20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120496 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #375 på: 08. Des. 2008, 19:33 »
The Football Association has charged Newcastle boss Joe Kinnear after his outburst towards referee Mike Riley during their 2-2 draw against Stoke.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/7772121.stm

Tim S

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • muscleraw.com
« Svar #376 på: 08. Des. 2008, 20:31 »
Jævla bra av JK. 2 ganger på under 1 mnd har han FA etter seg. Dette viser bare at han ikke takler presset å ver manager for Newcastle.
Newcastlesupporter siden 1992

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #377 på: 08. Des. 2008, 20:36 »
Enig! Begynner å bli for dumt dette. Han kan fort få 4-5 kamper på tribunen nå ettersom hans "Mikke Mus" uttalelser mot dommer tidligere ikke er ferdig behandlet.

Ny eier og ny manager ASAP!

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #378 på: 08. Des. 2008, 21:55 »
Ny manager på plass innen uken?
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=543377
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #379 på: 08. Des. 2008, 21:55 »
ja la oss sparke managern. vi har jo gitt han fast ansettelse, og det er jo tegnet til supporterne til å finne seg en ny en.

Ny eier også kan vi bruke tid på å lete etter ny manager. men inntill da så bør vi støtte managern igjennom hele sesongen... Neste ansettelsen bør være ekstremt godt gjennomtenkt. Og det burde settes av en sum i budsjettet til munnkurv på supporterne.

er på tide å lete etter ordboka, tror jeg har missforstått utrykket supporter.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #380 på: 08. Des. 2008, 22:51 »
Ja, for vi har jo JÆVLIG god grunn til å sånn helt uten videre være positiv til Kinnear.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #381 på: 08. Des. 2008, 23:51 »
Alle lag får gode perioder i løpet av en sesong, vi har tilgode å ha vår. Jeg er ikke bekymret for nedrykk. Det som faktisk plager meg aller aller mest er at vi har rotet bort 6 poeng de 5 siste minuttene mot både Man.city, Wigan og Stoke hjemme!! Det ville tatt oss inn på øvre halvdel av tabellen. Dessuten har vi rotet bort 6 poeng hjemme mot Hull og Blackburn. Vi snakker marginer, dårlig konsentrasjon og dårlige prestasjoner. Vi kan bedre, det viser vi i enkeltkamper.....derfor er det utrolig bittert at vi ligger der vi ligger:(

Drar frem denne igjen. Bør leses! Meget godt skrevet!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #382 på: 09. Des. 2008, 08:26 »
Alle lag får gode perioder i løpet av en sesong, vi har tilgode å ha vår. Jeg er ikke bekymret for nedrykk. Det som faktisk plager meg aller aller mest er at vi har rotet bort 6 poeng de 5 siste minuttene mot både Man.city, Wigan og Stoke hjemme!! Det ville tatt oss inn på øvre halvdel av tabellen. Dessuten har vi rotet bort 6 poeng hjemme mot Hull og Blackburn. Vi snakker marginer, dårlig konsentrasjon og dårlige prestasjoner. Vi kan bedre, det viser vi i enkeltkamper.....derfor er det utrolig bittert at vi ligger der vi ligger:(

Drar frem denne igjen. Bør leses! Meget godt skrevet!

Håpar den kjem til helga, og varer ei god stund...

Er ikkje vits i snakka om å sparka noke manager no...DJIS!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #383 på: 09. Des. 2008, 11:38 »
The Football Association has charged Newcastle boss Joe Kinnear after his outburst towards referee Mike Riley during their 2-2 draw against Stoke.

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/teams/n/newcastle_united/7772121.stm

Jeg synes nesten det er bra at det er noen som taler FA rett i mot. Det forbanna drittforbundet har tolerert elendig dømming i PL i en årrekke uten at det får konsekvenser for dommerne. De to siste engelske dommerne i et internasjonalt mesterskap ble sendt hjem i skam pga av elendig dømming. Polls glimrende 3 gule kort i EM og han spinkle bønna - Mike Riley -  som overså 4 åpenbare straffer som tyskland skulle hatt i mot seg i sin kamp mot ungarn. Etter mitt skjønn er respekt noe man delvis bør opptjene. .  I en liga som er preget av så stort tempo bør dommerne til enhver tid være oppe i situasjonene, noe de sjelden er. Poll var jo på grensen til småkraftig.

Kanskje litt subjektivt, men dommerne favoriserer alltid de øverste topplagene. Det er ingen ander spillere en Terry, Ferdinand og co som kjefte dommeren huda full uten å få kort. Det beste eksemplet er jo unnlatelsen av å dømme mål til tham mot scum da ballen var en halv meter over streken, eller da ruel fox scora mot scum så var det 10 år (!!!) siden sist det var scora på straffespark mot scum på Theatre of Silence.  Spillere og managere bør kunne oppføre seg under kampen, men både fa og dommerne bør tåle kritikk etter kampen ute å bli straffet.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #384 på: 09. Des. 2008, 11:43 »
Men det er forskjell på å si noe som dette å si at dommeren var en Mikke Mus-dommer, et utsagn som ikke har noen funksjon i det hele tatt. Da er det bare rett og rimelig at han blir sendt på tribunen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #385 på: 09. Des. 2008, 11:54 »
Men det er forskjell på å si noe som dette å si at dommeren var en Mikke Mus-dommer, et utsagn som ikke har noen funksjon i det hele tatt. Da er det bare rett og rimelig at han blir sendt på tribunen.

Hvis jeg skal være objektiv så må jeg nok si at det var rett og rimelig. Men Riley er en Mikke Mus-dommer, det har han bevist utallige ganger: Kinnear har rett selv om han uttrykker det på feil måte. Så subjektivt sier jeg IKKE F***  :)

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #386 på: 09. Des. 2008, 12:00 »
er det ingen andre en meg som må flire av utrykket Mikke Mus dommer? Jeg synes det er beintøfft..:)

Jeg skjønner jo at de må slå ned på sånne utsagn, men jeg kan ikke skjønne at det blir så stor sak utav det. Jeg tror faktisk ikke at dette ville ført til utestengelse i norge hvis Berg eller Rekdal kalte dommern for en Mikke Mus dommer.

Stor sak av ingenting.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #387 på: 09. Des. 2008, 12:33 »
Eg forstår godt at Kinnear vart forbanna i den situasjonen, Stoke fekk jo slik eg såg det et meeeget billig frispark i forkant av 2-2-målet, og et tilsvarende billig like i forkant då Faye bomma på den store sjansen. Likevel unødvendig å bli utvist.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #388 på: 09. Des. 2008, 13:04 »
Det er meningsløst av Kinnear å si slike ting når han vet hvilke konsekvenser det kan få. Etter slik jeg husker det så hadde han heller ikke noen stor grunn til det. Siutasjonen mot Stoke var annerledes og jeg tror også de ikke skulle hatt frispark. En annen ting er at Kinnear representerer klubben, og han har ikke akkurat gjort dette på en heldig måte til nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #389 på: 09. Des. 2008, 13:05 »
Det er fortsatt så forbanna useriøst og lite profesjonelt, og gir andre flere grunner til å le av Newcastle United. Vil jeg at vår klubb skal assosieres med Kinnear? NEI!
Og så kan han mase så mye han vil om dommerne, men vi spilte oss til et flaut uavgjortresultat den kampen samma faen om vi var litt uheldig. Det var nesten fortjent.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida