20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Søn. 05.10: Everton - Newcastle (Canal + HD) Kl. 16.55  (Lest 38917 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Søn. 05.10: Everton - Newcastle (Canal + HD) Kl. 16.55
« Svar #15 på: 29. Sep. 2008, 14:15 »
Vannvakten har forsåvidt rett, men det er grunn til negativiteten og skeptisen også da..

Everton borte er en tøff kamp uansett, og når da vi vet at alt er kaos i klubben og at vi har en skadeplaget og meget tynn stall i tillegg, så sier det seg selv at dette blir vanskelig.

Jeg håper på et lysglimt snart, men har ærlig talt ikke troen på at lykken snur for oss i Liverpool på søndag heller. Jeg er redd vi må vente til cockney mafiaen er ute av klubben, og nye eiere og ny manager er på plass. Så jeg ber til høyere makter om at det skjer snarest mulig, slik at vi kan redde klubben fra fritt fall mot championship serien neste sesong. For det er ingen tvil om at vi pr. dags dato har stø kurs dit slik vi framstår om dagen.

Mitt tips: Everton - Newcastle 2-0, etter storspill av Shay Given...
« Siste redigering: 29. Sep. 2008, 14:18 av Øystein Solbjørg »

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 29. Sep. 2008, 18:12 »
Hvorfor sier folk at vi ikke har manager i de to neste kampene? Joe Kinnear er da manager selv om han ikke kan lede laget fra sidelinjen i neste kamp. Til kampen mot Sunderland er han dessverre sannsynligvis på plass på benken. Men i mellomtiden kommer han da garantert til å lede en del treninger, og innprente sin galskap i spillernes hode, i håp om at det skal gi resultater.

Jeg har bestemt meg for å prøve å være forsiktig optimist, og kan driste meg til å tippe 1-1 i denne kampen. Hvem som scorer? Owen selvfølgelig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 29. Sep. 2008, 18:19 »
Hvorfor sier folk at vi ikke har manager i de to neste kampene? Joe Kinnear er da manager selv om han ikke kan lede laget fra sidelinjen i neste kamp. Til kampen mot Sunderland er han dessverre sannsynligvis på plass på benken. Men i mellomtiden kommer han da garantert til å lede en del treninger, og innprente sin galskap i spillernes hode, i håp om at det skal gi resultater.

Jeg har bestemt meg for å prøve å være forsiktig optimist, og kan driste meg til å tippe 1-1 i denne kampen. Hvem som scorer? Owen selvfølgelig.

Helt kort, hva er det som gjør Kinnear så jævlig håpløs Joakim? Sier ikke at han er verdensklasse, men eg hvet omtrent ingenting om han og gir han en sjanse.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #18 på: 29. Sep. 2008, 18:21 »
Satser på at Kinnear kommer inn og klarer å gi gutta litt "gi fan holdning" på den positive måten ;D

tips  1-2
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 29. Sep. 2008, 18:23 »
Hva som gjør han håpløs? Det har jeg jo sagt tusen ganger.
Han har ingen resultater å vise til. Min husk tilsier at hans Wimbledon-lag var en gjeng med idioter. Han hadde ikke peiling på taktikk. Og hva har han egentlig å vise til i ettertid? At han holdt Forest oppe en sesong, for så å rykke ned seseongen derpå? Wow! Imponerende!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 29. Sep. 2008, 18:28 »
Hva har egentlig Keegan å vise til da?

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #21 på: 29. Sep. 2008, 19:21 »
Når Kinnear måtte gi seg i Wimbledon på grunn av hjerteanfall, lå Wimbledon på en 3 plass. Så ideene hans kan då ikkje ver så galne?? Er mange dyktige managere som ikkje har noge å vise til.....
Newcastlesupporter siden 1992

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 29. Sep. 2008, 19:50 »
Er ikkje rart enkelte blir skuffa når dei ventar seg navn som Lippi eller Scholari, og får ein gjennomsnittlig engelsk manager i stedet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 29. Sep. 2008, 20:05 »
Rykket opp med Fulham, rykket vel opp også med Man City.
Gjorde Newcastle fra en gammel, avdanket storhet, til å bli en klubb man betraktet som at hørte hjem i toppen av PL.
Rykket forøvrig opp også med Newcastle.
Han har vært England-manager, og har ikke så dårlige resultater.

Joe Kinnear har brukbare resultater med Wimbledon, til tross for at han ikke hadde peiling på taktikk (han nektet jo Leo plent å bevege seg over midtstreken). Han var ikke noen kløpper på personalbehandling heller, såvidt jeg har forstått.

Kinnear er ikke engang gjennomsnittlig. Og han er ikke engelsk, han er irsk.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 29. Sep. 2008, 20:09 »
Rykket opp med Fulham, rykket vel opp også med Man City.
Gjorde Newcastle fra en gammel, avdanket storhet, til å bli en klubb man betraktet som at hørte hjem i toppen av PL.
Rykket forøvrig opp også med Newcastle.
Han har vært England-manager, og har ikke så dårlige resultater.
Er dette virkelig så mye å rope hurra for? Skjønner ikke hvorfor man skal være så negativ til Kinnear når mannen vi ønsker tilbake knapt nok har bedre resultater å vise til.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 29. Sep. 2008, 20:10 »
Hva pokker har Kinnear gjort forutenom Wimbledon?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 29. Sep. 2008, 20:16 »
Hva pokker har Kinnear gjort forutenom Wimbledon?
Hva har Keegan gjort da? Rykket opp med to lag, er det virkelig så stort? Fått Newcastle til å spille god fotball, uten å vinne en dritt. Og fått England til et sluttspill hvor de mislyktes totalt.

Poenget mitt her er ikke å sverte Keegan, ønsker bare å få frem at Keegan ikke er noen fantastisk manager han heller. Kinnear kommer til å gjøre en god jobb, det er jeg overbevist om. Etter hva jeg har lest er han er kar med god humor og kan forhåpentligvis få litt glede og humør inn i spillergruppa igjen.

Nå er vi ferdig med denne diskusjonen her, og kan fortsette i riktig tråd hvis det er ønskelig! :)
« Siste redigering: 29. Sep. 2008, 20:19 av Daniel »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 29. Sep. 2008, 20:18 »
Det går vel kanskje litt på hva slags filosofi han står for. Kinnear har fått alle lag til å spille Drillo fotball X 10. 11 krigere på banen å slå ballen så langt man klarer. Altså stikk motsatt av hva vi ønsker å se...

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 29. Sep. 2008, 20:20 »
Det går vel kanskje litt på hva slags filosofi han står for. Kinnear har fått alle lag til å spille Drillo fotball X 10. 11 krigere på banen å slå ballen så langt man klarer. Altså stikk motsatt av hva vi ønsker å se...
Tviler på at Kinnear kommer til å gjøre så forferdelig mye med tatikken på den korte tiden han er her...Han er her mer for å motivere og ha en leder på benken i mine øyne.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 29. Sep. 2008, 20:22 »
Keegan er ikke verdens beste manager, nei. Men det er klasseforskjell på ham og Kinnear.
Det sier seg faktisk selv.