20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120279 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #105 på: 03. Okt. 2008, 19:17 »
http://nufc.com/2008-09html/2008-10-02kinnear.html

Kinnear er overhodet ikke redd for å si ting som de er! Her er utdrag fra Joes utblåsning mot det han kaller sverting av ham og klubben i aviser.

Haha, endelig noen som tørr å si ifra til media det fansen selv skriver på diverse forum, da er det vel ikke mye som slår en hissig ire.  ;D

Må si at jeg fikk litt sansen for Kinnear etter dette, men det betyr IKKE at jeg vil ha han som permanent manager. Men dette intervjuet var j..... bra.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 03. Okt. 2008, 19:25 »
Synes det var helt på sin plass å gi disse journalistene en lekse ja!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 03. Okt. 2008, 19:25 »
synes det er godt å ha en manager som virkelig tar kaka, dette kan ta fokuset bort ifra stallen på helgens kamp! hvis han klarer å gjøre en god jobb i å snakke med laget så kan dette faktisk være en smart taktikk!

Vi trenger en tøff mann som bare kan be hele verden reise til faens, også sende surkeluggene våre utpå banen for å vinne kampen, mer og mer sikker på at han er riktig midlertidig mann!
Han kom, ble mett og dett var dett....

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 03. Okt. 2008, 19:28 »
Synes det var helt på sin plass å gi disse journalistene en lekse ja!

Herlig åpning på pressekonferansen!! hehe

JK Which one is Simon Bird [Daily Mirror's north-east football writer]?

SB Me.

JK You're a c***.

;D ;D ;D

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #109 på: 03. Okt. 2008, 19:49 »
Ja, helt enig, han er en tøffing og moro at han tør å si ifra. Men så lenge han er manager for Newcastle er han, kjedelig nok, en representant for klubben. Og sånn operer man ikke utad, sånn er det bare. Kanskje i amatørklubber.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #110 på: 03. Okt. 2008, 20:49 »
Ja, helt enig, han er en tøffing og moro at han tør å si ifra. Men så lenge han er manager for Newcastle er han, kjedelig nok, en representant for klubben. Og sånn operer man ikke utad, sånn er det bare. Kanskje i amatørklubber.

Amatørklubber?

Er ManU en amatørklubb? Ferguson er vel den manageren med flest slike utbrudd! Trappatoni er en annen, og jeg vil ikke kalle Bayern Munchen heller en amatørklubb! Det finnes plenty av andre eksempler på at managere i både store og mindre klubber har følt at nok er nok og fortalt pressen eller reporteren hvor skapet står.

Jeg synes det er helt riktig av Joe Kinnear, og jeg synes han har vært veldig ærlig siden han kom til klubben. Synes også han er veldig ærlig på denne pressekonferansen og sier det rett ut slik som han oppfatter det.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 03. Okt. 2008, 20:55 »
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 03. Okt. 2008, 22:15 »
Egil Drillo olsen? er han mannen som du vil ha som menneske annalyser?:P

Ståle Solbakken? mannen som sprang igjennom fotball banen med noe oppe i stumpen!:P

de er bare viktigperer :P

nei, jeg har faktisk fått en godfølelse framfor Everton kampen!:D jeg anser han faktisk som en positiv skapning som bidrar mye på sletta utifra hva jeg ser på nufc.co.uk, det står jo faktisk mange positive ting om mannen i media, hvis du leser alt annet en den direkte sjikanen:)

jeg tror han er rett mann for de 6 kampene!;) også får vi se om han har god for noen kamper til hvis det skulle skjære seg med salget:) men er optimistisk framfor de neste 6 ;D
Han kom, ble mett og dett var dett....

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 03. Okt. 2008, 23:30 »
Gadd ikke lese hele sulamitten. Det ble for mange fy-ord.

Hahaha, guud...
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 03. Okt. 2008, 23:46 »
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=526925

Lovende

Har vel sagt en annen plass at det vel hadde vært bedre med Souness som caretaker enn Kinnear. De er vel på mange måter lik, bare at Souness virker til å ha en viss karisma...
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 04. Okt. 2008, 05:25 »

Lovende

Har vel sagt en annen plass at det vel hadde vært bedre med Souness som caretaker enn Kinnear. De er vel på mange måter lik, bare at Souness virker til å ha en viss karisma...

Klart. Men Souness hadde ikkje takka ja.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #117 på: 04. Okt. 2008, 10:26 »
souness har allerede ødelagt for oss en gang, nå er det angry-joe sin tur...

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 04. Okt. 2008, 10:59 »
souness har allerede ødelagt for oss en gang, nå er det angry-joe sin tur...

Han skal bare lede laget ut Oktober. Alle andre som har blitt spurt om å ta midlertidig over takket nei. Hadde vi fortsatt med assistenten så hadde vi tapt alle kampene fram til evt Keegan er tilbake, så verre kunne det ikke bli. Jeg tror Joe Kinnear kan være en grei mann i en måned, han er tøff nok til å ta et oppgjør med alle som ikke gjør som han sier. Og er det noe klubben trenger akkurat nå så er det en manager som tar fokuset unna spillerne. Selv er jeg sjeleglad Kinnear ikke er permanent manager, men synes han skal få kreditt for at han påtar seg verdens vanskeligste jobb med å lede klubben til en ny eier er på plass.
an sparker ikke Bobby Robson??

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #119 på: 04. Okt. 2008, 11:50 »

Lovende

Nei ikkje fan, greit nok vi byttar manager kvar kvartal. Men når vi har komme så langt at vi må ansette dei vi allereie har sparka på nytt, ja då har vi verkleg nådd botnen.

Kan ikkje skjønna kvifor dette skal vera så gale, hadde dette vore ein annan klubb enn Newcastle så hadde det ikkje vore eit tema noken plass... Alt som skjer i Newcastle for tida verte førstesides oppslag.