20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 27/9: Newcastle - Blackburn 16.00  (Lest 29721 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: 27/9: Newcastle - Blackburn 16.00
« Svar #150 på: 27. Sep. 2008, 17:54 »
Faen så god ameobi e! Heilt sjukt!  Korfor brukar han ikkje ranger eller nokon andre unge spissar?  Kor lenge e det til beye, jonas og carroll kjem tilbake? Vi treng dei utruleg mykje!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #151 på: 27. Sep. 2008, 18:00 »
Carroll? Jeg tar det som en skrivefeil, og regner med at det er Vidukua du mener.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #152 på: 27. Sep. 2008, 18:15 »
Kjedelig dette her. Noe dritt at det ALLTID skal være noe kluss på gang i denne klubben, men vi får bare håpe at Ashley selger så snart som mulig slik at vi kan få ansatt en manager og trenere i denne klubben.

Så vil jeg si at 2. omgangen idag var vesentlig bedre enn noen omganger vi har gjort siden Keegan sluttet. Laget prøvde ihvertfall og vi kom til noen sjanser, fikk et mål og ble snytt for et soleklart straffe (handsen er det INGEN tvil om) samt at vi fikk et offside mål IMOT! Typisk lag i motgang.

Til slutt vil jeg si at jeg gleder meg til Barton og Guthrie sine suspensjoner er over og de sammen kan utgjøre den sentrale midtbanen. Det vil også hjelpe når vi får Jonas og Beye tilbake på henholdsvis høyreback og høyrekant. I tillegg vil det være betryggende å få Martins, Enrique, Viduka og Smith tilbake så vi ihvertfall har litt konkurranse å vise til innad i laget. Håper også lillebror LuaLua snart er tilbake, ser for meg han som et mer spennende navn på høyrevingen enn Geremi pr dags dato. Unge sultne juniorer/gutter som LuaLua har nok mer energi og ork enn det Geremi og enkelte andre på laget viser om dagen.

PS! Jeg synes ikke laget "vårt" er så hakkande galt om/når alle eller de fleste er tilgjenglige. Litt tynt besatt på noen få plasser, men jeg synes alt i alt at laget har mer enn nok med kvaliteter til ihvertfall å kjempe om en plass på øvre halvdel. Håper også å få sett potensialet til enkelte av ungguttene våre slik som situasjoenen er nå.
« Siste redigering: 27. Sep. 2008, 18:21 av Frode »

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #153 på: 27. Sep. 2008, 18:21 »
Fikk ikke en gang se målene på Canal+!

Merkelig...boikotter media? :)

Dog, Setanta viste den. Så streamen, men gadd ikke se på med den lyden.

Lauritz

• Gjest
« Svar #154 på: 27. Sep. 2008, 18:47 »
Fy f* for tragisk det er å være Newcastle supporter om dagen! Er så forbanna nå! Hadde muligheten til å reise over for å se denne kampen, men er så glad jeg ble hjemme..
Nei, nei og atter nei! Nå må det bedring til :-\

Captain Scott

• Supersub
  • Newcastle United <3
    • Vis profil
« Svar #155 på: 27. Sep. 2008, 19:02 »
Og la Keegan gå, må være en av de største tabbene i klubbens historie.
Howay the Lads!

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #156 på: 27. Sep. 2008, 19:08 »
Og la Keegan gå, må være en av de største tabbene i klubbens historie.

Det var vel å sparke Sir Bobby Robson, men jeg skjønner frustrasjonen.

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #157 på: 27. Sep. 2008, 19:33 »
Ingen bombe at vi taper i dag. Med så mange skader, pluss at klubben er i oppløsning ++++++

Vi får håpe vi snart får på plass noen solide eiere, som tenker langsiktig, og som forstår at man ikke blir rike av å drive en pl klubb.

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #158 på: 27. Sep. 2008, 20:06 »
orker ikke bli forbanna engang, koselig under streken
lt;3 Newcastle <3

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #159 på: 27. Sep. 2008, 20:25 »
Hull slår faen meg Arsenal også... Nedrykksstriden er i gang!

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #160 på: 27. Sep. 2008, 21:12 »
Vi skulle hatt forsvaret til Hull i dag..

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #161 på: 27. Sep. 2008, 21:54 »
Jeg skjønner det ikke. Absolutt alle andre lag i PL har mye mer å stille opp med offensiv enn det Newcastle har i øyeblikket. Tilogmed West Bromwich vinner idag, og vi blir liggende igjen i gjørma. Det er ingenting som tilsier at trenden skal snu heller. Det er jo på en måte "vanlig" at en klubb får litt spirit når de kommer ut etter pause og scorer omtrent med en gang, men ikke Newcastle. Vi har rett og slett ikke noe å stille opp med offensivt. Ikke noe bevegelse forran ballen, en og en prøver på ego-raid (les N'zogbia), og alt går liksom helt feil. Og forsvaret ser jo helt forferdelig ut. Taylor misser enda en gang i markeringen, og virker nervøs i spillestilen.

Jeg vet at det ikke skal mye til før vi kan komme tilbake på sporet, og vi kommer ikke til å rykke ned, men akkurat nå ser det veldig mørkt ut. Jeg har ikke tro på at Kinnear kan snu dette heller. Eneste er at Mike Ashley peller seg ut og en langsiktig manager kommer inn og får rede på Newcastle. Denne sesongen er allerede ødelagt etter 6 kamper.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #162 på: 27. Sep. 2008, 21:58 »
Nå er vi i sumpa for alvor, det må vi bare innse og fastslå med en gang.

Har vært på jobb idag,så har bare sett referater og det jeg har lest her, og det er nok til å skjønne at vi nok en gang var meget svake. Ser også at det kun var 44.000 på St. James`idag, noe som må være det laveste i pl siden vi utvida stadion?
Vi er en klubb i oppløsning, enkelt og greit. Vi trenger nye eiere NÅ.

Matsaran

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #163 på: 27. Sep. 2008, 22:16 »
vi er håpløse nå! fat mike er en forbanna dust
men likevel må vi kunne kreve at enkelte spillere med lønn over en halv million kroner i uka begynner å vise seg fram! overbetalte dilledanter! :-\

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #164 på: 27. Sep. 2008, 22:58 »
Leser på N-O at Jonas, Enrqiue, Guthrie og Beye kan være tilbake til neste kamp. Da er det tross alt litt håp og vi får med en gang et mye bedre lag.