20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120419 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut sesongen
« Svar #585 på: 17. Jan. 2009, 22:08 »
Okei, poenget mitt er ikke å mase om at jeg vil ha King Kev tilbake, poenget er at jeg vil ha en kvalitetsmanager som spillere og folk virkelig har trua på. Blir jo da ganske nærliggende å sammenligne stemninga rundt Newcastle med manageren som var før JFK her.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #586 på: 18. Jan. 2009, 11:24 »
The People is reporting today that Wigan manager Steve Bruce is frustrated at seeing his star men leaving the small Lancashire club, after being targeted by the bigger clubs of European football.
http://www.nufcblog.com/2009/01/18/steve-bruce-reported-frustrated-at-wigan-athletic/
Er det ikke bare kansellere forhandlingene med Kinnear, å hente hjem Bruce. Hadde ikke vært meg imot iallefall.
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #587 på: 18. Jan. 2009, 11:30 »
Førstevalget mitt slik det er pr dags dato! Steve Bruce har gjort en utrolig bra jobb med Wigan. Men jeg kan ikke se hvordan Ashley vil kvitte seg med Kinnear.
Eneste mulighet er vel at han atter en gang ønsker å "knuse" Wigan styreformann Dave Whelan.
Er jo lov å håpe!

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #588 på: 18. Jan. 2009, 11:36 »
Bruce har imponert i Wigan ja og tar gjerne han foran Kinnear. Fått frem fler spennende spillere. Tror han også kan være villig til å ta jobben.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #589 på: 18. Jan. 2009, 11:39 »
Førstevalget mitt slik det er pr dags dato! Steve Bruce har gjort en utrolig bra jobb med Wigan. Men jeg kan ikke se hvordan Ashley vil kvitte seg med Kinnear.
Eneste mulighet er vel at han atter en gang ønsker å "knuse" Wigan styreformann Dave Whelan.
Er jo lov å håpe!

Einig. Få inn Steve Bruce. Vi kan jo håpa på 4 siste plass og satsa på at det får Ashley til å finna ein ny manager :P

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #590 på: 18. Jan. 2009, 11:53 »
Jeg ser OVERHODET IKKE noen grunn til å tilby ham en permanent kontrakt akkurat nå.
Men Keegan var gud, men hadde dårligere poengsnitt enn det Kinnear har?

Dette er vel roten til diskusjonen om Keegan kontra Kinnear (hvilket i det hele tatt er helt ute på jordet for den som ikke skjønner det).

Men poenget med å si at jeg overhodet ikke ser noen grunn til å tilby Kinnear en permanent kontrakt akkurat nå var ikke at jeg ville fremstille Kevin Keegan som Gud. Jeg sliter litt med å se den vinklingen for å være helt ærlig.

Men min kritikk til Kinnear er basert på min oppfatning av hva som har skjedd med klubben etter at Kinnear ankom. Jeg skal være enig i at Kinnear har utrettet noe posetivt. Han har tatt noen poeng og fått oss over nedrykksstreken. Men mer har han heller ikke utrettet. Og det alene er langt ifra nok til å tilby mannen en permanent kontrakt. Vi skal ha høyere ambisjoner enn det og Kinnear var bare en midlertidig løsnning. En midlertidig løsning som uansett var kontraktfestet ut sesongen, hvorfor skal vi da tilby ham en lengre kontrakt på nåværende tidspunkt? Noen mener kanskje han har gjort seg fortjent til det. Javel, i såfall har jeg høyere forventninger til klubben enn det dere har.

Kinnear har i beste fall gjort det helt OK som en midlertidig manager, men noe mer enn det er han ikke. Han er ansatt på Ashley's nåde, og det virker som han taler Ashely sin sak og prøver å bedre Ashley sin posisjon blant fansen. En slik nikkedukke vil IKKE ta oss videre sportslig sett. Kinnear har heller ikke utrettet noe sportslig sett som får meg til å himle med øynene. Derfor er jeg meget skeptisk til å tilby denne mannen managerjobben permanent på nåværende tidspunkt. Vi kan selvfølgelig diskutere det igjen i Mai hvis det har edret seg drastisk da, men inntil jeg ser det tillater jeg meg å være skeptisk til det også. Vi risikerer bare å måtte betale mannen for å bli kvitt han når han har bevist at han ikke klarer å ta oss videre. FÅ OPP ØYNENE!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #591 på: 18. Jan. 2009, 16:08 »
Steve Bruce er selvfølgelig en ok manager, og langt, langt, langt, langt, langt bedre enn vår nåværende manager.'
Men Steve Bruce er likevel ikke den kvalitetsmanageren som får Owen, Given og Zog til å ombestemme seg, og bli værende fordi de har så ekstremt stor lyst til å jobbe under den nye manageren.

Et navn som Alan Shearer kan fungere på den måten, selv om han ikke har bevist noe som manager. Eller et internasjonalt stornavn, som har en merittliste lenger enn lengst. Det er slike folk vi trenger for å redde stumpene, og for å gjøre Newcastle til en storklubb igjen. Ikke en ung manager som har gjort det ganske bra i en mindre klubb. Allardyce gjorde det ganske bra i en mindre klubb han også. Det ble ikke akkurat noen dundrende suksess de få månedene han var her.

Mens Keegan var her, var det mye snakk om "the buzz around Toon". Det er den buzzen vi trenger å få tilbake. Det er det som kan få Owen til å glemme City, Spurs eller Everton, og ønske å bli værende i Newcastle. Det er det som kan få Given til å legge overgangsplaner på hylla, og nok en gang sverge evig troskap til Newcastle United. Det er det som kan få Zog til å vise hvor god han EGENTLIG er. Og som kan få Martins til å begynne å score på opplagte sjanser.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #592 på: 18. Jan. 2009, 22:22 »
Det er 19 managere i Premier League jeg kunne tenkt meg i Newcastle før Kinnear. Han har ikke oppnådd en dritt mener jeg. De fleste lag spiller på en gjenkjennelig måte, mens vi bare hiver utpå 11 kyllinger  som løper rundt i villrede. Er faen ikke rart vi er så ræva. Motsi meg så mye dere vil, men jeg blir mer og mer sikker på at vi faktisk rykker ned i år. Jeg kommer aldri til å slutte å klage så lenge lidenskapen min ser ut til å styrte i rekordfart. Mulig vi var like dårlige i fjor og året før, men faktum i år et at selv om vi ligger noen plasser over nedrykk så er det kun to poeng ned. Etter neste kamp er vi blant de tre siste.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #596 på: 18. Jan. 2009, 23:14 »
http://www.mirror.co.uk/sport/columnists/reade/2009/01/17/clown-joe-kinnear-could-turn-newcastle-into-biggest-laughing-stock-in-the-championship-115875-21048140/

Han er definitivt på nivå med de største syterne her inne på forumet, det skal han ha.

Ja ikke sant. Kanskje jeg kunne tatt over. Jeg kan banne, jeg kan sette opp et lag og jeg kan syte. Omtrent det samme som Kinnear

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #597 på: 18. Jan. 2009, 23:15 »
Og gjør jeg en dårlig jobb kan jeg bare si at det er ikke min feil. Det er naturligvis Allardyce og Keegans sin feil. Faen for en jævla vits den mannen er.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #598 på: 18. Jan. 2009, 23:31 »
http://www.mirror.co.uk/sport/columnists/reade/2009/01/17/clown-joe-kinnear-could-turn-newcastle-into-biggest-laughing-stock-in-the-championship-115875-21048140/

Han er definitivt på nivå med de største syterne her inne på forumet, det skal han ha.

Ja ikke sant. Kanskje jeg kunne tatt over. Jeg kan banne, jeg kan sette opp et lag og jeg kan syte. Omtrent det samme som Kinnear

Jeg er ikke helt sikker, men jeg har en mistanke om at dere snakker om to forskjellige personer.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #599 på: 18. Jan. 2009, 23:34 »

Jeg er ikke helt sikker, men jeg har en mistanke om at dere snakker om to forskjellige personer.

Ser den nå ja. Hehe. Men Kinnear er i mine øyne også en sytepave. En god manager lover fanser fortsatt spill i PL, men hva gjør Kinnear??