20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120212 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut sesongen
« Svar #570 på: 17. Jan. 2009, 15:27 »
Synes det er overdrevent at Kinnear er så jævla dårlig taktisk. Greit nok, han har gjort en del rare bytter, men det virker for meg som han lærer av dei feila han gjer, og det er svært sjelden han gjer rare laguttak men belønner dei som faktisk presterer.

Når det er sagt er eg også svært skeptisk til å tilby ny kontrakt på dette tidspunktet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #571 på: 17. Jan. 2009, 15:35 »
Jeg ser OVERHODET IKKE noen grunn til å tilby ham en permanent kontrakt akkurat nå.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #572 på: 17. Jan. 2009, 15:56 »
Jeg ser OVERHODET IKKE noen grunn til å tilby ham en permanent kontrakt akkurat nå.
Men Keegan var gud, men hadde dårligere poengsnitt enn det Kinnear har?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #573 på: 17. Jan. 2009, 16:18 »
Kinnear har vært manager siden oktober. Keegan var manager fra januar til august i fjor. Såvidt jeg klarer å telle burde det gi flere kamper enn Kinnear har. Det går jo an å ta med i betraktningen det også.

Ting vil jevne seg mer ut for Kinnear også, og det er ikke akkurat sånn at forskjellen er kjempestor.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #574 på: 17. Jan. 2009, 18:30 »
Kinnear vil ha jobben. Kinnear har gjort en god jobb når han har spillere tilgjengelig. Kinnear har forsøkt å forsterke med gode spennende spillere. Kinnear har lyktes med å skape entusiasme både internt og eksternt i klubben. Kinnear har klart å ta bort meste parten av det negative media trykket som har vært rundt klubben de siste årene. Kinnear forteller supporterne med engang hva vi forsøker å få til, og hva vi ikke får til rundt blandt annet transfer.

Det er ting som jeg setter pris på.

Kinnear har en for stor kjeft.

det er ting som jeg ikke liker.

Gir man Kinnear penger og tid så tror jeg faktisk at han kan klare å være med å bygge Newcastle opp til å bli et stabilt godt lag. Det er minst 10 år med fotball i mannen, og hvis vi får et støtte apparat rundts å tror jeg ikke det er det værste som kan skje oss.. men den stallen vi har nå er det værste som kan skje oss...
Han kom, ble mett og dett var dett....

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #575 på: 17. Jan. 2009, 18:37 »
Ashley skulle aldri ha ansett Keegan, og då hadde vi ikkje trengt bekymra oss no om Kinnear verte verande...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #576 på: 17. Jan. 2009, 18:53 »
Selvfølgelig, Ashley er den som har skapt dette, Kinnear er bare en middelmådig manager som tok en jobb ingen andre vil ha.
Ellers er jeg redd denne Kinnear-effekten er brukt opp nå. Jeg vil ha en manager som det klinger kvalitet av, og som spillere vil spille under! Jeg vil ha en manager som er moderne og taktisk klok. Jeg vil ikke ha Kinnear.
Tror Keegans poengsnitt ville bedret seg. Han hadde som sagt en motsatt start av Kinnear, og brukte sin tid på å få laget til å prestere. Ikke kom å fortell meg at stemningen i og rundt laget overhodet er i nærheten den samme nå, eller har vært det siden Keegan forlot. Ingen prater om "the buzz around Toon" slik det var under Keegan. Ikke rart.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #577 på: 17. Jan. 2009, 19:41 »
Kan ikke Ashley bare tilby Kinnear en 10 års kontrakt med en gang`?
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #578 på: 17. Jan. 2009, 19:48 »
Hehe, må huske på at Kinnear er bedre enn Capello da!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #579 på: 17. Jan. 2009, 19:55 »
Men Keegan var gud, men hadde dårligere poengsnitt enn det Kinnear har?

Forskjellen er at KK ikke hadde noen umiddelbar manager effekt, men måtte vente mange kamper før den første seieren kom. Da den først kom tok vi poeng jevnt og trutt. JK fikk som ventet managereffekten alle håpet på, men jeg tviler på at han er typen til å snu motgang til medgang igjen. Ihvertfall ikke slik forholdene er i klubben pr dags dato.

Det er vel heller ikke poengsnittet i periode 2 som manager, som gjør han til gud/helt blant Newcastle fansen. Det er så mye mer enn det.
« Siste redigering: 17. Jan. 2009, 20:01 av Asbjørn »
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #580 på: 17. Jan. 2009, 19:58 »
Der fins jo flere gode grunner. Der virker ganske åpenbart jevnt over at KK hadde langt større tillit både blant spillere og fans. Navnet Kevin Keegan alene gir jo tro og håp!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #581 på: 17. Jan. 2009, 20:02 »
Der fins jo flere gode grunner. Der virker ganske åpenbart jevnt over at KK hadde langt større tillit både blant spillere og fans. Navnet Kevin Keegan alene gir jo tro og håp!

Jepp, bare han åpner kjeften får du trua. Fantastisk fyr å høre på.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #582 på: 17. Jan. 2009, 20:17 »
Ja og ka so? Keegan er ikkje i Newcastle lenger! Vi kjem aldri til å komme nokon veg om vi skal snakke om Keegan og sammenligne alle opp mot han. Det er faen meg på tide å glømme den mannen no og gå vidare. Det hjelper ikkje å syte om han i all evighet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #583 på: 17. Jan. 2009, 20:22 »
Ja og ka so? Keegan er ikkje i Newcastle lenger! Vi kjem aldri til å komme nokon veg om vi skal snakke om Keegan og sammenligne alle opp mot han. Det er faen meg på tide å glømme den mannen no og gå vidare. Det hjelper ikkje å syte om han i all evighet.

Du mener det hjelper å gi JK en langtidskontrakt? Om ikke, hva mener du egentlig hjelper?

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #584 på: 17. Jan. 2009, 20:26 »
Selvfølgelig må man sammenligne diverse managere. Er ikke tvil om at managerens kunnskaper, eller mangel på sådan, har stor påvirkning på laget. Hadde vi hatt Keegan nå, hadde vi ikke bare hatt en mye bedre manager, men er person som faktik kunne skapt optimisme, og fått folk til å tro igjen.
Det klarer ikke Kinnear, derfor sliter vi såpass som vi gjør.
Jeg hadde akkurat nå ikke nølet med å ønske Kevin hjertelig velkommen tilbake. 99% av managerne med et visst rykte er bedre enn JFK!

Han er tragisk, og jeg ønsker han så langt ut av klubben som mulig er!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