20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120538 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #360 på: 06. Des. 2008, 22:22 »
Første omgangen gjør vi det bra, andre omgangen så ser vi jo også konsekvensene av vår tynne stall. Vi har ingen friske midtbane spillere, og med mindre han går for 4-3-3 så må han sette innpå en forsvarspiller...

Januar vinduet vil faktisk bestemme om det blir vinn eller forsvinn for oss. Får vi ikke penger til ny midtbane så vil vi få det tungt.

Fulham           15   20
Bolton           16   20
Wigan Athletic   16   19
Middlesbrough   16   19
Stoke City           16   19
Man City           16   18
West Ham Utd   15   18
Newcastle           16   16
Tottenham           15   15
Sunderland   16   15
Blackburn           16   13

16 poeng på 16 kamper er enormt svakt. 1 seier kan bety 5 plasser opp på tabellen, mens 1 tap kan ta oss 2 plasser ned. Vi ligger ihvertfall over streken, jeg forventer 3 poeng i neste kamp uansett mot hvem.
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #361 på: 06. Des. 2008, 22:46 »
Og mannen er fortsatt en populær mann i FA. Idag ble han sendt på tribunen på overtid, og kan dermed gjøre at han får flere kampers karantene. Hans Mikke Mus sammenligning av Martin Atkinson i en tidligere kamp er ennå ikke avgjort. Dagens episode taler IKKE til fordel for Joe Kinnear.

http://www.setanta.com//uk/Articles/Football/2008/12/06/Prem-Kinnear-facing-further-FA-trouble/gnid-30491/

At han ikke lærer! Blir så grundig lei av managere/personer som ikke kan fokusere mer på sitt eget eller sitt eget lags spill og istedenfor må skylle på alle andre!

Nei nå som det nærmer seg jul hadde det vært godt med en skikkelig julepresang fra denne kanten, som f.eks. Shearer som manager! Takker ikke nei til ny eier heller.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #362 på: 06. Des. 2008, 23:05 »
Det virket jo ikke så veldig dramatisk det som skjedde, han ble vell pent bedt om å forlate station, det var ingen kort oppe eller noe som helst. At mannen reagerer på det frisparket som blir feilaktig dømt er vell noe alle ville gjort? hugton sier ihvertfall at han ikke la merke til Kinnear sin oppførsel. Så det må jo være noe 4 dommern har reagert på og spillt videre til dommern...

men måten ting ble taklet på, så var det uten noen stor dramatikk...
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #363 på: 06. Des. 2008, 23:56 »
Kort ? Kan managere få kort ? Dei blir vel bare sent på tribuna. Sko trudd ein gammel mann som det der hadde meir is i magen. Det hjelper jo lite og bli sent på tribuna hele tiden.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #364 på: 07. Des. 2008, 00:51 »
Kun spillere kan få kort. Managere blir bare vist på tribunen, men det telles på samme måte som om de skulle blitt utvist.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #365 på: 07. Des. 2008, 03:42 »
Når kommer "You don't know what you're doing!" fra tribunene mon tro?
Tenkte på den tidligere i dag jeg også. Var vel omtrent på denne tida av forrige sesong at den runget fra tribunene også?
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #366 på: 07. Des. 2008, 09:54 »
Neste kamp er ein bortekamp,og vi har endå ikkje vunne borte i år. Føre kampen vart det sagt at vi skulle angripa,og det gjorde mi i 1 omg. Lure veldig på kva han sa til dei i pausen, greit nok Stoke har ein genial manager i forhold til oss men å spela så utrule dårleg så mi gjorde i 2omg skal ikkje gå an.

Verte vel wba, sunderland, blackburn og oss som kjempar å holda oss oppe... It`s sad.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #367 på: 07. Des. 2008, 11:30 »
Kinnear er ein idiot som ikkje klarer å styre kjeften sin. Øydelegger enda meir for laget. Takk Kinnear >:(
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #368 på: 07. Des. 2008, 12:04 »
Jeg er opprørt over hans taktiske blemmer i dag, men det var samme mann som sto for taktikken da vi tok poeng på brua for to uker siden. Jeg ønsker å være positiv, så jeg håper han nå har lært at OBAFEMI MARTINS ER EN MANN SOM IKKE SKAL BYTTES UT, med mindre han spiller rævva naturligvis.
Hvorfor gidder vi å bry oss om det som skjedde på Brua?
Det var ikke akkurat sånn at vi bød Chelsea på så veldig mange problemer. Men Chelsea har ikke noe organisert angrepsspill, og spissene deres var langt unna særlig giftige. Anelka hadde en veldig dårlig dag. Og det var ikke så mye på grunn av Kinnears taktikk. Kinnears taktikk besto av forsvar, forsvar, forsvar. Så originalt! At ingen har tenkt på det før.

Uavgjorten mot Chelsea betyr ingen verdens ting, så lenge vi ikke greier å slå Fulham, Wigan og Stoke.
Det er DET som er de viktigste kampene. Ikke oppgjørene mot Chelsea, ManU, Liverpool og Arsenal.

Når vi ikke greier å slå Stoke etter å ha ledet 2-0 til pause, så har vi gjort en FORFERDELIG dårlig jobb, og vi skal overhodet ikke være positive til noe som helst. Vi kunne like gjerne tapt kampen, det ville ikke hatt noen betydning fra eller til. Det er ikke lov å gi bort en 2-0-ledelse i noen som helst tilfeller. Ikke engang mot Barcelona. Men da er det lettere å svelge 2-2 enn i en veldig viktig ligakamp mot Stoke.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #369 på: 07. Des. 2008, 12:16 »
Heilt einig Joakim. Dette var jo ein 6 poengar, minst! Greit nok Kinnear må ta meste delen av skylda, men synst spelarane og må ta ein del av skylda. Kinnear øydelegg mykje med sine taktiske valg etter at Guthrie må ut. Og det kostar oss 2 poeng. Men samtidig så gjer spelarane ein dritdårleg jobb utpå der i 2 omg. Men som sagt, hadde ikkje Kinnear omrokkert i forsvaret så hadde dette gått bra. Det er eg overbevist om!

Kan ikkje sjå korleis mi skal komma oss ut av denne kvikksanden. Vi har 16 poeng på 16 kampar, snakkar mi snart ny rekord for oss eller? Alt med dette laget, frå spelar til managar til eigar tydar på at vi rykke ned! ALT.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #370 på: 07. Des. 2008, 12:43 »
Men i jøsse navn Joakim!! Du klarer å fløye til 15 linjer på mitt korte innlegg...du trenger ikke prøve å fremstille meg som en idiot fordi du er retard! Du klarer å lese det jeg skriver, sant?

Og hvis ikke du skjønner at Kinnear skal ha honnør for sin gameplan borte mot Chelsea, så er det ditt problem..!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #371 på: 07. Des. 2008, 14:01 »
Hadde vore interressant å sett kor mange poeng folk trur mi greie ta i resten av kampane. Kunne kanskje vore ein eigen tråd, men går vel her og.

Eg tok kun ein rask titt på da, ein ganske negativ sådan. Sidan vi er vorte "uavgjortspesialistane" så tippar eg ein del kampar endar uavgjort. I tillegg la eg vel ikkje til ein einaste 3 poengar borte. Noke som er usannsynleg vel? Sjølv om vi snakkar om NUFC her....

Fann ingen fin fixture-lista å leggja inn men kom fram til:

22 kampar
29 poeng
7 seirar
8 uavgjort
7 tap

Då havnar vi på 45 poeng totalt og dette må vel vera nok til å ungå nedrykk? Sei vi fortsett denne trenden mi er i no: 22 kampar og 22 poeng. Då havnar vi på 38 poeng og det er vel garantert nedrykk?

Skremmande å sjå på fixture-lista og begynna rekna...

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #372 på: 07. Des. 2008, 14:08 »
Alle lag får gode perioder i løpet av en sesong, vi har tilgode å ha vår. Jeg er ikke bekymret for nedrykk. Det som faktisk plager meg aller aller mest er at vi har rotet bort 6 poeng de 5 siste minuttene mot både Man.city, Wigan og Stoke hjemme!! Det ville tatt oss inn på øvre halvdel av tabellen. Dessuten har vi rotet bort 6 poeng hjemme mot Hull og Blackburn. Vi snakker marginer, dårlig konsentrasjon og dårlige prestasjoner. Vi kan bedre, det viser vi i enkeltkamper.....derfor er det utrolig bittert at vi ligger der vi ligger:(
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #373 på: 07. Des. 2008, 14:15 »
Det virket jo ikke så veldig dramatisk det som skjedde, han ble vell pent bedt om å forlate station, det var ingen kort oppe eller noe som helst. At mannen reagerer på det frisparket som blir feilaktig dømt er vell noe alle ville gjort? hugton sier ihvertfall at han ikke la merke til Kinnear sin oppførsel. Så det må jo være noe 4 dommern har reagert på og spillt videre til dommern...

men måten ting ble taklet på, så var det uten noen stor dramatikk...

Kinnear veit dette så jævlig godt, at han ender der han ender om han gjør slikt. Det er så forbanna uprofesjonelt, og det hjelper ikke det fnugg på spillerne når manageren deres blir utvist når det gjenstår noen minutter. Kinnear skulle stått å piska laget fra sidelinja.
Ikke det at det hadde hjulpet, men...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #374 på: 07. Des. 2008, 21:16 »
Men i jøsse navn Joakim!! Du klarer å fløye til 15 linjer på mitt korte innlegg...du trenger ikke prøve å fremstille meg som en idiot fordi du er retard! Du klarer å lese det jeg skriver, sant?

Og hvis ikke du skjønner at Kinnear skal ha honnør for sin gameplan borte mot Chelsea, så er det ditt problem..!
Du teller hvor mange linjer jeg skriver, og jeg er retard?
God bedring.

Greit nok at Kinnear skal ha honnør for sin gameplan mot Chelsea, så lenge den funket som den gjorde. Men i mine øyne var Chelsea langt dårligere enn vi var gode. Hadde Chelsea hatt en maks-dag hadde de latterliggjort Kinnears taktikk så til de grader. Ja, det er et faktum.

Og hvorfor snakker vi om Chelsea-kampen, når vi ikke greier å vinne de viktigste kampene?
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon