20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120489 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut sesongen
« Svar #840 på: 22. Mars 2009, 20:06 »
jeg tror faktisk at Shearer vil kunne ta over manager stolen ut sesongen hvis han blir spurt. jeg tror heller han vil gjøre et realt forsøk på å berge klubben en å sende den ned en divisjon.

Tror ikke Shearer vil kunne skape noen taktiske underverk i første omgang, men han vil bidra med entusiasmen vi trenger for å vinne fotballkamper igjenn... også får han evnt vurdere framtiden etter sesongen.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #841 på: 22. Mars 2009, 21:11 »
Jeg har absolutt ikke noe tro på at den artikkelen som Skysports skriver, betyr at vi får ny manager.
Da hadde nok den mannen vært inne allerede, og jeg kan ikke i min villeste fantasi se at vi skulle hente inn en ny sjef nå.
Vi må nok bare bruke de to ukene som vi har kamp-fri nå, og jobbe hardt.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #842 på: 23. Mars 2009, 00:11 »
Jepp, og "the lads have reacted in a very positive manner the last week in training" får vi høre nok en gang. Full tiltro til CH og CC.
Alt er fryd og gammen, ledelsen har full tro på at vi kan kjempe oss unna nedrykk. Et par-tre av spillerne kommer til å fortelle pressen om den gode stemningen innad i laget og at gutta er "up for the fight".
Og tilslutt er det samme mainnskjiten fra ende til annen, bortsett fra Steven Taylor - som faktisk er up for the fight i det minste.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #843 på: 23. Mars 2009, 16:05 »
Det at klubben ber Kinnear om å ta den tiden han trenger, og vel så det, er fordi klubben er storfornøyd med den jobben CH gjør, og de leser tabellen feil vei. Alt er bare fryd og gammen i Newcastle. Vi gleder oss til en ny sesong i PL, for alle sier at vi er for gode til å rykke ned. Så derfor kommer vi ikke til å rykke ned. Dessuten ligger vi jo på tredjeplass på tabellen, og det er kort vei opp til toppen. Vi må satse på å bli nummer 20. Vi kan ikke satse så lite penger, og komme inn på en 18. plass. Eller hva verre er, en 16. eller 15. plass. Vi har tatt mål av oss om å vinne serien. Og da er 20. plass det eneste fornuftige målet.

Og nei, jeg er verken ironisk eller sarkastisk nå.

Ikke nå heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #844 på: 23. Mars 2009, 17:00 »
Slik som situasjonen er nå kan berre eksistere i ein klubb, Newcastle. Faen for ei styring altså! Skal vi vente i 6 måneder på at ein dårleg manager med hjerteproblem skal komme tilbake i staden for å erstatte han med ein bedre når vi har muligheten? Jada, la Ch styre på som han vil til super kinnear kommer tilbake. FY FAEN

Londonfolk-vekk
Alan Shearer-inn
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Peter

• Gjest
« Svar #845 på: 23. Mars 2009, 20:39 »
Jeg hater dritten Kinnear. Håper han dør av hjerteproblemet sitt. ;)

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #846 på: 23. Mars 2009, 21:29 »
Det at klubben ber Kinnear om å ta den tiden han trenger, og vel så det, er fordi klubben er storfornøyd med den jobben CH gjør, og de leser tabellen feil vei. Alt er bare fryd og gammen i Newcastle. Vi gleder oss til en ny sesong i PL, for alle sier at vi er for gode til å rykke ned. Så derfor kommer vi ikke til å rykke ned. Dessuten ligger vi jo på tredjeplass på tabellen, og det er kort vei opp til toppen. Vi må satse på å bli nummer 20. Vi kan ikke satse så lite penger, og komme inn på en 18. plass. Eller hva verre er, en 16. eller 15. plass. Vi har tatt mål av oss om å vinne serien. Og da er 20. plass det eneste fornuftige målet.

