20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120379 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #135 på: 05. Okt. 2008, 16:43 »
Måten han gjorde det på var jo særdeles uprofesjonell og han gjorde seg selv for latter, og dermed denne klubben som ansatte denne tilsynelatende klovnen som har gått ut på dato for lengst. Og bidro nok en gang til å fjerne fokuset fra det sporstlige for klubbens del.

Synst du overdriver no. Denne klubben har gjort seg til latter i lang tid no, og ingen har sagt noke. At han kritiserar pressen for å skrive usannheitar synst eg er bra. At han bannar i kvar setning er ikkje så bra. Men det er vel slik han er som person. Pressen fråtsar jo i å skriva om Newcastle, og ikkje absolutt alt som dei skriv er sant. Då har ein lov til å verte forbanna.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #136 på: 05. Okt. 2008, 16:47 »
Selvfølgelig har folk vist avsky mot Mike Ashley og co, som har bidratt til å fortsette å gjøre Newcastle United til en enda mer sirkusaktig klubb.
Selvfølgelig har han delvis rett, men måten han gjorde det på var fullstendig idiotisk, og lite profesjonell.
King Kev ble også latterliggjort av flere London-aviser da han returnerte i januar. Han tok det bra.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #137 på: 05. Okt. 2008, 17:13 »
Folk rundt klubben skal liksom hele tiden late som at alt er greit... Det er det ikke! Og da var det bare på sin rette plass at noen hadde baller nok til å si fra. Kinnear er muligens blitt et nytt hatobjekt i engelsk media, men jeg tror at folk flest har fått mer respekt for mannen. Han beskytter jo også spillerne i ren Mourinho-stil. Alle her babler jo bestandig om hvor fantastisk Mourinho er. Vel, jeg ville ikke blitt så altfor overasket om han hadde gjort akkurat det samme i Kinnears situasjon...

Dette trengte vi.
« Siste redigering: 05. Okt. 2008, 17:16 av geordie-olav »

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 05. Okt. 2008, 19:13 »
Helt enig Olav, men nå er det en del som KUN fokuserer på negative ting hele tiden og faktisk leter etter dem!

Selv er jeg helt enig med Kinnear og "driter en lang en" i om språkbruken var litt røff, det tåler jeg.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 05. Okt. 2008, 19:15 »
Jeg tåler f-ordene! ;D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 05. Okt. 2008, 19:36 »
Jeg tåler f-ordene! ;D

Det gjør jeg også. I motsetning til Joakim...

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #141 på: 05. Okt. 2008, 19:53 »
"VOKSEN MANN BANNER 52 GANGER"

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
« Svar #142 på: 05. Okt. 2008, 19:59 »
Helt greit å komme med ett fullt fortjent utbrudd mot pressen, men går ann å gjøre det med litt mer stil!  Da er det mulig noen kan ta til seg litt av det som blir sagt.
Dette var jo rett å slett bare komisk, og det eneste som blir fokusert på er banningen til JK, og ikke hva han faktisk ville fram til.
Litt bannskap hører med i ett utbrudd, men finns grenser.
Klovn!!
sunt pueri pueri puerilia tractant

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #143 på: 05. Okt. 2008, 20:10 »
Sko trodd det var ein fjortiss som nettopp har lært seg og banne som blei intervjua og ikkje ein manager i Premier League.  Seriøst bedre og ikkje møte opp enn og sitte der og banne seg gjennom heile pressekonferansen.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #144 på: 05. Okt. 2008, 20:24 »
nå er vell denne mannen ansatt for å trene laget, og ikke en jævel har kommentert jobben han har lagt ned denne uken. vi tar 2-2 imot Everton, et av de beste lagene i england.. og for å vri litt på det Benson sa. "skulle tro det var bare fjortiser som satt å surket her"

Mannen tok 1 poeng for oss! han klarte å få laget til å snu kampen ifra 2-0 til 2-2 det er mye mye mer en hva vi egentlig kunne forvente! vi var til og med nært med å vinne kampen!

Let it go!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #145 på: 05. Okt. 2008, 20:34 »
nå er vell denne mannen ansatt for å trene laget, og ikke en jævel har kommentert jobben han har lagt ned denne uken. vi tar 2-2 imot Everton, et av de beste lagene i england.. og for å vri litt på det Benson sa. "skulle tro det var bare fjortiser som satt å surket her"

Fordi ingen hyller Kinnear etter kampen i dag? Det er vel akkurat det ein fjortiss ville ha gjort..
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #146 på: 05. Okt. 2008, 20:55 »
Mourinho ville ALDRI, jeg gjentar, ALDRI gjort det så lite stilfullt som Kinnear her gjorde det.
Jeg tåler for faen f-ordet og mye mer. Er da nordlening. Men jeg hadde pokker meg ikke blitt videre imponert dersom Trond Sollied hadde tatt i bruk det rike nordnorske språket i en slik sammenheng.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #147 på: 05. Okt. 2008, 21:36 »

Fordi ingen hyller Kinnear etter kampen i dag? Det er vel akkurat det ein fjortiss ville ha gjort..

Hyllar og hyllar. Viss det er 52 banneord som skal til for at vi skal ta poeng i kvar kamp framover så takkar eg ja! Drite no langt oppe kva han kallar pressen så lenge han får sjølvtillit og innsats inn i laget. Begynte lovandes i dag...

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #148 på: 05. Okt. 2008, 22:07 »
Mourinho ville ALDRI, jeg gjentar, ALDRI gjort det så lite stilfullt som Kinnear her gjorde det.
Jeg tåler for faen f-ordet og mye mer. Er da nordlening. Men jeg hadde pokker meg ikke blitt videre imponert dersom Trond Sollied hadde tatt i bruk det rike nordnorske språket i en slik sammenheng.

Kinnear gjorde det jo med stil! Det intervjuet er faen meg blitt legendarisk allerede!

Hele poenget mitt var uansett at han får mediene mot seg, slik at spillerne blir mer skjermet. I tillegg fikk han ut et veldig ærlig, viktig og tidsriktig budskap. Det hadde ikke hjulpet en dritt å uttrykke dette budskapet på en rolig og anstendig måte. Ingen hadde brydd seg da.

Bare å ta seg av hatten for Kinnear for det intervjuet! De som bare vil vinkle negativt på ting gjør jo det uansett. Nå er de mer negative til Kinnear - ikke spillerne.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #149 på: 05. Okt. 2008, 22:36 »
Eg er enig med Kinnear som ikke forstår hvorfor han blir behandlet som han har blitt. Greit nok at han banner 52 ganger i løpet av ett ntervju, for det gir eg en god fan i! Kinnear har vel aldri vist resultater som gjør at vi burde grave oss ned grunnet denns annsettelsen, eller kaller det en skandale som dei fleste gjør. Det som betyr noe for, er at Kinnear gir laget en moralsk opptur, og det tror eg han gjør.