20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120271 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #225 på: 02. Nov. 2008, 12:20 »
Hehe, bør være langt bedre statements enn de punktene som ble lista opp sist...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 02. Nov. 2008, 12:21 »
Det eneste jeg håper på nå er avklaring. Om det betyr at Ashley blir så er det bedre enn slik situasjonen er nå. Slik det er i dag kommer ikke til å handle i Januar, vi vil mest sannsynlig miste vår beste spiller i Owen og muligens flere følger med.

Dersom Ashley blir er han nødt til å bruke litt penger de to neste transfervinduene, han må ansette en manager på fulltid. Han er nok tvungen til å gjøre som Daniel Levy i Tottenham å innrømme at det ikke fungerte med DOF, men si at han har lært og vil la Alan Shearer få ansvar for alt når han blir ansatt som manager 1 Desember 2008 :)

Å få denne klubben solgt kan ta veldig veldig lang tid, kanskje et par år til og med, særlig i disse tider med tanke på finanskrisen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #227 på: 02. Nov. 2008, 12:47 »

Akkurat det er jeg ganke så enig med deg i. Men synes ikke akkurat noen av partene har opptrådt eksemplarisk som enkelte virker å tro.

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #228 på: 02. Nov. 2008, 13:01 »
Kan virke litt som om Joe Kinnear og Mike Ashley pønsker på et eller annet. Joe Kinnear går ut og støtter Mike Ashley og legger skylda på KK. Nå blir det helt sikkert enda mer kaos:( Huff, kan ikke bare noen kjøpe klubben, sparke Wise og gutta og bare ansette Shearer og Keegan med en gang :D
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 02. Nov. 2008, 13:14 »

Akkurat det er jeg ganke så enig med deg i. Men synes ikke akkurat noen av partene har opptrådt eksemplarisk som enkelte virker å tro.

Selvfølgelig ikke. Men jeg er alt annet enn imponert over måten de høye herrer har prøvd å fremstille sin sak. Er disse statementsene lik de forrige punktene de ramsa opp, gjøre det ingen verdens ting for å endre min mening.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #230 på: 02. Nov. 2008, 13:23 »
Jeg liker ikke utviklinga i det hele tatt. Er livredd vi blir sittende igjen med Ashley som eier og Kinnear som manager. For all del Kinnear har gjort en meget god jobb, men jeg har ingen som helst tro på han som permanent manager. Jeg tror ikke det er så vanskelig å få solgt denne klubben, men når Ashley er ute etter å tjene mest mulig penger blir det verre.
an sparker ikke Bobby Robson??

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 02. Nov. 2008, 14:31 »

Selvfølgelig ikke. Men jeg er alt annet enn imponert over måten de høye herrer har prøvd å fremstille sin sak. Er disse statementsene lik de forrige punktene de ramsa opp, gjøre det ingen verdens ting for å endre min mening.

Igjen, dette er jeg helt enig med deg i. Ashley har et voldsomt troverdighetsproblem vedrørende den voldsomme satsingen vi ble lovt i starten og den situasjonen Keegan ble satt i. Vi må dog ikke glemme at Keegan virket å være vanskelig å samarbeide med og at han nok ikke godtok at noen andre tok særlig med bestemmelser, så kan man jo diskutere om det er en positiv eller negativ ting.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 02. Nov. 2008, 14:41 »
Det er sant. Men det ligger også mye i dette å stå for det en gjør. Ashley hadde samtaler med Kevin Keegan før han ble ansatt, de gikk igjennom planene for fremtiden, og han må da ha visst hva Kevin Keegan sto for da han ansatte ham. Og så kan jeg ikke få sagt det nok - manageren må få være manager. Det hadde vært deilig om vi hadde hatt et styre lik ManU eller Arsenal, som har gitt sine managere full støtte i gode og onde dager.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #233 på: 02. Nov. 2008, 14:42 »
Ashley selger, men spørsmålet er når. Slik situasjonen har utviklet seg så er det ikke goldbart for Ashley å bli sittende på klubben, skaden er skjedd og tillitten til fansen kan ikke Ashley få tilbake slik jeg ser det, så da er det bare salg som er aktuelt. Jo før jo bedre er det, spørsmålet er bare hvor raskt Ashley klarer å bli enig med en ny eier. Jeg håper det går raskt, men frykter at det kan ta litt tid og at vi kun må håpe på å redde oss denne sesongen. Har ikke tro på en kjøpefest for våres del i januar, og med Ashley sittende uten å forsterke laget så henger nok Owen i en meget tynn tråd også. Desverre.

Enn så lenge får vi bare håpe at crazy Kinnear og spillerne klarer å gjøre det beste ut av en vanskelig situasjon. Kinnear er, og skal forbli, en kriseløsning. Uansett hva Ashley finner på så må han ikke finne på å ansette den mannen på langsikt. Han har gjort en ok jobb så langt, men fra der til å ta klubben videre er det et stort skritt, og da er ikke Kinnear en aktuell mann.

Vi får bare håpe på et salg snarest mulig, noe annet får vi desverre ikke gjort.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 02. Nov. 2008, 14:44 »
Det er sant. Men det ligger også mye i dette å stå for det en gjør. Ashley hadde samtaler med Kevin Keegan før han ble ansatt, de gikk igjennom planene for fremtiden, og han må da ha visst hva Kevin Keegan sto for da han ansatte ham. Og så kan jeg ikke få sagt det nok - manageren må få være manager. Det hadde vært deilig om vi hadde hatt et styre lik ManU eller Arsenal, som har gitt sine managere full støtte i gode og onde dager.

Skriver under på den. Håper bare at det er det vi ender opp med og ikke noe ala Chelsea når vi nå forhåpentligvis får nye eiere. En klubb med så stor fanbase og så gode spillere skal ikke ligge der vi ligger, det blir som om RBK skulle kjempet om nedrykk hvert år i Norge.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 02. Nov. 2008, 14:47 »
Helt enig!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 02. Nov. 2008, 16:22 »

Skriver under på den. Håper bare at det er det vi ender opp med og ikke noe ala Chelsea når vi nå forhåpentligvis får nye eiere. En klubb med så stor fanbase og så gode spillere skal ikke ligge der vi ligger, det blir som om RBK skulle kjempet om nedrykk hvert år i Norge.

Nei for Chelsea styres ille. Leder bare PL og speler drømmefotball Huffamej så vanstyrt.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #237 på: 02. Nov. 2008, 16:26 »
Chelsea har vel igrunn verkleg fått ting på stell no. Trur Scolari veit korleis han vil ha det, og har fått det slik. Skulle ønskt det var oss som hadde Scolari...

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #238 på: 02. Nov. 2008, 16:32 »

Nei for Chelsea styres ille. Leder bare PL og speler drømmefotball Huffamej så vanstyrt.

Sportslig går det bra for dem, men økonomisk er den klubben så vanstyrt som det er mulig å få det. Det eneste som redder dem fra å gå rett til h........ er at de har fått et rentefritt lån av Abramovich. Er det ikke en 7-8 milliarder kroner den klubben har i gjeld? Da får de håpe at russeren ikke går lei en gang i fremtiden, for den gjelda skal Chelsea slite å betale ned på, spesielt når de vært j..... år går med sånn ca 1 milliard kr i underskudd til tross for suksess i PL og diverse cuper som CL, FA og Liga cup.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #239 på: 02. Nov. 2008, 18:15 »

Sportslig går det bra for dem, men økonomisk er den klubben så vanstyrt som det er mulig å få det. Det eneste som redder dem fra å gå rett til h........ er at de har fått et rentefritt lån av Abramovich. Er det ikke en 7-8 milliarder kroner den klubben har i gjeld? Da får de håpe at russeren ikke går lei en gang i fremtiden, for den gjelda skal Chelsea slite å betale ned på, spesielt når de vært j..... år går med sånn ca 1 milliard kr i underskudd til tross for suksess i PL og diverse cuper som CL, FA og Liga cup.

Chelsea har gjeld på 5,78 milliarder. Man Utd har gjeld på 6,6 milliarder...
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]