20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120386 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #180 på: 07. Okt. 2008, 17:57 »

Neste kamp var ikke før påfølgende søndag, og vi hørte da senere at de hadde trent som f alle de andre dagene fram mot Everton-kampen. Plutselig er Kinnear en klovn, og bør tas ? Han banner og skjeller ut noen pissemaur-journalister, og folk tar helt av. Som f.eks når Joakim tar seg nær av alle fy-ordene som Kinnear bruker, og i ettertid presterer å si at han forakter fyren.
Det er ikke det at jeg tar meg nær av fy-ordene. Jeg elsker "Vaskemaskina", og banner litt i overkant mye selv. Men her blir det bare banneord, i hver eneste setning. "Faen ta deg din faens fitte som faen ta meg sier faenskap om meg i hver helvetes avisspalte i den faens avisa di som må brenne i helvete". Hvem FAEN gidder å lese sånt?

Å høre på mannen som forbanner seg over vaskemaskina som ikke virker er noe annet. Det er frisk nordnorsk språkbruk. Han har jo mange flere ord enn bare f-ordet å komme med. Der er det variasjon. Dette intervjuet er noe annet.

Og hva angår Kinnear, så sa jeg den dagen han ble ansatt at jeg anser han for å være tidenes kanskje aller dårligste manager, og refererte utallige ganger til han som mannen selveste Leo hadde tiltet på. Mannen kan ikke personalbehandling, og han har særdeles dårlige resultater å vise til etter tiden i Wimbledon.

At han på kort sikt kan bidra til resultater får så være. Han er fremdeles en stor, stor klovn. Det har han alltid vært, og det vil han alltid være. Uansett hvor gode eller dårlige resultater han måtte få som midlertidig Newcastle-manager.
Jeg håper for min del den perioden blir kortest mulig, og at Ottmar Hitzfeld er på plass som ny manager under nytt eierskap lenge før 1. november.

Jeg er imponert og veldig glad over at Kinnear maktet å motivere spillerne til en imponerende opphenting mot Everton på bortebane, etter bare en uke på treningsfeltet. Men det var det han kom hit for å gjøre. Og sånn sett har han ikke gjort annet enn det han er betalt for. Ingen grunn til å sette opp statue av mannen av den grunn.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 07. Okt. 2008, 18:32 »
Jeg er imponert og veldig glad over at Kinnear maktet å motivere spillerne til en imponerende opphenting mot Everton på bortebane, etter bare en uke på treningsfeltet. Men det var det han kom hit for å gjøre. Og sånn sett har han ikke gjort annet enn det han er betalt for. Ingen grunn til å sette opp statue av mannen av den grunn.

Hahahahaha. Fantastisk!

Sir Alex gjør også bare det han er betalt for, gjør han ikke? Han er betalt for å vinne PL og helst CL... Det er det dummeste argumentet jeg noen gang har hørt.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 07. Okt. 2008, 18:49 »
haha. Men hvorfor gidder dere i det hele tatt diskutere det. Joe blir jo borte da newcastle blir solgt. De nye eiene vil helt sikkert ha inn en de vil hente selv.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #183 på: 07. Okt. 2008, 19:03 »

Hahahahaha. Fantastisk!

Sir Alex gjør også bare det han er betalt for, gjør han ikke? Han er betalt for å vinne PL og helst CL... Det er det dummeste argumentet jeg noen gang har hørt.

Hahahah, fy faen! Ler så jeg dauer!!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 07. Okt. 2008, 19:36 »
Jeg skjønner ærlig talt ikke hva som var så helt for jævla dumt med den kommentaren?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #185 på: 07. Okt. 2008, 19:38 »
De liker ikke at han banner Erlend ! Slemme, slemme mannen som sier fyyy-ord

Jepp, må være der det ligger!   Grunnen til at jeg og noen flere reagerer på det intervjuet er at vi ikke tåler fyyy ord!
Evt. så er vi ikke 14 år, og synes ikke det at en voksen man banner på TV er tøffeste i hele verden lengre.

Faen , der tok du meg på kornet...jeg som pleier å spole til de stedene der det er mest banning når jeg ser film. Ikke har jeg blitt 15 enda heller, huff !
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 07. Okt. 2008, 19:44 »
Det gjør ikke jeg heller. Joe Kinnear har ikke gjort noe i sin fortid som skulle tilsi at han skulle bli Newcastle manager, verken på heltid eller deltid. Når han sa selv at han var desperat etter å komme inn i fotballen igjen, og var veldig overrasket at Newcastle i det hele tatt vurderte han sier litt om hvor langt vi har sunket.

At Joe Kinnear har null å vise til, står for alt annet enn pen fotball, er en gjøk i media og var en desperat ansettelse tror jeg ingen kan si i mot.

Alle de jeg snakket med i England i helgen var forbløffet over at Kinnear fikk managerjobben, og de var alle klare på at de aldri ville godta at han ble sittende altfor lenge. Noe jeg selv også mener.. Jeg kan leve med at han sitter en måned eller to. Men jeg kan aldri slå meg til å ro med Kinnear som manager over lengre tid.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 07. Okt. 2008, 19:47 »
De liker ikke at han banner Erlend ! Slemme, slemme mannen som sier fyyy-ord

Jepp, må være der det ligger!   Grunnen til at jeg og noen flere reagerer på det intervjuet er at vi ikke tåler fyyy ord!
Evt. så er vi ikke 14 år, og synes ikke det at en voksen man banner på TV er tøffeste i hele verden lengre.

Faen , der tok du meg på kornet...jeg som pleier å spole til de stedene der det er mest banning når jeg ser film. Ikke har jeg blitt 15 enda heller, huff !

Det går jo litt å være profosjonell også da. Kinnear representerer Newcastle United, en klubb som blir fulgt av mennesker i alle aldre. Det er ikke så kult at unger på 5-6 år sitter å følger med på tv når en av hovedrepresentantene ikke klarer å si en setning uten å banne.

Det er greit å banne, det er greit å høvle over media, men han må tenke hva han representerer.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #188 på: 07. Okt. 2008, 22:39 »
Synes det er merklig at Kinnear skal få så mye pepper for dette her når managere som f.eks. Redknapp, Allardyce og spesielt Ferguson som har hatt flere slike utbrudd, ikke får pepper for slik oppførsel. Det er liksom helt greit for alle andre men ikke for Kinnear.  ::)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #189 på: 07. Okt. 2008, 22:51 »
De har da faen ikke gjort det fullt så jævla ille da, selv om de har hatt utbrudd. At managere er litt friske av og til er nå så, men når det blir så jævla dumt, er det ikke spesielt morsomt eller profesjonelt lengre. Ihvertfall ikke for en Newcastle-fan som begynner bli lei av latterligheter som styrer med ting og tang i denne klubben.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #190 på: 07. Okt. 2008, 23:27 »
Synes det er merklig at Kinnear skal få så mye pepper for dette her når managere som f.eks. Redknapp, Allardyce og spesielt Ferguson som har hatt flere slike utbrudd, ikke får pepper for slik oppførsel. Det er liksom helt greit for alle andre men ikke for Kinnear.  ::)

Jeg driter vel i hva managere for andre lag sier?! Og Allardyce har ikke vært i nærheten av et slikt utbrudd. Ikke at det irriterer meg så veldig.. Men jeg synes det er en dårlig måte å starte sin "Newcastle karriere" på.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #191 på: 08. Okt. 2008, 12:18 »
Han kan banne så mye han vil for meg, bare han oppnår resultater når han er her, så kan han dra seg te HELVETE ut, og takk skal du Faen meg ha ;)
Who else...... Alan Shearer

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #192 på: 08. Okt. 2008, 13:00 »
hahaha. nå la jeg jammen merke til bilde ditt nufranC. ungen er jammen ekte. har trodde det var ei dukke hele tiden:) Jæææævla bra bilde for å si det slik det passer litt inn i diskusjonen:)

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #193 på: 08. Okt. 2008, 15:45 »
hahaha. nå la jeg jammen merke til bilde ditt nufranC. ungen er jammen ekte. har trodde det var ei dukke hele tiden:) Jæææævla bra bilde for å si det slik det passer litt inn i diskusjonen:)

Ekte ja:) Han ble litt salig og fornøyd i sort og hvitt der han lå, he he
Who else...... Alan Shearer

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #194 på: 08. Okt. 2008, 16:39 »
blir godt oppdratt da:)