20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120435 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #405 på: 10. Des. 2008, 17:41 »
og grunnen til det er gjennomsyra negative supportere som deg som hele tiden vil ha forandring, og skaper negativitet og kvalme rundt alt i klubben. det er mye positivt å bygge videre på, men alt det negative skal fram... og da blir det kvalme og krig i klubben.

Har man et realistisk bilde på situasjon Newcastle står i, kan man ikke forvente at klubben skal hente World Class managere med tilsvarende spillere. Vi har 1 mann som ønsker å bygge noe i klubben. Han har 6 måneder på å skape et grunnlag en ny manager kan bygge videre på. Han fortjener støtte i den utrolig vanskelige jobben han har.

Som Rosenborg supporter skulle man jo ha trodd at du hadde lært litt. Etter at klubben begynte å skifte trener hvert år så har pila bare pekt en vei. Det toppet seg vell når man sparket Ola By etter at han tok serie gullet til byen for at han ikke leverte godt nok. Denne bruk og kast mentaliteten Newcastle har nå den skjønner jeg ikke... vi trenger stabilitet. Det har vi fram til sommern, så kan vi ta ny vurdering av hva klubben bør gjøre videre.

Hva har egentlig denne SuperMac med saken å gjøre? At han sier at klubben er i kaos er jo ikke noe sjokk... skal vi lage større kaos med å sparke den eneste mannen som faktisk ønsker å ta oss videre.

Nei kom dere ned ifra deres høye hest.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #406 på: 10. Des. 2008, 17:45 »
Takk og amen! Endelig en med litt fornuft!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #407 på: 10. Des. 2008, 17:49 »
Med andre ord du meina me aldri sko ha sparka Gullit, Souness og Roeder?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #408 på: 10. Des. 2008, 18:03 »
Selvfølgelig mener han det. Erlend er fullstendig på jordet her. Han har misforstått totalt.
Jeg blir livredd av å lese at enkelte ikke greier å se at klubben er i sin største krise på mange, mange, mange år, og at det skyldes ÉN MANN i hovedsak, Mike Ashley.

Joe Kinnear er ikke skyteskiven. Det er Mike Ashley som er skyteskiven. Men Joe Kinnear er overhodet ikke god nok til å være manager for Newcastle. Den situasjonen vi er i nå, er vi i på grunn av Mike Ashley. Joe Kinnear er den eneste som vil jobbe under ham. Det er på grunn av at Mike Ashley er klubbens problem nummer én. Mike Ashley og hans regime må fjernes. Joe Kinnear må ikke fortsette utover de 6 månedene han har på å redde klubbens liv.

For det er det som er hans oppgave.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #409 på: 10. Des. 2008, 18:50 »
1.Kven er det her inne som vil beholda Mike Ashley som eigar?  Ja/Nei
2.Kven er det her inne som vil beholda Kinnear som manager? Ja/Nei
3.Kven er det her inne som vil at Kinnear skal vera manager ut sesongen? Ja/Nei
4.Kven er det her inne som er einige i at NUFC er i si største krise sidan...ja nokensinne? Ja/Nei
5.Kven er det her inne som er einige i at Newcastle er eit botnlag og einaste som forandra på det, er ny eigar, ny manager,større stall og stabilitet i minst 5 år? Ja/Nei

Min besvarelse:
1.Nei
2.Nei
3.Ja
4.Ja
5.Ja

Og til Benson: Vi skulle ALDRI ha ansett Gullitt, Souness eller Roeder in the first place!

PS.Ser Shcuster har fått sparken i Real.......
« Siste redigering: 10. Des. 2008, 18:56 av lgrinde »

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #410 på: 10. Des. 2008, 19:07 »
Selvfølgelig mener han det. Erlend er fullstendig på jordet her. Han har misforstått totalt.
Jeg blir livredd av å lese at enkelte ikke greier å se at klubben er i sin største krise på mange, mange, mange år, og at det skyldes ÉN MANN i hovedsak, Mike Ashley.

Joe Kinnear er ikke skyteskiven. Det er Mike Ashley som er skyteskiven. Men Joe Kinnear er overhodet ikke god nok til å være manager for Newcastle. Den situasjonen vi er i nå, er vi i på grunn av Mike Ashley. Joe Kinnear er den eneste som vil jobbe under ham. Det er på grunn av at Mike Ashley er klubbens problem nummer én. Mike Ashley og hans regime må fjernes. Joe Kinnear må ikke fortsette utover de 6 månedene han har på å redde klubbens liv.

For det er det som er hans oppgave.

Du var jo maks negativ allerede før vi hadde spilt en annen kamp under Kinnear, så det er jo ikke overraskende at du er kritisk. Skal vi ikke heller prøve å å stille oss bak Kinnear og laget, siden det er det som gjelder på det nåværende tidspunkt? Det hjelper ikke gå rundt å surve og skrike hele jævla tida!! Hvis vi ikke klarer å selge klubben, så må vi bare leve med det for øyeblikket. Samtidig må vi fortsette å støtte laget og Joe Kinnear i den jobben som skal gjøres med å stable denne klubben på bena igjen!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #411 på: 10. Des. 2008, 19:10 »
og Joe Kinnear er jo en fantastisk manager nettopp fordi han kjefter på dommeren i kampens hete.

Og du sier at du ikke lar Kinnear være skyte skive? det er jo akkurat det han er. Hvis du leser inne på denne tråden som faktisk handler om Kinnear som manager i Newcastle så er ikke han noe annet en skyteskive. Og du har jo skutt på mannen siden han kom inn, jeg har faktisk ikke tall på hvor mange ganger "han lot ikke Leo springe over midtbanen engang" har blitt brukt.

Han er et skyteskive, og du finner innlegg her inne som sier at han burde byttes ut... og hvilke signaler sender det hvis man bytter ut mannen som nå er midlertidig manager i Newcastle med en annen midlertidig løsning?

Hvor tar du det ifra? Når jeg sier at vi pr dags dato ikke har mulighet til å hente inn World Class, hvordan kan du trekke disse mennen inn? Det blir jo helt søkt.

jeg kan jo sitere mitt eget innlegg sånn at det kanskje blir lest?

Vi har 1 mann som ønsker å bygge noe i klubben. Han har 6 måneder på å skape et grunnlag en ny manager kan bygge videre på. Han fortjener støtte i den utrolig vanskelige jobben han har.

Jeg sier ikke at jeg vil ha mannen som min nye manager for bestandig, men nå må vi stå bak den avgjørelsen som er tatt, og ikke begynne å rope etter utskiftninger. det sier jeg.

Gullit var rett å sparke.
Souness var rett å sparke
Roeder vet jeg faktisk ikke om var rett å sparke, han kunne muligens fått til noe over tid, men det vil vi aldri få vite.

Og lgrinde gjør egentlig noe veldig enkelt her sånn at det ikke kan missforstås.

Min besvarelse:
1.Nei
2.Nei
3.Ja
4.Ja
5.Ja

og tilslutt oppsumerer han det veldig bra!

Vi skulle ALDRI ha ansett Gullitt, Souness eller Roeder in the first place!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #412 på: 10. Des. 2008, 19:44 »

Hvor tar du det ifra? Når jeg sier at vi pr dags dato ikke har mulighet til å hente inn World Class, hvordan kan du trekke disse mennen inn? Det blir jo helt søkt.

Som Rosenborg supporter skulle man jo ha trodd at du hadde lært litt. Etter at klubben begynte å skifte trener hvert år så har pila bare pekt en vei. Det toppet seg vell når man sparket Ola By etter at han tok serie gullet til byen for at han ikke leverte godt nok. Denne bruk og kast mentaliteten Newcastle har nå den skjønner jeg ikke... vi trenger stabilitet. Det har vi fram til sommern, så kan vi ta ny vurdering av hva klubben bør gjøre videre.

Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lauritz

• Gjest
« Svar #413 på: 10. Des. 2008, 21:28 »
Å bytte ut JK nå, vil ikke akkurat gjøre situasjonen til noe bedre enn det den er pr. dag dato.
Han har en helvetes jobb, en jobb ingen andre managere i verden vil ha.. Hvilke signaler tror du NUFC sender ut dersom Kinnear sparkes nå? Tviler på at det står managere på rekke og rad for å overta denne skakkjørte klubben! For det er nettopp det vi er, en skakkjørt klubb med en kaptein som er under hver kritikk, og en styrmann som har taktiske kunnskaper på lik linje med Linni Meister!

Men, nå er det nå en gang slik, og JK er nødt til å få sitte ut sesongen. Først da kan vi begynne å snakke om å få inn en ny manager. En manager som MÅ få tid til å bygge sitt lag, en manager som har kontroll over alt som har med overganger å gjøre og en ledelse som ikke kommer på kant med denne manageren. Først da blir Newcastle et stabilt lag, og først da kan vi være med å kjempe på øvre halvdel av tabellen!!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #414 på: 10. Des. 2008, 21:32 »
Hvis vi kaller PLs dårligste manager for stabilitet, så javel.
Hvis vi kaller klubbledere som gjør ALT for å få solgt klubben, bortsett fra å ta imot pengene og selge for stabilitet, så javel.
Hvis man kaller en spillergruppe i full oppløsning for stabilitet, så javel.

Jeg er ikke enig i at vi kan kalle noe som helst i denne klubben for stabilitet. Resultatene er heller ikke stabile. Men hvis vi fortsetter å spille uavgjort i hver kamp, så har vi kanskje en viss stabilitet der, men ikke en positiv stabilitet.

Stabilitet er det siste klubben har.
Hvis vi kan unngå å bli sittende med Joe Kinnear ut sesongen, så er det lite som er bedre enn det. Men det er ikke der problemet ligger. Problemet ligger at Joe Kinnear ikke er til noe hjelp, så lenge klubben styres på den måten den gjør. Jeg skal SE at Ashley punger ut, før jeg tror det. Jeg føler meg ganske sikker på at Joe Kinnear ikke får et rødt øre tilgjengelig i januar, og at han må "ta til takke" med drittspillere fra langtvekkistan på korttidslån uten kjøpsopsjon. Det er større sjanse for at vi henter Besart Berisha eller Tore André Flo på lån, enn at vi forsterker laget med en venstreback, midtbanespiller og det vi ellers måtte trenge.

Klubben kan aldri få noe som helst form for stabilitet, så lenge Mike Ashley sitter ved roret. At Joe Kinnear sitter frem til sommeren har ingen betydning i så tilfelle. Kinnears jobb er å trosse alle demoner, og redde denne klubben fra Dommedag.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #415 på: 10. Des. 2008, 21:41 »

gjør du det ikke veldig enkelt nå?

Kevin Keegan       1992    1997
Kenny Dalglish        1997    1998
Ruud Gullit        1998    1999
Sir Bobby Robson    1999    2004
Graeme Souness     2004    2006
Glenn Roeder        2006    2007
Sam Allardyce        2007    2008
Kevin Keegan        2008    2008
Joe Kinnear[54]     2008    - Present

Listen er lengre en hva du kommer med. Keegan var her i mange år og har derfor helte status, samme er det med Bobby Robson. De andre managerne har vært her like lenge som et inn og utpust. Det er stor forskjell på Daglish og Roeders historie kontra Gullit og Souness. Begge disse to klarte å lage ekstrem stor splid i laget og bryte alle broer med fansen før de knapt var kommen inn i klubben. Disse 2 er managere som de aller fleste ikke kan skjønne hva de fortsatt gjør i fotball verden.

Jeg tror alle de managerne som ellers står på den listen kunne skapt noe i klubben hvis de hadde fått mer tillit en de faktisk har fått, og har de hatt støtte ifra supporterne ville det nok vært en enklere jobb for dem å få det til.

Hvordan skal du få laget til å prestere når supporterne står og roper "you don't know what your doing??!!" Det går jo ut over selvtilliten og moralen til laget.

Jeg tror ikke at noen manager vil kunne få 5 år i Newcastle på å bygge lag... Vi roper på oppsigelse ved første tap, kanskje Keegan og Shearer... men man skal aldri si aldri...
« Siste redigering: 10. Des. 2008, 21:43 av Erlend Simonsen »

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #416 på: 10. Des. 2008, 21:48 »
Jeg er ikke enig i at vi kan kalle noe som helst i denne klubben for stabilitet. Resultatene er heller ikke stabile. Men hvis vi fortsetter å spille uavgjort i hver kamp, så har vi kanskje en viss stabilitet der, men ikke en positiv stabilitet.

Hva med uttalelsene ifra spillerne våre? De sier jo at de er glad for å nå ha Kinnear som manager ut sesongen for å nettop få denne stabiliteten som vi trenger, til å med Given som har vært den talsmannen for spillerne med sterkest kritikk av klubben har jo endelig vært ute med god ord om stabiliteten til klubben.

De merker nok ikke det kjøret som har vært i klubben like godt som de gjorde før Kinnear kom inn, men når "you don't know what your doing" kommer... Da kan vi vinke hade til Owen og resten av gjengen. Jeg tror at det meste er oppe til supporterne akkurat nå. Hvis de står bak klubben kan vi sakte med sikkert bevege oss framover... hvis vi ikke støtter... går vi rett ned.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #417 på: 10. Des. 2008, 22:00 »
Vi står bak laget. Men de som møter opp på kamp trenger ikke mene at Joe Kinnear er løsningen på alle våre problemer, og at ting nødvendigvis vil bli så mye bedre om han sitter ut sesongen. For all del, det er ingen som snakker om å bytte ut Kinnear, for det er ingen som er interessert i jobben, og han har alt fått kontrakt ut sesongen.

Men jeg tror ikke Kinnear får de arbeidsforholdene han vil ha, og jeg tror ikke han er god nok til å få oss opp på trygg grunn med det første. Vi kommer neppe til å få tre-fire seire på rad i desember eller januar. At spillerne stoler på Kinnear er vel og bra. Men mannen er komplett udugelig på det taktiske plan, og det kan være avgjørende dessverre.

Jeg har ikke tenkt å bytte ham ut, med mindre vi får nye eiere som kan gi oss Alan Shearer. Men hvis jeg kan få Alan Shearer i mars, så takker jeg ja på flekken, i stedet for å bli sittende med Kinnear i de to siste og avgjørende månedene.
Enkelt og greit fordi Kinnears taktiske svakhet kan svekke oss i sesongavslutningen. Samme faen om fansen møter opp i hopetall eller ikke.

Det er kun Kinnear som kan redde klubben fra evig fortapelse. Supporterne må for all del møte opp på kamp og støtte laget. Men det hjelper ikke Kinnear. Fansen kan ikke gjøre byttene for ham.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #418 på: 10. Des. 2008, 22:32 »
Rart at ikkje spelarane verte nemnt når det snakkast om å redda oss frå dommedag... ::)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #419 på: 10. Des. 2008, 22:33 »
Det er kun Kinnear som kan redde klubben fra evig fortapelse. Supporterne må for all del møte opp på kamp og støtte laget. Men det hjelper ikke Kinnear. Fansen kan ikke gjøre byttene for ham.

De 11 som er utpå bana er ikke så viktig lenger eller??
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM