20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søn. 05.10: Everton - Newcastle (Canal + HD) Kl. 16.55  (Lest 38913 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Søn. 05.10: Everton - Newcastle (Canal + HD) Kl. 16.55
« Svar #225 på: 06. Okt. 2008, 18:44 »
Jeg tror dessverre vi taper mye ved ikke å ha Butt på midten. Han har startet svakt, og laget et par straffespark. Men han er likevel vår eneste ordentlige ballvinner på midten. Og jeg mener vi trenger ham. Så må vi bare håpe at han blir bedre. For det er ingen tvil om at han kan når han vil. Han er en meget god defensiv midtbanespiller. Men begynner dessverre å dra på årene. Det er ikke Butts feil at vi aldri har fått inn en ny DM, som kan ta over jobben hans. Jeg synes Butt burde vært her og "lært opp" en arvtaker i rollen. Men det har aldri blitt prioritert av managere og styreformenn de siste årene. Hvorfor ingen har sett behovet aner jeg ikke.

Bare for å ha det klart. Butts kontrakt bør ikke fornyes. Og vi MÅ hente en ny DM snarest mulig. Helst i januar, så vedkommende får en viss innkjøringsperiode.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 06. Okt. 2008, 19:59 »
Guthrie og Barton kan jo funke. Butt treng seg ein pause på benken. Snarast. Men eg er og overbevist om at han kjem til å revansjera seg i neste kamp.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 07. Okt. 2008, 03:20 »
Jeg tror dessverre vi taper mye ved ikke å ha Butt på midten. Han har startet svakt, og laget et par straffespark. Men han er likevel vår eneste ordentlige ballvinner på midten. Og jeg mener vi trenger ham. Så må vi bare håpe at han blir bedre. For det er ingen tvil om at han kan når han vil. Han er en meget god defensiv midtbanespiller. Men begynner dessverre å dra på årene. Det er ikke Butts feil at vi aldri har fått inn en ny DM, som kan ta over jobben hans. Jeg synes Butt burde vært her og "lært opp" en arvtaker i rollen. Men det har aldri blitt prioritert av managere og styreformenn de siste årene. Hvorfor ingen har sett behovet aner jeg ikke.

Bare for å ha det klart. Butts kontrakt bør ikke fornyes. Og vi MÅ hente en ny DM snarest mulig. Helst i januar, så vedkommende får en viss innkjøringsperiode.

butt har fått nok sjanser,det er ikke butts feil at vi ikke har henta erstatter , men det er hans feil at han suger, og at han lager klønete frispark og straffer og mister ballen og er på etterskudd hele tida. bruk guthrie og barton sentralt , guthrie som den mest defensive
« Siste redigering: 07. Okt. 2008, 03:22 av Doffi »
lt;3 Newcastle <3

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 07. Okt. 2008, 12:11 »
Jeg tror vi fint kunne funnet en spiller til 2-3 mp som var minst like god som butt. Vi har sittet på dette forumet i 2 år og skreket etter en arvtaker til butt, men klubben har aldri prioritert det nokk. Det har jo blødd i alle deler, både midtstoppere og kreative midtbanespillere har vi manglet de siste årene, og kanskje var det mer nødvendig å hente inn spille i disse posisjonene. Jeg tror ikke barton er den spilleren som kan kan ta over i etter butt, for han er ikke en like god ballvinner. Guthrie varden vi hadde minst forventninger til, men han har vært veldig god i nesten samtlige kamper han har spilt. Tror han kan bli en viktig spiller for oss i årene som kommer.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 07. Okt. 2008, 12:44 »
Barton er ikke spillertypen til å ta over for Butt nei. Han er en spiller som er best når han også kan være med offensivt. Vi trenger å en deffensiv midt med sine beste årene sine foran seg. Det er åpenbart.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 08. Okt. 2008, 16:55 »
noen som vet hvor lenge det er til jonas er tilbake?

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Siste redigering: 08. Okt. 2008, 18:56 av Doffi »
lt;3 Newcastle <3