20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120476 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #210 på: 18. Okt. 2008, 18:46 »
Me vinner dei 3-4 neste kampa. Vips så er Kinnear ein het kandidat skal du sjå.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #211 på: 18. Okt. 2008, 19:12 »
Jeg driter egentlig i hva personen som blir valgt til ny manager heter og hvem det er. Det viktigste er at den personen kan gi klubben resultater fansen kan bli stolt av igjen.
Selvfølgelig har jeg en ønskeliste, men om noen managere utenfor den ønskelista mi kan klare å få klubben på rett spor igjen er de hjertelig velkommen hos meg!

Eirik515

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #212 på: 20. Okt. 2008, 15:40 »
enig med deg Frode

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #213 på: 21. Okt. 2008, 00:16 »
Må sies, tross alle mine negative tanker om denne fyren. Han har hittil gjort jobben sin, og mer til. Jeg er veldig imponert over spiriten laget har fått tilbake, som ikke er så rent ulik den de viste da King Kev var her.
Det ser ikke bestandig pent ut, men det driter jeg i. Vi jobber sammen, vi faller ikke sammen selv om vi får motgang og ting ikke går vår vei. Fortsetter vi slik vinner vi kamper igjen. Og det skal motivatoren Joe Kinnear faktisk ha mye skryt for, uansett hva jeg måtte mene om han. Nå har til og med Shola Ameobi imponert meg i kamp igjen, og det er faktisk lenge siden sist.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #214 på: 21. Okt. 2008, 00:23 »
Han er den engelske Tom Nordlie, god i små doser. Men i lengden kan det kanskje bli for mye av det gode.. Håper hvertfall han kan hjelpe Newcastle ut av krisen frem mot nyttår.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #215 på: 21. Okt. 2008, 00:40 »
Satt akkurat sammens med en kompis og dro de samme parallellene!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anthony

• Gjest
« Svar #216 på: 21. Okt. 2008, 11:54 »
Ser ikke det store ved disse trenerskiftene. Tre managere i en sesong, er jo faen for mye, når det snakkes om et spillersystem som skal innprentes i hodene på spillerne. Sågar trenger spillerne ett fast system å jobbe med og klare mål å jobbe opp mot. Når Keegan ble sparket, noe som 'overmaktene' gjorde på impuls i en tid hvor klubben var på vei med ett system under hans regime, hadde klubben en periode med allerede sårbare resultater å skilte med. Når du utelukker nederlag i en fremtidsrettet klubb, karaktriseres det ikke på noen måte som fremtidsrettet men forventninger med øyeblikkelig virkning. Sjansen er da større for at NUFC spiller i Championship neste sesong hvis det ansettes managere i antall på en sesong. Naturlig nok ser jeg ikke for meg at Kinnear er fyren som sitter i sjefsstolen i fremtiden, å gå nærmere inn på noe så spesifikt er overflødig, noe som mye av denne teksten er. Lignende ting som dette er sagt før.

En slik policy drives av nærmest alle klubbene i Premier League, foruten om Asnl, Manu, L'pool og Chls som bidrar alle/representerer til klasseskillet i ligaen. Tanken er at flere av klubbene som kommer etter disse fire, har tendenser til å mangle mye selvinnsikt og mangel på evne til å legge ambisjoner fremover. Per idag er min tillit, som mange andres, svekket iforhold til hvilke kvalifikasjoner styret har. Dvs. At skuespillet i kulissene som holdes skjult internt med Keegan inn i bildet sier sitt. Verden er konstruert slik at den suger inntil det motsatte er bevist. 

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #217 på: 21. Okt. 2008, 21:34 »
Du har jo evig rett, Anthony. Vi kan ikke holde på å skifte manager to-tre ganger hver sesong. Vi har sluppet med skrekken utallige ganger tidligere, men en gang er vi nødt til å bli straffet for det. Skal vi skifte manager bør vi gjøre det etter at en sesong er ferdig og før den nye begynner. Altså fra midten av mai til senest 1. juli, når overgangsmarkedet offisielt åpner. Men da er det egenltig allerede for sent, for da har de beste spillerne allerede skiftet klubb.

Altså bør en ny manager være på plass innen 1. juni hvis man først skal skifte manager. Og da bør man gi vedkommende mer enn bare ett eller to år.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #218 på: 25. Okt. 2008, 08:51 »
Joe Kinnear har gjort en meget meget god jobb etter at han tok over. Bare å håpe at de resultatene fortsetter, men det deiligste av alt er at han får enhver spiller til å gi 110 prosent.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #219 på: 25. Okt. 2008, 11:58 »
Jeg er ikke så negativ til å la JK fortsette ut sesongen hvis det drari langdrag med ny eier. Som anthony sier, så er 3 managere på en sesong i overkant, selv for en tegneserieklubb som oss. Likevel vil det jo bety penger ut av vinduet eller i det minste et sjangsespill å la JK kjøpe inn spillere på sin ønskeliste uten at vi vet hvem som skal ta over klubben etter ham. Det er all mulig sannsynlighet for at spillerne han kjøper inn ikke er de den neste manageren ønsker seg. Og da mener jeg ikke at det er søplespillere, men hentet inn for JK sitt spillesystem og ikke for Mr NN (eller forhåpentligvis KK)

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #220 på: 25. Okt. 2008, 12:04 »
Taktisk er nok ikke Kinnear den ypperste, men han virker som en rivende god motivator og det er kanskje ikke mer som skal til i denne omgang. Innsatsen er tilbake og spillerene spiller på seg selvtillig når samtlige mann rundt dem jobber 100%. Dessuten finnes det også i newcastle noen kloke fotballhoder som kan roe ned spillet når det stormer som verst selv om det ikke så slik ut mot City.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #221 på: 25. Okt. 2008, 12:12 »
Dessverre greide vi ikke å roe ned ved å holde ballen i laget. Måten vi roet ned på, var å slå langt, lengre, lengst. Jeg synes ikke det ble mange pauser av det.

Det å hvile med ballen i laget er noe Newcastle snarest bør lære seg. Skal vi spare krefter underveis i en kamp, kan vi ikke slå langt, og la motstanderen starte på nytt og på nytt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #222 på: 25. Okt. 2008, 12:21 »
Synes ikke vi slo så mye langt jeg. Problemet var jo at vi ikke slo ballen langt nok for så å flytte ut laget, men vi lå bare på egen 16 meter og ventet på Shitty spillerne

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #223 på: 02. Nov. 2008, 12:06 »
YOU'LL CHANGE TOON OVER KEV

Wait until you hear the full story, warns Kinnear

By MARTIN HARDY, 01/11/2008
JOE KINNEAR has warned Newcastle fans that Kevin Keegan?s lofty status with them may be undermined when the truth of his departure is told.

And the interim boss believes owner Mike Ashley may not be finished with the Toon.

The club is still in disarray, with Keegan embroiled in a legal battle over compensation after his exit in September.

On Keegan?s exit, Kinnear said: ?I could tell you lots of things about that. You will have to wait and see.

?You might be pleasantly surprised.

?You are making an assumption ? like most of the journalists up here ? and 75 per cent of you are wrong.

?Wait until you see the statements, that is all I am saying. All will be revealed.

?Maybe Mike Ashley will be accepted. Maybe he will come back and won?t sell the place. Maybe he will invest in the club. Who knows?

?It only needs the team to go on a small run and people will easily forget. I am saying forget, but I don?t know what the man has done.

?It is difficult. He has put £240million into the club and he can?t come and watch the team.
Crack

?But he could make his peace with the fans. It isn?t all of them. He hasn?t been given a fair crack of the whip by the Press.

?He is a down to earth fellah who loves his football. His kids love it. I don?t know what mistakes he has made because I haven?t been here to look at them.?

Ashley is struggling to find anyone to pay the £280m he wants for the club. Sources close to investment banker Keith Harris, who is trying to broker the sale, have said there were no developments last week.

A South African group who had shown interest could be about to return to the picture with fresh backing.

The uncertainty means Newcastle are likely to again be bit-part players in the transfer market in January, to the despair of their supporters.

Kinnear is on a month-to-month arrangement with Toon ? but has been a hit with fans and is getting twitchy over his future.

Kan bli spennende å se hva som egentlig var årsaken til Keegans exit. Begge parter skal få tale sin sak før jeg sier min mening ihvertfall.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #224 på: 02. Nov. 2008, 12:09 »
Jeg tror nok at det er to sider av denne saken. Men det blir sjelden spennende artikler i tabloidaviser om man belyser mer enn en side ;)