20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120235 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut sesongen
« Svar #810 på: 17. Mars 2009, 22:12 »
Fy Faen Ashley! om dette er sant.......!!!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #811 på: 17. Mars 2009, 23:03 »
Det er triste tider. merker at aktiviteten på forumet har blitt veldig mye dårligere de siste månedene også. Jeg synes det er et slit å lese nyheter om newcastle, for det er bare negativt. Og det er enda verre å diskutere denne fiasko sesongen.

Jeg tror ikke vi får noen ny manager før sesongslutt, og jeg tror faktisk vi rykker ned også. Hull kampen var en cupfinale, og vi spilte uavgjort mit et lag som var dømt nord og ned før sesongen. Ashley skal ha mye av skylden for denne fiaskoen. Så kan man si hva man vil om Kinnear, men han er en bedre mann en Hougton. Og det virker som om skadehistorikken har smittet over på manageren, typisk vår flaks.

Samtlige trenere bør bli erstattet etter sesongen, fordi de klarer å få minimalt ut av det mannskapet de har. Jeg forbinder nå også Hougton med å tape kamper, noe sikkert spillerne også gjør.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #812 på: 17. Mars 2009, 23:33 »
Selvfølgelig har Ashley hovedansvaret for hvor klubben Newcastle ligger i dag. Det er det ingen som helst tvil om.
Hughton er ingen manager. Det må vi bare innse. Det er en grunn til at han aldri har prøvde seg på en karriere som manager, og han er sikkert garantert innerst inne ikke glad i posisjonen han har havnet i nå.
Kinnear er en manager - en dårlig en sådan. Ikke så ulik Souness for min del. Sikkert veldig karismatisk, skremmer sikkert spillerne til å produsere og får garantert frem hva han mener. Men taktikk er ikke hans ting, og noen mann som skal føre oss til nye høyder - det er jeg helt sikker på at han ikke er den rette til!
Det er seriøst tristeste tiden jeg har hatt som Newcastle-supporter. Før kunne jeg alltid si - "neste sesong, den blir vår!". Skal jeg si det nå veit jeg at jeg ikke mener det overhodet. For jeg klarer ikke se veldig positivt på ting akkurat nå. Det positive med fotball er at ting kan endre seg kjapt i dette gamet. Jeg håper enda på at Ashley selger kjappest mulig, for jeg mister mer og mer troen på at han skal kunne lære seg å styre en fotballklubb tidsnok. Mannen har åpenbart ikke snøring.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #813 på: 18. Mars 2009, 15:01 »
Nicky Butt har jo sagt det rett ut at Joe Kinnear kom til sin rett på kampdag. På treningsfeltet var han ingen stor mann. Men han var veldig inspirerende på kampdag.

Jeg vet ikke helt hvordan vi skal tolke det, men det er vel kanskje ikke noen hedersbetegnelse og noe rosemaleri Butt her tegner av sin sjef.
Tror vel kanskje Butt kunne tenkt seg en mann som var litt bedre på treningsfeltet også, og som ikke bare var høy på karisma og humør på kampdag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #814 på: 21. Mars 2009, 20:43 »
Jeg har denne drømmen om at Sir Alan Shearer eller King Kevin Keegan skal komme i skinnende rustning, presentert nå på mandag - og redde oss fra avgrunnen.
Antakeligvis teit da. Men det hadde vært no...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #815 på: 21. Mars 2009, 21:19 »
Ikke si slik Kristoffer. Det gjør så vondt å tenke på hvordan ting kunne ha vært...
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #816 på: 21. Mars 2009, 21:45 »
Jeg har denne drømmen om at Sir Alan Shearer eller King Kevin Keegan skal komme i skinnende rustning, presentert nå på mandag - og redde oss fra avgrunnen.
Antakeligvis teit da. Men det hadde vært no...

Alan Shearer hadde vært noe nå!
Egentlig helt utrolig at man fortsetter med Chris Houghton! Mannen har ledet oss i nærmere 10 kamper totalt nå uten å klare å vinne èn eneste  av dem, kun 2 uavgjorte er fasiten. (Tar ikke med WBA kampen siden Joe Kinnear var veldig involvert i forberedelsene til den kampen).

Har ventet på noe på denne fronten siden JK ble innlagt jeg! Skulle uten tvil hatt en mann klar til hjemmekampen mot Everton 22. februar, det er 5 kamper siden!

Det er ikke gambling å ansette Shearer nå! Det laget trenger er en leder, en sjef, en spillerene lytter til å som kan gå foran i krigen å ta støyten. Det kan Shearer. Med han vil også hele klubben få et vanvittig løft og fansen kommer til å gå helt bananas og vil gi han en støtte ingen andre vil komme til å få!

Men, uansett, bare gi meg en annen enn Houghton! Masse alternativer og ALT er bedre! Karsten Johannessen, Semb, Hareide, ALT er bedre!
« Siste redigering: 21. Mars 2009, 21:49 av Frode »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #817 på: 21. Mars 2009, 21:51 »
Får vere nok med Kevin Keegan. Ikkje pokker om Ashley skal få skitne til Shearer også. Og det tror eg Shearer sjønner.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #818 på: 21. Mars 2009, 22:05 »
Får vere nok med Kevin Keegan. Ikkje pokker om Ashley skal få skitne til Shearer også. Og det tror eg Shearer sjønner.

Gidder ikke å diskutere så veldig langdradd med deg nå, men kan si at om Keegan hadde hatt litt "baller" så hadde han kjempet for sine såkalte prinsipper og fått fansen med seg på dette, akkuratt som Benitez nå har klart i Liverpool. 2 rimelig identiske situasjoner, 2 helt forskjellige utfall!
Dette hadde vært en sak Keegan kunne vunnet med god hjelp fra fansen, men umulig når han bare stikker av atter en gang.

Jeg tror IKKE Shearer er samme type, jeg tror ikke han bare vil ta sin hatt å gå. Jeg tror Shearer er en som man kan stille seg bak uten at man kommer i skuddsikte, imotsetning til Keegan som bare ville dukket å forsvinne.
« Siste redigering: 21. Mars 2009, 22:07 av Frode »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #819 på: 21. Mars 2009, 22:12 »
Jaja Kevin kunne jo forsatt og vert nikkedukke for mashey men når han innser han ikkje får mulighet til å forbedre laget så må det vel vere greit å gå, og ser ikkje akkurat for meg Shearer som ein så kunne fungert i ei slik rolle overhodet. Shearer hadde nok også gått på samme måten om han hadde vert kk.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #820 på: 21. Mars 2009, 22:17 »
Jeg syns du prater piss om King Kev, men det er en annen diskusjon vi har tatt før. Mente ikke bokstavelig talt at jeg ønsker King Kev tilbake, da jeg uansett anser det som en lost case for lengst. Var mest av alt et gjennomført drømmende innlegg.
Shearer burde vi uansett lagt oss etter, ihvertfall straks Kinnear blei sjuk. Men så vil jeg fortsatt påstå at Mike Ashley driver et hasardiøs sportslig styre av denne klubben, og at han stadig viser hvor inkompetent han er. Hvilket har satt oss i nåværende jævlige situasjon.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #821 på: 21. Mars 2009, 22:23 »
Jaja Kevin kunne jo forsatt og vert nikkedukke for mashey men når han innser han ikkje får mulighet til å forbedre laget så må det vel vere greit å gå, og ser ikkje akkurat for meg Shearer som ein så kunne fungert i ei slik rolle overhodet. Shearer hadde nok også gått på samme måten om han hadde vert kk.

Keegan hadde ikke trengt å være en nikkedukke, han kunne kjempet og fått fansen med seg på sin "politikk", akkuratt som Benitez har klart i Liverpool, med god hjelp fra fansen kan ikke eierne røre han. Dette kunne nok Keegan også fått til......

Jeg har større tro på Shearer enn du da tydeligvis Benson!
Jeg har den oppfattelesn av Shearer at han gjerne tar en kamp, koste hva den koste vil. Jeg tror Shearer helt klart ville sagt ganske så tydelig ifra om det var noe han mislikte, og jeg tror han ville kjempet får å fått vilja si. Jeg ser bare ikke på Shearer som en type som rett og slett gir opp!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #822 på: 21. Mars 2009, 22:28 »
Jeg syns du prater piss om King Kev, men det er en annen diskusjon vi har tatt før. Mente ikke bokstavelig talt at jeg ønsker King Kev tilbake, da jeg uansett anser det som en lost case for lengst. Var mest av alt et gjennomført drømmende innlegg.
Shearer burde vi uansett lagt oss etter, ihvertfall straks Kinnear blei sjuk. Men så vil jeg fortsatt påstå at Mike Ashley driver et hasardiøs sportslig styre av denne klubben, og at han stadig viser hvor inkompetent han er. Hvilket har satt oss i nåværende jævlige situasjon.

Shearer har jo dei samme synspunkten som KK så skal Shearer i det heila tatt vær aktuell så må Ashley forandra ganske mykje.
Sjølv håper eg Shearer kjem samtidig som dei neste eierne av klubben. Den optimismen som da vil komme tror eg vil overgå det meste.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #823 på: 21. Mars 2009, 22:38 »

Keegan hadde ikke trengt å være en nikkedukke, han kunne kjempet og fått fansen med seg på sin "politikk", akkuratt som Benitez har klart i Liverpool, med god hjelp fra fansen kan ikke eierne røre han. Dette kunne nok Keegan også fått til......

Jeg har den oppfattelesn av Shearer at han gjerne tar en kamp, koste hva den koste vil. Jeg tror Shearer helt klart ville sagt ganske så tydelig ifra om det var noe han mislikte, og jeg tror han ville kjempet får å fått vilja si. Jeg ser bare ikke på Shearer som en type som rett og slett gir opp!

Klarer ikkje diskutere for du har så rart synspunkt. KK uttalte jo heile tida at han trengte penger etc. Om du tror KK eller hadde fått det som han ville om han bare forsatt å kjempe lever du i ein annen verden. Det er Mike Ashley som bestemmer ikkje fansen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #824 på: 21. Mars 2009, 22:53 »

Klarer ikkje diskutere for du har så rart synspunkt. KK uttalte jo heile tida at han trengte penger etc. Om du tror KK eller hadde fått det som han ville om han bare forsatt å kjempe lever du i ein annen verden. Det er Mike Ashley som bestemmer ikkje fansen.

Merklig hvordan Benitez kan klare det da!? Med en styreformann han ikke klarer å kommuniusere med og eiere som forhandler med andre managere bak hans rygg! Han burde tatt sin hatt og gått for lenge siden..........