20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120227 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #60 på: 26. Sep. 2008, 22:25 »
Nå har vi i hvertfall fått en midlertidig løsning på plass, og da har i det minste både spillere og supportere noe og forholde seg til i tiden som kommer. Værre kan det uasnett ikke bli, så jeg er positiv til at det i hvertfall skjer noe.

Og forhåpentligvis stemmer opplysningene som Kinnear kommer med, og at nye eiere kommer inn i løpet av en måneds tid og at vi da igjen vil få langsiktige løsninger på alle plan i klubben.
Gleder meg vldsomt til sirkus fat Mike Ashley er ute av byen og at vi kan se framover med friskt mot igjen.

Velkommen og lykke til Joe Kinnear.  Håper du klarer å snu trenden og gi de ny eierne og trenerne et lag i framgang når de tar over.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #61 på: 26. Sep. 2008, 22:52 »
Shearer har sagt til BBC at d var nytt for han at han var på vei inn sammen med KK. Så vi får nå se om d er noe hold i ryktene JK kommer med.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 26. Sep. 2008, 23:14 »
Hehe

The number of first-team players lost to injury and suspension stretches into double figures, but Kinnear, who will assume duties on Monday, is an optimist. As much can be gathered by his answerphone message during his Wimbledon days: ?I?m out at the moment, but should you be the chairman of Barcelona, AC Milan or Real Madrid, I?ll get straight back to you. The rest can wait.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 26. Sep. 2008, 23:36 »
Hehe. Det er bare i Newcastle United dette er mulig. Hadde igrunn glemt av navnet.
Farse.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 26. Sep. 2008, 23:41 »
Hehe. Det er bare i Newcastle United dette er mulig. Hadde igrunn glemt av navnet.
Farse.

De fleste trodde nok han var død.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 26. Sep. 2008, 23:44 »
Hehe, akkurat.
Tror nok dette er en av kompisene til gutteklubben som styrer klubben for tiden.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 26. Sep. 2008, 23:46 »
Leste akkurat den artikkelen ja. Ganske bra, den.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 27. Sep. 2008, 00:06 »
Kinnear som midlertidig valg er faktisk helt greit. Tror han er en god motivator.
Nei, nei, nei, nei, nei og atter nei, nei, nei.

Joe Kinnear er en katastrofe.

Heller Chris Hughton på fulltid enn Joe Kinnear i én måned.

Joe Kinnear er mannen som fikk rolige sindige Øyvind Leonhardsen til å skrike "fuck off" rett opp i trynet til manageren, noe ikke engang Vinny Jones torde å gjøre. Skal vi tro Kjetil Siems bok "Proff i England" (ja, jeg vet det er Siem, og jeg vet den boka er eldgammel), så har ikke Leo mye til overs for Kinnears motiveringsteknikker. Selv ble han stadig mindre motivert til å spille for "the crazy gang".

For klengenavnet "crazy gang" var ikke akkurat myntet på at de hadde det så moro sammen. Dette kallenavnet spilte vel mer på typen Vinny Jones-taklinger. En gjeng med mentalt forstyrrede tullinger, som var langt mer kjent for sin fysiske spillestil, enn for sine ferdigheter med ballen.

Joe Kinnear er en svoren langball-tilhenger enn Nils Johan Semb. Joe Kinnear har enda mindre peiling på taktikk enn Åge Hareide.
Joe Kinnear tror forsvar er det beste angrep, og trodde i sin tid at Leo var en defensiv midtbanespiller, og nektet løpsmaskinen å bevege seg over midtstreken.

Joe Kinnear har en fantastisk dårlig CV. En sjetteplass med Wimbledon på midten av 90-tallet er hans beste prestasjon noensinne. Og selv om han har reddet Forest fra nedrykk ved en anledning, har han såvidt meg bekjent også rykket ned med samme klubb ett år senere.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 27. Sep. 2008, 00:32 »
Han forlot Forrest på bunnen av tabellen, han rykka ikke ned med de, men la jo grunnlaget.
Men ja, dette er ikke noe jeg jubler noe av, og jeg tviler seriøst på at spillerne gjør det. Vil tro mange ikke aner hvem han er engang.
Souness hadde vel strengt tatt vært et bedre alternativ.
Det er jo faktisk ILLE når jeg faktisk føler meg svært skuffet over at El Tel sa nei til oss.

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 27. Sep. 2008, 00:40 »
Så klart er jo dette en positiv ting for klubben! Det kommer en mann inn med entusiasme og vilje til å stå på så lenge det enn måte vare!

Kjempe bra for klubben dette! Jeg vil stå bak denne løsningen uansett om vi taper hver en kamp fram til noen kjøper klubben! Nå har vi en plan! Kinnear tar ansvaret for klubben! Seymor bank eller noe tar seg av salget av klubben. Hva annet kan vi ønske oss?

Klubben kan ta et steg fram nå og fokusere på spillet sitt! ikke alt utenomsportslig tull! Til og med Asbjørn som manager med Joakim som assistent hadde vært positivt for meg nå ;D så lenge vi står bak denne løsningen omså den tar oss ned en divisjon. Alt er bedre en å leve i limbo!
Han kom, ble mett og dett var dett....

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 27. Sep. 2008, 00:48 »
Tror vi skal vente litt med å konstatere at Joe Kinnear er en katastrofe. Jeg må si jeg kjenner svært lite til denne mannen, siden jeg kun er 21 år og ikke husker all verden av fotballen på 90-tallet.

Oppgaven til Kinnear blir mest som motivator, bygge opp spillerene mentalt. Rett og slett et nytt input. Drit i hva Leo mener, han var en sær tulling som selv prøvde å fryse ut Steven Gerrard når han var på vei opp stigen på Anfield. Og jeg tror at Kinnear, som er en rutinert kar med lang fartstid kan bidra med litt vinnermentalitet og motivasjon. Bare det at det kommer inn en ny kar kan ha en positiv effekt.

Nå kommer sikkert tretten tullinger og sier at jeg er drithappy med Joe Kinnear..Men det er ikke det jeg mener.  Kanskje litt temperament, og litt "faen-holdning" er det vi trenger i disse tider også. Jeg er ihvertfall innstilt på å gi mannen en sjanse. Jeg er helt sikker på at han kan bidra med et eller annet bra også. Folk er veldig flinke til å fokusere på negative ting hele tiden, så jeg synes vi skal la mannen få vise hva han kan først.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 27. Sep. 2008, 01:01 »
Gode poenger, men det er pokker meg lett å falle i denne negative sirkelen slik situasjonen er nå...
Er dog veldig glad for uttalelsene hans da.

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #73 på: 27. Sep. 2008, 08:23 »
Tror vi skal vente litt med å konstatere at Joe Kinnear er en katastrofe. Jeg må si jeg kjenner svært lite til denne mannen, siden jeg kun er 21 år og ikke husker all verden av fotballen på 90-tallet.

Oppgaven til Kinnear blir mest som motivator, bygge opp spillerene mentalt. Rett og slett et nytt input. Drit i hva Leo mener, han var en sær tulling som selv prøvde å fryse ut Steven Gerrard når han var på vei opp stigen på Anfield. Og jeg tror at Kinnear, som er en rutinert kar med lang fartstid kan bidra med litt vinnermentalitet og motivasjon. Bare det at det kommer inn en ny kar kan ha en positiv effekt.

Nå kommer sikkert tretten tullinger og sier at jeg er drithappy med Joe Kinnear..Men det er ikke det jeg mener.  Kanskje litt temperament, og litt "faen-holdning" er det vi trenger i disse tider også. Jeg er ihvertfall innstilt på å gi mannen en sjanse. Jeg er helt sikker på at han kan bidra med et eller annet bra også. Folk er veldig flinke til å fokusere på negative ting hele tiden, så jeg synes vi skal la mannen få vise hva han kan først.

Vi er iallefall tre stykker som gir Mannen en sjanse her inne. Husk det er kun en mnd før vi får(håpentligvis) nye eiere:)
Who else...... Alan Shearer

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 27. Sep. 2008, 10:44 »
Vinnie Jones har også lyst til å bli med å leke i noen uker.

http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/sport/football/article1740781.ece