20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 122022 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut sesongen
« Svar #615 på: 20. Jan. 2009, 15:25 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_4822510,00.html

Vi kunne like gjerne hatt en stolpe på sidelinjen. Den hadde hvertfall blitt stående sesongen gjennom.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 20. Jan. 2009, 16:46 »
Sitat
Det ser også ut til at du mener at Joe Kinnear ikke lenger gjør taktiske feilvurderinger.

Gi meg 1 eksempel ifra de 5 siste kampene?

Mannen gjør en god jobb i Newcastle. Jeg har ingenting å utsette på han. Han har klart å bidra mye i klubben i motbakke hele veien. supporterne er imot han, spillerne var imot han, og ledelsen er ikke mye til hjelp.

Det er en mann vi kan takke for at vi ikke ligger der Tottenham gjør, og det er faktisk Kinnear.

Men etter neste runde kan Tottenham takke Redknapp for at de ikke ligger der Newcastle gjør. Jeg fatter ikke helt hva jeg skal takke Kinnear for, han har tross alt vært der lenge nok til at en eller annen form for taktikk burde og skulle kunne begynne å sitte i laget. I stedet ser vi ut som en saueflokk og en klumpete suppe samtidig. Spissene starter aldri noe som helst press, vingene ligger konstant feil, midtbanespillerene presser ikke sammen og forsvaret kommuniserer ikke. Det er alltid en i backrekka som ikke ligger på linje. Vi er så lite kollektive at det er faen med flaut, pinlig og frustrerende på samme tid.

No slit vel Spurs lika mykje som oss?

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #617 på: 20. Jan. 2009, 16:55 »
Tottenham sliter ja. Men jeg svarte på en sammenligning hvor det ble uttalt at vi skal takke Kinnear for at vi ikke ligger der Tottenham gjør, men etter en rask kikk på tabellen så ligger vi vel omtrent likt med dem, dvs to skarve poeng. Neste kamp har de Stoke hjemme, mens vi har Man Shity borte og da kan ting være snudd.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #618 på: 20. Jan. 2009, 16:59 »
Ok. Einig i det. Eg vil sei begge laga er piss dårlege, men meinar igrunn Spurs har mindre å skulda på enn oss. Og at slik sett er deirar prestasjon hittil endå dårlegare. Men den diskusjonen får ein ta i ein annan tråd. Sjansen er stor for at dei ligg øve oss då ja, men i utgangspunktet er Spurs - Stoke ein åpen kamp. Kampen vår har eg ikkje store forhåpningar til...

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #619 på: 20. Jan. 2009, 17:05 »
Skal jeg være 100 % ærlig, så tror jeg at vi rykker ned med Kinnear ved roret. Ryker vi ikke ned, så fortsetter sikkert Kinnear som manager, og da vil vi ligge på nedrykksstrekken de neste sesongene. Det er bare en mann som kan reddde oss nå, og han heter Alan Shearer aka Gud.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #620 på: 20. Jan. 2009, 17:21 »
Ok. Einig i det. Eg vil sei begge laga er piss dårlege, men meinar igrunn Spurs har mindre å skulda på enn oss. Og at slik sett er deirar prestasjon hittil endå dårlegare. Men den diskusjonen får ein ta i ein annan tråd. Sjansen er stor for at dei ligg øve oss då ja, men i utgangspunktet er Spurs - Stoke ein åpen kamp. Kampen vår har eg ikkje store forhåpningar til...

Da er vi enige. Spurs underpresterer nok hakket mer enn vi ja tatt ut i fra forutsetningene og forventningene.

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #621 på: 20. Jan. 2009, 20:49 »
Hvor mange mennesker i denne klubben må sloss før Kinner skjønner han ikke har kontrollen.
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/newcastle/4298927/New-blow-for-Newcastle-as-fists-fly-at-training.html
Ja, ender vel snart bare med at Given å Owen havner i tottene på hverandre ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #622 på: 20. Jan. 2009, 20:58 »
Hvor mange mennesker i denne klubben må sloss før Kinner skjønner han ikke har kontrollen.
http://www.telegraph.co.uk/sport/football/leagues/premierleague/newcastle/4298927/New-blow-for-Newcastle-as-fists-fly-at-training.html

Grineungen Zog er den spilleren som irriterer meg mest for øyeblikket. Makan til drittsekk.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #623 på: 20. Jan. 2009, 21:18 »
Nå har de ikke akkurat et godt forbilde heller da.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #624 på: 20. Jan. 2009, 21:37 »
Jeg er egentlig så forpult lei av alle problemene som til en hver tid omsvermer denne tegneserieklubben. Hotell Cæsar er faen med tom for intriger om man sammenligner med Newcastle. Ikke har vi noen resultater å glede oss over heller, mens vi venter på noe godt.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 20. Jan. 2009, 21:46 »

Grineungen Zog er den spilleren som irriterer meg mest for øyeblikket. Makan til drittsekk.

I do agree. Få han ut! Verste av alt er at det er ingen som vil ha han heller...vertfall ikkje noken av dei klubbane han har lyst til.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 20. Jan. 2009, 22:56 »

Jøss, jeg trodde ikke vi kunne være enige!  ;)
Denne støtter jeg ihvertfall, den oppskrytte surpompen burde vi kvittet oss med for lenge siden. Jeg synes ikke han er så god som alle skal ha det til og han har gang på gang bevist igjennom egne uttalelser og via hans agent at NUFC ikke er klubben for han. Bli kvitt han, helst så kjapt som mulig!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #627 på: 20. Jan. 2009, 22:58 »
Er forsåvidt enig. Nok får være nok.
Dog bør erstatteren hete noe mer spennende enn Løvenkrands. Så kan jo egentlig bare Kinnear følge Zog ut dørene på SJP ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 20. Jan. 2009, 23:23 »
Carroll da ?? Er ikkje tilfeldig Det var Carroll og Zog akkurat.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #629 på: 20. Jan. 2009, 23:29 »
Nei, det er sant, Carroll er en dritt han også. Men Zog har tross alt remja jævla lenge nå. Samtidig, jeg forstår jo at en mann med ambisjoner vil vekk fra denne klubben. Potensielt er Zog blant våre aller beste spillere, det er jeg ikke i tvil om. Men det blir klarere og klarere at han ikke vil få dette ut i Newcastle. Om vi ikke får oss ordentlig manager og eiere kjapt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida