20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Joe Kinnear ansatt ut sesongen  (Lest 120346 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Robba

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Sv: Joe Kinnear ansatt ut oktober
« Svar #45 på: 26. Sep. 2008, 18:41 »
Vi kan alltids håpe og drømme om at Mike Cashley skal selge klubben snarest, til noen potensielle eiere som vil ansette 2 av våre største navn, Kev Keegan og Alan Shearer. For meg hadde det vært 100% elsk, og jeg tror at det ville fylt vårt forlatte slått.

Kevin Keegan Manager
Alan Shearer Executive director of football.

Dennis wise - flippin' burgers at McDonalds
Cockney mafia OUT! :-\

Sondre

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #46 på: 26. Sep. 2008, 19:20 »
sitat fra Kinnear:

And he told BBC Radio 5 Live: "I am aware that the new owners have Kevin Keegan and possibly Alan Shearer parked around the corner.

hva mener han med det? "the new owners?" ??????????????????? WWWHHAAAAAAAAAAT???

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 26. Sep. 2008, 19:25 »
sitat fra Kinnear:

And he told BBC Radio 5 Live: "I am aware that the new owners have Kevin Keegan and possibly Alan Shearer parked around the corner.

hva mener han med det? "the new owners?" ??????????????????? WWWHHAAAAAAAAAAT???

De nye eierene ja. Ashley har nok fortalt JK hvem de er og hva de ønsker å gjøre etter at penger og papir er i orden.

Kinnear har fortalt oss mer om hva som skjer i klubben i løpet av et intervju, sammenlignet med hva styret har fortalt oss de 3 siste månedene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #48 på: 26. Sep. 2008, 20:07 »
sitat fra Kinnear:

De nye eierene ja. Ashley har nok fortalt JK hvem de er og hva de ønsker å gjøre etter at penger og papir er i orden.

Kinnear har fortalt oss mer om hva som skjer i klubben i løpet av et intervju, sammenlignet med hva styret har fortalt oss de 3 siste månedene.

Jepp Asbjørn, det intervjuet var veldig betryggende faktisk. Godt å vite at fra rundt oktober er det nye eiere.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

bjørni

• Kaptein
  • Angel of the North!!!
    • Vis profil
« Svar #49 på: 26. Sep. 2008, 20:09 »
Vel vel. Hva kan man si? Det er iallefall ikke kjedelig å heie på Newcastle.
Nå må jeg tørke tastaturet etter at jeg satte øllen i vrangstrupen når jeg leste om vår nye manager....

Kenneth Santa Cruz Bassan

• Supersub
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
« Svar #50 på: 26. Sep. 2008, 20:18 »
Av alle i verden, så er dette den verste ansettelsen nesten jeg kunne tenke. Visste ikke at denne mannen levde lengre omtrent, så glemt var han. Glad denne mannen forhåpentligvis er ute asap. Mankan til møkkafotball skal du lete lenge etter.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #51 på: 26. Sep. 2008, 20:18 »
"I'm well aware that the new owners - whoever they are - have Kevin parked round the corner.

"He (Ashley) intends to sell the club and he's got investors that he's taking to.....he's telling me quite openly that he doesn't believe that he'll be still there in October

og ein kan igjen så vidt skimte eit lite lysglimt av håp der langt langt langt langt inne i den dype mørke tunnelen :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 26. Sep. 2008, 20:34 »
Nå pleier Shearer å være kjapt ute og kommentere slike rykter. Skal bli spennende å se om han kommenterer dette allerede i morgen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Robba

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #53 på: 26. Sep. 2008, 20:53 »
Sånn som jeg forstår situasjon er det NVA international(nigerianerne) som er nærmest en handel av klubben vår. Men alt er jo bare rykter, så det er umulig å vite noe. Det skal også være sagt at NVA har sagt at hvis de skulle ta over, så ville de gjøre alt for å få vår konge på tronen igjen.

Howay the lads!
Maybe soon we'll be walking in a Keegan Wonderland! :-X :-X :-X :-X :-X :-X :o :o :o :o

Wroom

• Midtbaneanker
  • "Space-collector"
    • Vis profil
« Svar #54 på: 26. Sep. 2008, 21:29 »
Kinnear som midlertidig valg er faktisk helt greit. Tror han er en god motivator.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #55 på: 26. Sep. 2008, 21:38 »
sitat fra Kinnear:

Så konklusjonen er at Kinnear liker vi? ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #56 på: 26. Sep. 2008, 21:46 »
sitat fra Kinnear:

Som person har jeg alltid likt Kinnear. Tror han kan bli en grei korttidsløsning. Har humor og er ærlig. Det er viktig nå som moralen er på bunn.

At han ikke står for verdens vakreste spillestil er vel de fleste enige om.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #57 på: 26. Sep. 2008, 21:48 »
JK skal ta seg en tur inn i garderoben for å ta en prat med spillerene i morgen.

http://www.skysports.com/story/0,19528,11661_4199325,00.html

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #58 på: 26. Sep. 2008, 21:54 »
Kinnear som midlertidig valg er faktisk helt greit. Tror han er en god motivator.

Enig. Vi er jo flinke til å halshugge alle som ikke funker i etterkant. La mannen få en sjanse. Kan jo godt hende han dør (denne gangen) av hjertefeil.  Tenk bare på når motstandere stormer mot vårt vantette forsvar:)
Who else...... Alan Shearer

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #59 på: 26. Sep. 2008, 22:03 »
sitat fra Kinnear:

Som person har jeg alltid likt Kinnear. Tror han kan bli en grei korttidsløsning. Har humor og er ærlig. Det er viktig nå som moralen er på bunn.

At han ikke står for verdens vakreste spillestil er vel de fleste enige om.

Han sa vel også at han har "brede nok skuldre til å tåle kritikk". Det tror jeg også er en god egenskap akkurat nå, bare det nå er hold i dette og ikke bare noe han sier. Spillestilen driter jeg fullstendig når det kun er snakk om en midlertidig løsning og situasjonen er blitt som den er blitt.