20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120498 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #390 på: 09. Des. 2008, 13:20 »
Det er fortsatt så forbanna useriøst og lite profesjonelt, og gir andre flere grunner til å le av Newcastle United. Vil jeg at vår klubb skal assosieres med Kinnear? NEI!
Og så kan han mase så mye han vil om dommerne, men vi spilte oss til et flaut uavgjortresultat den kampen samma faen om vi var litt uheldig. Det var nesten fortjent.

men ser du ikke litt humor i det? ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #391 på: 09. Des. 2008, 13:26 »
Ja, men jeg ser meg lei i lengda av at vår manager må være klovnen til enhver tid.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #392 på: 09. Des. 2008, 18:17 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11678_4614927,00.html

men han prater jo bare tull uanset... så dette bør vi vell ikke ta med i regnestykket?

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #393 på: 09. Des. 2008, 22:32 »
Jeg synes argumentet "han kan ikke ha hørt hva jeg sa" er vanvittig dårlig. Han innrømmer jo nærmest at han har sagt noe galt.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #394 på: 10. Des. 2008, 03:16 »
Ja, men jeg ser meg lei i lengda av at vår manager må være klovnen til enhver tid.

Klovn, fordi han sier meningen sin ? Han er en proper man's man, som de sier i England, han finner seg ikke i bullshit. Jeg syns ikke han er en klovn fordi han kjefter på udugelige dommere eller skandalesøkende journalister, jeg får bare mer respekt for en kar som tør å si hva han mener. Og hvem bryr seg egentlig om hva andre supportere sier om treneren vår, du heier da på Newcastle uansett samma faen?
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #395 på: 10. Des. 2008, 03:29 »
Jovisst gjør jeg det, men jeg ønsker også det beste for laget mitt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #396 på: 10. Des. 2008, 09:00 »

Klovn, fordi han sier meningen sin ? Han er en proper man's man, som de sier i England, han finner seg ikke i bullshit. Jeg syns ikke han er en klovn fordi han kjefter på udugelige dommere eller skandalesøkende journalister, jeg får bare mer respekt for en kar som tør å si hva han mener. Og hvem bryr seg egentlig om hva andre supportere sier om treneren vår, du heier da på Newcastle uansett samma faen?

Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv Tommy. Riley fortjener verbalt deng, jevnlig!!!!! :D

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #397 på: 10. Des. 2008, 13:01 »

Godt sagt Tommy!

Sjå på Ferguson i Scums, han åpnar no kjeften sin etter kvar kamp, mykje verre han...

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #398 på: 10. Des. 2008, 13:11 »
Tja er da vesentlg mindre klovn og opne kjeften etter kampen enn og opne alle sluser under kampen og bli vist opp på tribuna. Me har den værste manageren, ser ikkje poenget i og benekte det. Folk hadde ledd seg skakk forderva om det hadde vert Sunderland som hadde ansatt han :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #399 på: 10. Des. 2008, 13:20 »
Tja er da vesentlg mindre klovn og opne kjeften etter kampen enn og opne alle sluser under kampen og bli vist opp på tribuna. Me har den værste manageren, ser ikkje poenget i og benekte det. Folk hadde ledd seg skakk forderva om det hadde vert Sunderland som hadde ansatt han :)

Eg er ikkje einig. Det verte heilt feil og sei. Eg hadde ledd meg skakk forderva om Sunderland hadde hatt Ashley som eigar og hadde opplevd det som newcastle har hittil i sesongen. Men vi var eit lag utan manager som tapte kvar kamp utan manager, og JFK var einaste som ville ha denne jobben i denne håpleuse klubben... Om han då får oss til å sanka nok poeng så vi ikkje rykke ned, med denne tynne stallen mi har og med den eigaren mi har så er det ein god prestasjon! Ikkje noke å le av akkurat...

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #400 på: 10. Des. 2008, 13:32 »

Godt sagt Tommy!

Sjå på Ferguson i Scums, han åpnar no kjeften sin etter kvar kamp, mykje verre han...

Ferguson og Wenger ble kåret til de managerene andre PL-lags supportere likte minst grunnet akkurat dette. Greit at det er flinke folk, men herregud så irritert man blir av å høre at det alltid er utenforstående faktorers feil at de taper kamper. Mye bedre å konsentrere seg om det man kan gjøre noe med. Spille godt og vinne kampene pga det. Jeg synes det er forbanna teit av Kinnear å legge all skyld på dommeren når det er hans defensive taktikk i andre omgang som egentlig koster oss seieren!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #401 på: 10. Des. 2008, 13:39 »
Nå satt de fleste å kritiserte Souness for akkurat dette, fordi de var forbanna lei alt av unnskyldninger og fokus på andre ting enn egne elendige prestasjoner. Kinnear er jo alt for mye av det samme, og slik vil jeg ikke ha det..
Keegan og Sir Bobby var også ærlige typer, på hver sin måte. Men de var også såpass ærlige at de innrømmet at laget deres ikke var fullt så gode.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #402 på: 10. Des. 2008, 16:12 »
Nå har jo Kinnear gått ut og sagt at dette var en kamp vi skulle ha vunnet, han har ikke gått ut å lagt skyld dommern. Gi meg en trener som ikke får en spontan reaksjon på en dårlig dommer avgjørelsen så blir jeg imponert... Skal trenern stå i still og si ingenting når dommern gjør en avgjørelse han er totalt uenig i? Hugton står framme og skriker hele tiden, sjelden du ser Kinnear gjøre noe.

Souness var ute etter hver kamp og klagde på dommern, og konstruerte nye historier som bare ble værre kamp etter kamp. Kinnear har sagt etter flere kamper at dette var en kamp vi burde ha vunnet, og må reise oss til neste kamp! detter er hva man kan forvente seg av en trener. Han har 1 gang hatt et utbrudd der han har kalt dommern for en Mikke Mus dommer, og der sliter jeg med å se hvordan det kan tas så seriøst.

Så det er et par negative ting vi kan kritisere han for. utbruddet og Mikke mus kommentarn. Han har en del "dårlige bytter," men det har like mye med dårlig kvalitet på benken som dårlige bytter ifra hans side.

Positivt er gode resultater, klubben ser framover, det er stille rundt klubben, spillerne er fornøyd og vi begynner å se formen av et lag som spiller for hverandre igjenn.

Jeg kan ikke skjønne hvordan man kan ville kaste ut den eneste mannen som vil være her. Ingen andre hæres å ta i klubben..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #403 på: 10. Des. 2008, 16:29 »
Jeg vil ikke kaste ham ut fordi det er ingen andre som vil jobbe under Mike Ashley, ikke engang El Tel.
Men jeg gidder pokker meg ikke rosemale noe som for meg er nokså grått. Vi har ikke gode resultater, vi har en fullstendig blank fremtid, og vi har en taktisk udugelighet som manager. Det gir meg mye grunn til urolighet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #404 på: 10. Des. 2008, 17:27 »
Supermac: "I first came into the top division in 1971 and in all I have never seen a club in such turmoil in all those years as Newcastle United are right now"

Supermac, en gammel storspiller, er jo selvfølgelig helt på jordet her, og beskriver noe som overhodet ikke er en virkelighet. Mike Ashley er så snill og grei og storsinnet, og Joe Kinnear er jo en fantastisk manager nettopp fordi han kjefter på dommeren i kampens hete.

Sprøyt!

Kristoffer har HELT RETT i det han sier i siste innlegg. Vi har ikke gode resultater, vi har en fullstendig blank fremtid og vi har en taktisk udugelighet som manager. Enkelt og greit. Fakta faen.
Det er umulig å bestride.

Og det gjør ekstremt vondt. Langt inn i hjerterota.
Det har alltid gått opp og ned i Newcastle, men vi har aldri vært så langt nede i kjelleren som vi er nå.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon