20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120460 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut sesongen
« Svar #885 på: 05. Aug. 2009, 15:09 »
Sitat
Here we go again:
JFK: Beyond a joke

We've missed these off-the-cuff updates since JFK was incapacitated in February 2009, bringing new info forward.

Some of it is loosely based on fact, some of it seemingly made up on the spot and all of it another attack on the credibility of this club - we look even more like tw*ts, if that were humanly possible....

Kinnear's latest outburst hardly sends out a positive message to prospective purchasers - and doubtless Keith Harris is less than enamoured with these developments.

But in the absence of anything meaningful/believable from the club MD or a single sentence from the owner, this is what we're left with - hot air spouted by a gobshite.

Perhaps one of that duo will have the decency to explain to fans why the club are unable to appoint Alan Shearer ("we want him to be the manager 110%" - Llambias May 26th 2009) but can allegedly offer JFK a contract.

Or if not, at least tell him to shut his trap.

Skal vi tro på hva JFK sier da?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #886 på: 05. Aug. 2009, 15:10 »
Kan ikke forstå hvorfor denne mannen skal få ansvar over laget enda engang. Han har vell bevist at han ikke er god nok. Synes Mike Ashley har gjort nok skade mot klubben allerede.

BallaJazz

• Flaskebærer
  • *
  • Newcastle & VIF !
    • Vis profil
« Svar #887 på: 05. Aug. 2009, 15:10 »
Uff.Denna klubben er rett å slett håpløs..finnes det ever noe håp? >:(

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #888 på: 05. Aug. 2009, 17:07 »
Noen som kan skifte navn på denne og Shearer-tråden? De er jo ikke ansatt ut sesongen lenger.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #889 på: 05. Aug. 2009, 17:54 »
http://www.chroniclelive.co.uk/nufc/newcastle-united-news/2009/08/05/video-kinnear-reveals-offer-of-two-year-deal-72703-24324519/

Video av mannen. Han prater jo her som om han garantert kommer tilbake straks han får klarsignal fra legene, pluss intet annet skjer med klubben. Fyfaen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #890 på: 05. Aug. 2009, 18:02 »
Det er vel strengt tatt bare å grave seg ned.

Han har prøvd seg og feila. At Mike Ashley ikke klarer å tenke nytt er egentlig bare provoserende. Funker sjelden å rykke opp med samme strategi som man rykka ned med.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #891 på: 05. Aug. 2009, 18:14 »
http://www.guardian.co.uk/football/2009/aug/05/newcastle-united-mike-ashley-manager

Skrives her at klubben vurderer midlertidig ansettelse - men ikke Shearer. Derimot nevnes Coppel, Curbishley, Strachan og O'Leary. Usikkert hvorvidt disse vil være villig til et slikt samarbeid med Ashley, men O'Leary skal visstnok se på dette som en fin mulighet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #892 på: 05. Aug. 2009, 18:16 »
Vel, O'Leary er jo bedre enn Joe Kinnear, om ikke annet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #893 på: 05. Aug. 2009, 18:21 »
http://www.guardian.co.uk/football/2009/aug/05/newcastle-united-mike-ashley-manager

Skrives her at klubben vurderer midlertidig ansettelse - men ikke Shearer. Derimot nevnes Coppel, Curbishley, Strachan og O'Leary. Usikkert hvorvidt disse vil være villig til et slikt samarbeid med Ashley, men O'Leary skal visstnok se på dette som en fin mulighet.

Den beste manageren vi kunne fått av de der er uten tvil Steve Coppel. Selv om det er tvilsomt at han ville vært i en klubb med Fat Mike Cashley.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #894 på: 05. Aug. 2009, 18:29 »
Coppell bedre enn Strachan?
Den er jeg ikke så sikker på.

Men verken Coppell, Curbishley (som trakk seg fra WH av nøyaktig samme grunn som Keegan) eller Strachan vil under noen omstendigheter ønske å samarbeide med Mike Ashley. Det er det bare O'Leary som er dum nok til, sannsynligvis fordi han er den dårligste av dem, og den som har vanskeligst for å få seg gode jobber.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #895 på: 05. Aug. 2009, 21:46 »
Så lenge kinnear ikkje blir ansatt så........
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Vikstol

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #896 på: 05. Aug. 2009, 23:36 »
Jeg blir så sinsykt forbanna! Det sitter en levende legende som hele Newcastle og alle suporterene har respekt for som vil ha manager jobben, men Fat Mike vil heller ansette avskommet selv. Jeg spyr av det!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #897 på: 06. Aug. 2009, 13:16 »
We don't need a Messiah Joe, we just don't want a ****.

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #898 på: 06. Aug. 2009, 18:01 »
O¨Leary har vell takket nei. Strachan kunne jeg tenket meg på en fast ansettelse. Kanon manager, som jeg har sansen for. Men Shearer er jo klart første valg.

David 7

• Supersub
  • Goliath
    • Vis profil
« Svar #899 på: 07. Aug. 2009, 12:54 »
Om jeg skulle ønsket noen andre enn Alan Shearer, så må det være Steve Coppell.

Han bygget Reading opp til en god klubb, og ingen klubb har vel tatt flere poeng i Championship enn de gjorde når de rykka opp (arrester meg om jeg sier feil nå....)

+ at jeg har hils på han :) Min tidligere trener er kamerat med Steve Coppell, så vi var i Reading og så kamp,fikk være med inn i garderoben når spillere var tilstede osv....vant 3-0 mot Southampton (Claus var skada...som alltid)
Gutten fra Karmøy var 8 år,
 og Keegan hadde fremdeles 80-talls hår

Mitt hjerte ble svart og hvitt,
 samme år som Ginola ga sitt

Som Alan Shearer har jeg vært lojal,
 heldigvis fikk jeg oppleve en pokal

HOWAY!