20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søn. 05.10: Everton - Newcastle (Canal + HD) Kl. 16.55  (Lest 38916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Søn. 05.10: Everton - Newcastle (Canal + HD) Kl. 16.55
« Svar #30 på: 29. Sep. 2008, 20:25 »
Såklart har Keegan da oppnådd MYE mer enn hva Kinnear har gjort. Det å rykke opp med et lag er ikke noen filleprestasjon bare det. Det Keegan gjorde med Newcastle var også relativt stort. Når du presterer å rykke opp med tre forskjellige lag vil jeg kalle det rimelig gode prestasjoner. Og når han atpåtil har den bagasjen han har (tenker rundt denne klubben), så ser jeg ikke hvordan Kinnear kan måle seg med ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #31 på: 29. Sep. 2008, 20:41 »
Spiller det så forbanna stor rolle om Kinnear er dårlig taktisk??   Ingen manager i verden som kan komme inn å få spillet inn sin taktikk iløpet av 6 kamper uansett.   Hvis Kinnear kan komme inn å få spillerne til å gå ut på banen å krige og kjempe og glemme alt fuck uppet MA&co har stelt istand, så er det akkurat det vi trenger nu.

Hvis Kinnear kan gi F.. i å prøve å få igang noen egen taktikk, så er jo det glimrende, for da slipper spillerne å omstille seg nu for så omstille seg når Keegan evt er tilbake.
sunt pueri pueri puerilia tractant

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #32 på: 29. Sep. 2008, 20:45 »
Det er ingen garanti for at Newcastle er solgt om 6 uker, eller 3 måneder eller 1 år. Kiennar er her på ubestemt tid, derfor er det faen så viktig hvor god han er og hva han står for.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #33 på: 29. Sep. 2008, 21:11 »
Keegan er en manager som alltid har fått godt med penger å bruke. Eg vet ikke hva Kinnear har fått bruke, men Keegan har ikke vert noe serlig lykket andre plasser enn Newcastle for 15 år siden.

Skal dog sies at med en gang Keegan sier han vil ha jobben, så skal han inn før vi rekker å si "vil du ha jobben". Kan også hende at Kinnear er fulstendig håpløs, men eg velger å tro han kan gjøre en god job. Dei tidligere caretake managerene våre har jo ofte gjort det bra til en permanent manager kom inn, som f.eks Roeder. Håpet mitt er at Kennear gjør det bra til nye eigere og forhåpentligvis Keegan kommer inn.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #34 på: 29. Sep. 2008, 21:41 »
Det er ingen garanti for at Newcastle er solgt om 6 uker, eller 3 måneder eller 1 år. Kiennar er her på ubestemt tid, derfor er det faen så viktig hvor god han er og hva han står for.

Det er sant nok, men saken er jo at det er ingen med vett i hodet som tar over klubben slik den er nu.
Er liksom ikke bare å ringe Wenger, Ferguson eller andre klassemanagere å spørre om dem ønsker vikariere som newcastle manager i 6 uker, med mulighet for ubestemt forlengelse.
sunt pueri pueri puerilia tractant

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #35 på: 29. Sep. 2008, 21:42 »
Synes vi skal flytte fokus bort fra Keegan/Kinnear, og heller snakke om kampen. Kinnear kommer ikke til å sitte lenger enn noen få uker uansett. Det kommer fram både fra ham selv, og andre som skriver om Newcastle. Jeg tror Keegan kommer tilbake når vi får nye eiere, og at dette ikke vil ta alt for lang tid. Hvis Kinnear gir spillerne ny guts er det fint, men jeg tror ærlig talt ikke at spillerne har så mye respekt for iren. Alle venter på Keegan, og forventer at det snart er han som er boss igjen.

Tilbake til kampen. Den er uhyre viktig, og tre poeng borte på Goodison vil bety mye for hele klubbens situasjon. Vi hører ikke hjemme i gjørma, og det er på høy tid vi kommer oss over nedrykksstreken før folk mister trua. Michael Owen sier det så korrekt: ?If you win it becomes a habit and if you lose it becomes a habit." Vi skal ikke ha for vane å tape kamper. Vi er en stor klubb, men vi sliter på alle mulige måter for tiden. Skader/suspensjoner gjør at utvalget er svært begrenset, men vi må gjøre det beste ut av det mannskapet vi har. Det er tross alt profesjonelle spillere, og vi skal forvente at de elleve som starter neste kamp går innpå der for å vinne. De har nå en enorm sjanse til å vise seg fram og spille seg inn på laget. Vi sliter ekstremt med kreativiteten offensivt, som har vært hovedproblemet i de siste kampene. Everton har ikke imponert meg veldig denne sesongen, og borteseier skal være høyst oppnåelig. Fra der vi befinner oss nå kan det bare gå oppover. Jeg er dritt lei av å måtte stå på hodet og lese tabellen og krever vinnermentalitet i neste kamp.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #36 på: 30. Sep. 2008, 14:57 »

Det er sant nok, men saken er jo at det er ingen med vett i hodet som tar over klubben slik den er nu.
Er liksom ikke bare å ringe Wenger, Ferguson eller andre klassemanagere å spørre om dem ønsker vikariere som newcastle manager i 6 uker, med mulighet for ubestemt forlengelse.

Kinnear sitter ut oktober... ::)

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #37 på: 30. Sep. 2008, 15:21 »

Kinnear sitter ut oktober... ::)

I første omgang ja. Men tror du han forsvinner dersom klubben ikke er solgt??

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #38 på: 30. Sep. 2008, 15:26 »
det einaste vi kan gjere er å vente å sjå...
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #39 på: 30. Sep. 2008, 16:21 »
Ja, da tror eg dei leter etter en permanent en... Dei valgte nok bare ett billig og enkelt alternativ siden han ikke skulle sitte så lenge uansett...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #40 på: 30. Sep. 2008, 16:26 »
Ja, da tror eg dei leter etter en permanent en... Dei valgte nok bare ett billig og enkelt alternativ siden han ikke skulle sitte så lenge uansett...

Det tror ikke jeg. Og det tror jeg ikke Kiennar tror heller.. Han har nok fått "garanti" for at dersom klubben ikke blir solgt så blir han sittende en periode til. Aldri i verden om de vil ansette, eller ville klart å ansette en på heltid. Klubben blir ikke akkurat mer salgbar av den grunn. Det betyr jo at de nye eierne må ut med en sluttpakke til den nye manageren når de sparker han for å finne sin egen...

Kjottbolle

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle United Football Club<3

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #42 på: 30. Sep. 2008, 17:04 »
Jonas var vel tilbake i trening i går, dvs; han er ikke en av dei skadde spillerne. Enrique står det vel er klar til kampen mot Everton... håper teorien min stemmer i alle fall..

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #43 på: 30. Sep. 2008, 17:21 »
Ser ut som det kun er Enrique som er klar til Everton-kampen da ja. Litt synd, for vi kunne virkelig trengt arbeidshesten vår på midten.

Håper på denne forsvarsfireren:

Taylor --- Bassong --- Coloccini --- Enrique

Tim Cahill fikk forresten avslag på anken sin i dag, og må stå over mot oss.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #44 på: 30. Sep. 2008, 17:26 »
Hvis det stemmer at bare NErique er tilbake fra skade håper jeg vi stiller slik:

Given

Taylor - Bassong - Coloccini - Enrique

Duff - Guthrie - Butt - N'Zogbia

Xisco - Owen