangen min nesten helt lik! :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 06. Okt. 2008, 22:06 »
Skulle du komme over noen slike "Howay the lads" skilt Radar, så må du love å skrike ut! Kunne tenkt meg et sånt selv! :D

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 07. Okt. 2008, 19:51 »
Flytter du inn i dette huset med kone som deler dine planer om interiør ? Bare lurer

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 07. Okt. 2008, 20:06 »
hehe! har tenkt akkurat det samme:P

og du kommer til å få problemer når du skal selge huset! da må du finne en enslig Newcastle supporter, ikke faen om jeg hadde fått madammen inn i det huset:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 08. Okt. 2008, 20:35 »
Var innom NUFC-butikken i dag og de sa at de ikke solgte "Howay the lads"-skilt lengre. Men jeg kunne stikke innom en skiltmaker for å få en produsert. Det er sikkert også mulig å få dette laget i Norge.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #8 på: 09. Okt. 2008, 00:37 »
Noen som kan vise meg et bilde av dette beryktede skiltet?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 09. Okt. 2008, 00:41 »
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 09. Okt. 2008, 10:51 »
Tok bildet av det skiltet der og hadde det som bakgrunnsbilde på den gamle mobilen min :)

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 09. Okt. 2008, 22:44 »
Hehe, jeg kan avsløre at jeg flytter inn alene og at det skal bli litt av en ungkars-pad  :D Det jeg har tenkt på med NUFC-stil er en lekker hvit trappenedgang til kjeller, pluss en artig do nede i kjelleren med fotballtema. Dette er en liten kjedelig do som kommer til å tjene på en sjarmerende interiør-offensiv uansett:)

Tusen takk for at du sjekka opp det med skilt Radar! Bare synd at det skal være så vanskelig å få tak i...

For de som lurer så blir resten av kåken innredet i minimalistisk funkis stil. Stua blir en slags blanding av pub og lounge der jeg diskret plasserer en 50 " med tilt, pluss en mindre lcd tilknyttet et barmiljø. Tanken er at jeg skal ha sted å be gutta på fotball-laget når det er tid for fotball og odds ;)
« Siste redigering: 09. Okt. 2008, 22:48 av kung_zlatan »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 12. Okt. 2008, 16:22 »
Høres faen meg lekkert ut :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #13 på: 12. Okt. 2008, 21:55 »
Har du noe i mot at jeg flytter inn? :P
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #14 på: 12. Okt. 2008, 22:43 »
hehe. det kuleste er jo at dette går det faktisk ann å få til for en grei penge i 2008 :)