Og nei, jeg er verken ironisk eller sarkastisk nå.

Ikke nå heller.

Jokke du er kongen her ass:)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #847 på: 24. Mars 2009, 13:43 »
Så hyggelig da :)
Er alltid hyggelig at folk synes om det jeg skriver.

Men når det kommer fra en Mackem, vet jeg ikke helt hvordan jeg skal tolke det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Inuz

• Supersub
  • Demba Ba <3
    • Vis profil
« Svar #848 på: 24. Mars 2009, 16:40 »
^^ hahahahaha.. måtte bare le høyt der gitt.. :D:D:D
Ba Ba Ba!!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #849 på: 24. Mars 2009, 17:37 »
http://nufc.com/

Kvifor er det slik at "alle" bortsett frå Ashley og Co ser at vi skulle ha fått inn ein manager når Kinnear vart sjuk? (Reknar ikkje Ch som manager, han er og forblir coach)
Er vel endå ikkje for seint, og tvilar ikkje på at desse ryktene om at spelarane vil ha inn ein manager stemmer. JA, dei burde greie prestera betre, men å kjempa mot nedrykk uten manager er jo det same som sjølvmord. Vertfall i ein klubb som Newcastle.
Eg sa før Hull kampen at vinner vi ikkje den så rykker vi ned. Dette trur eg fortsatt. Men er mogleg å overbevisa meg, men då må Ashley handla no og få inn ein manager. Det er 1 og ei halv veka til neste kamp, det burde vera tid nok til å få inn ein. Nei ein kan ikkje gå venta på Kinnear, når han kjem at så er det allereie luke opp til trygg plass. Og kven veit 100% sikkert når han kjem att? Med Newcastle flaks når det gjeld skada så kjem han att for så å gå inn i koma!
Har ikkje fingra att til å telja alle feila dine Ashley, men eg vil ikkje at klubben min skal gå til grunne. Få inn EL TEL no!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #850 på: 24. Mars 2009, 20:35 »
nå sier vell Ashley sine erfaringer at det er ingen manager som vil slite med den suppa vi er i. Han forsøkte jo febrilsk når Keegan gikk... Så det kan vell være derfor han satser på det apparatet han har. men er enig i at vi trenger noen, og Shearer er nok den eneste som kan finne på å si ja, bare for å redde oss...

Peter

• Gjest
« Svar #851 på: 24. Mars 2009, 20:49 »
Shearer orker ikke å bli trener med Ashley og Wise.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #852 på: 24. Mars 2009, 21:25 »
nei dessverre
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #853 på: 24. Mars 2009, 22:57 »
ser ikke bort ifra at han tar en Steinar Nilsen og berger laget til sesong slutt, også trekker han seg for at han ikke er klar for manager yrket ennå. jeg tror faktisk han vil bidra med å berge oss isteden for å se oss ned. men det er jo det jeg tror ifra her jeg sitter... jeg kjenner jo ikke mannen eller situasjonen internt i klubben godt nok:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #854 på: 24. Mars 2009, 23:57 »
Jeg kjenner jeg blir mer og mer forbanna på de jævla idiotene som styrer Newcastle.
Det er FAEN ikke ålreit at de skal drive gambling med enorme innsatser, med denne klubben. For det er akkurat det som har skjedd. Det gjør meg så inni helvette sint. Dette kunne, og burde vært avverget for lengst. Ikke nok med at de faktisk vil beholde en bedriten, hjerteskjør manager utover denne sesongen, men de velger altså å fortsette med to uerfarne coacher som faen ikke klarer vinne matcher, som nå har styrt oss rett ned på nedrykksplass..
Det er bespyelig, det er en kriminalitet mot fansen - og det er direkte uholdbart. Jeg var forsåvidt beredt på å gi Ashley litt mer tid utover denne sesongen når stormen hadde lagt seg - men den idioten har pokker meg klart lage orkan. Faen for ei suppe...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida