20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120510 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut sesongen
« Svar #555 på: 16. Jan. 2009, 21:25 »
Dersom JK hadde gjort seg fortjent til en kontrakt hadde det vært greit. Men vi ligger fortsatt blant de lagene som kan rykke ned, og han er allerede ansatt ut sesongen. Skjønner ikke hvorfor de legger frem et kontraktsforslag NÅ og ikke til sommeren...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #556 på: 16. Jan. 2009, 21:44 »
Har greid å lese feil. Trodde han fikk tilbud om å fortsette til sommeren, men det har han som lars thomas sier selvfølgelig allerede fått og akseptert. At Kinnear har fått tilbud om å fortsette etter sesongen er en vanvittig avgjørelse. Nok en gang et eksempel på Ashleys elendige fotballfaglige avgjørelser. Dette er bare trist.

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #557 på: 16. Jan. 2009, 22:00 »
så jævla tragisk som det kan bli..... KINNEAR! dårligste taktikeren i fotballens historie....

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #558 på: 16. Jan. 2009, 22:15 »
Joke Inhere ( ;D ;D ;D) permanent ja....  ::)

FAEN I HELVETE!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #559 på: 16. Jan. 2009, 22:41 »
Veit ikke om dette er et svært komplott fra Wearside, der målet er å stabilisere oss på samme nivå som Mackems!
En kan jo begynne lure.
Misforstå meg rett, Kinnear har sportslig sett oppnådd overlevbare resultater, men for guds skyld - dette er ikke mannen jeg ønsker se føre Newcastle tilbake til de høyder vi har mål om.
Men, vi har da som sagt en eier som er fotballfaglig inkompetent, så dette har jeg forsiktig spådd i måneder nå, og her kommer altså det jeg venta på. Ingen vits i å bli sjokkert!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #560 på: 16. Jan. 2009, 23:08 »
Å herre min hatt. Hadde jo i det lengste håpet at vi hadde hentet inn en rutinert og respektert manager til sommeren. Jeg er redd!!!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #561 på: 16. Jan. 2009, 23:11 »
Det som "sjokkerer" meg er at han får tilbud NÅ. At JK muligens ville få en forlengelse har vel de fleste regnet med (fryktet), men at det skulle komme halveis i sesongen når vi allerede har han til sommeren ser jeg ikke poenget med. Dersom vi rykker ned, skal vi fortsatt ha med JK?? Eller skal vi da sparke han å betale masse penger i "fallskjerm" ??

Må si jeg stiller meg undrende til dette dersom det er sant.

Having A Laugh

• Supersub
  • Tyne-Wear 2010-2011
    • Vis profil
« Svar #562 på: 16. Jan. 2009, 23:48 »
Han har også fått en helt vill fallskjerm så dette bør gå veien....

Tommen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #563 på: 17. Jan. 2009, 00:48 »
Kinnear confirmed the offer came after talks with Ashley and managing director Derek Llambias, despite picking up only four wins in 17 games

Tror faktisk med hånden på hjertet at EG sko klart det bedre en JK.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #564 på: 17. Jan. 2009, 01:03 »
4 seiere
8 uavgjort
5 tap

20 poeng på 17 kamper er ikke så ille, selv om det vel ikke kan kalles bra nok heller. Vi var i en jævla dårlig periode før JK tok over, og det er ingen tvil om at mannen skal ha sin porsjon med skryt for hvordan han har løftet oss vekk fra avgrunnen. Jeg vil ikke ha Kinnear neste sesong, så jeg er som de fleste uenig i at han skal tilbys ny kontrakt, men vi kan ikke bli fullstendig blinde her! Kinnear har gjort en grei jobb han, uten tvil!! Er som bare faen at vi har sluppet inn mål sent i kampene og rotet bort mange poeng der, men all skyld kan vel ikke gis til treneren?? Jeg har 100% tillitt til at han vil styre oss unna nedrykk denne sesongen, han har et bra spillermateriell og over tid så kommer dette til å gå seg til. Men det er ikke dermed sagt at jeg mener han er mannen som skal føre denne klubben videre, for det er han etter min mening ikke. Faktisk ganske ufattelig at folk ikke er takknemlige ovenfor mannen som tok på seg en av englands mest utakknemlige jobber, nemlig manager i et skakkjørt Newcastle!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #565 på: 17. Jan. 2009, 02:36 »
Ja, men her diskuterer vi vel fremtiden utover denne sesongen? Da er jeg av den klare oppfatning at jeg vil ha en manager det lukter kvalitet av!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #566 på: 17. Jan. 2009, 09:37 »
Uff vet ikkje helt ka eg ska si.........
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #567 på: 17. Jan. 2009, 10:00 »
Kinnear confirmed the offer came after talks with Ashley and managing director Derek Llambias, despite picking up only four wins in 17 games

Tror faktisk med hånden på hjertet at EG sko klart det bedre en JK.

Kinnear har en bedre statistikk enn Keegan!

Keegan tok 21 poeng av 57 mulige, noe som i prosent gir 36,84%. Kinnear har tatt 19 poeng av 48 mulige, det gir 39,60%.

Kinnear har gjort oss til et vanskelig lag å spille mot! Bortsett fra Liverpool kampen har vi kun tapt med 1 mål i de restrende 4 tapene. det viser jo at vi har vært med til dommeren gir sitt sluttsignal. Det som har vært det store problemet er vel at vi ikke har klart å avgjøre kamper til vår fordel selv om vi ofte har tatt ledelsen.

Uansett er jeg enig med Lars Thomas om at jeg synes det er rart at vi gir mannen et kontraktsforslag nå. De burde ventet å se hvordan resten av sesongen utviklet seg og gjøre opp en mening basert på resultatene og andre sportslige faktorer ved sesongslutt.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #568 på: 17. Jan. 2009, 11:25 »
4 seiere
8 uavgjort
5 tap

20 poeng på 17 kamper er ikke så ille, selv om det vel ikke kan kalles bra nok heller. Vi var i en jævla dårlig periode før JK tok over, og det er ingen tvil om at mannen skal ha sin porsjon med skryt for hvordan han har løftet oss vekk fra avgrunnen. Jeg vil ikke ha Kinnear neste sesong, så jeg er som de fleste uenig i at han skal tilbys ny kontrakt, men vi kan ikke bli fullstendig blinde her! Kinnear har gjort en grei jobb han, uten tvil!! Er som bare faen at vi har sluppet inn mål sent i kampene og rotet bort mange poeng der, men all skyld kan vel ikke gis til treneren?? Jeg har 100% tillitt til at han vil styre oss unna nedrykk denne sesongen, han har et bra spillermateriell og over tid så kommer dette til å gå seg til. Men det er ikke dermed sagt at jeg mener han er mannen som skal føre denne klubben videre, for det er han etter min mening ikke. Faktisk ganske ufattelig at folk ikke er takknemlige ovenfor mannen som tok på seg en av englands mest utakknemlige jobber, nemlig manager i et skakkjørt Newcastle!

Godt sagt kø. Kinnear har fått skuta på rett kjøl og hvis det ikke hadde vært for en par sene mål hadde vi vært høyere opp. Stikkordet for å lykkes er kontinuitet. JK har gjort en brukbar jobb og fortjener kanskje en sesong til. Hvis castle gjør det bra i denne delen av sesongen kan vi risikere at a) Kinnear får flere og mer attraktive tilbud fra andre klubber og dermed risikerer castle å måtte betale fletta for å beholde ham eller b) Kinnear drar og vi står nok engang uten manager og må en større sum for å frigjøre evnt manager fra sin gjeldende kontrakt.

Uansett, mannen har ikke gjort så mye galt som all klaginga i dette forumet tilsier. Så lenge castle holder seg ovenfor bør vi gi mannen TID. Vi får aldri resultater hvis vi kontinuerlig skal skifte managere og støtteapparat som vi nå gjør

Lars Arild Stordal

• Kaptein
  • Newcastle United
    • Vis profil
« Svar #569 på: 17. Jan. 2009, 12:08 »
Hva skal man med en trener som sitter mer på tribunen enn han gjør på benken?
Hva skal man med eiere som heller tilbyr kontrakter fortere til taktiske dårligere managere enn de gjør til toppspillere Owen f.eks.
Greit vi kjøper unge spillere som kan utvikle seg i Championship, det er vel det som er målsetningen til de.

Ellers har han ikke de dårligeste resultatene å vise til, men er det nok. Skal vi holde oss til målsetning om å kjempe om alt under enn 10plass de kommende årene.
Jeg mener det som skjer, er DU TROR DET IKKE FØR DU FOR SE DET ::)
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.