20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Souness har gjort flere riktige grep sålangt i sommer...  (Lest 9095 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Souness har gjort flere riktige grep sålangt i sommer...
« Svar #15 på: 14. Juni 2005, 15:37 »
Sitat fra: "Mushans"
Jojo, svært gode grep han har gjort. Solgt de som spilte oss til toppen av Premier Leauge.. Dette lukter The Championship!

Tull. Så du ville beholdt Hughes og O'Brien? Tror du virkelig dette er spillere å satse på dersom vi skal tilbake i toppen av PL? Greit nok at de har en profesjonell instilling og kan gjøre en god kamp i ny og ne, men i det store og hele er de ikke gode nok for en så stor klubb som Newcastle. Og når vi også får oppimot £4mp for dem er det umulig å takke nei. Husk at begge disse spillerne har vært skyld i en rekke baklengsmål både i fjorårssesongen og denne sesongen.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #16 på: 14. Juni 2005, 15:50 »
Hvem skal erstatte disse?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #17 på: 14. Juni 2005, 15:54 »
Hvem skal erstatte disse?

Aaron Hughes var ikke fast på laget denne sesongen, han var backup til Stephen Carr stort sett gjennom hele sesongen. Peter Ramage/Steven Taylor erstatter Hughes som bakcup. Sistnevnte er mange hakk bedre enn Hughes. Førstnevnte har jeg bare sett et par ganger, men det jeg har sett virker lovende.

Andy O'Brien ville vært FJERDEVALG som midtstopper denne sesongen, og ikke verdig en plass på benken engang. Trenger man egentlig å erstatte en slik spiller? Både Boumsong, Bramble og Taylor er jo langt bedre stoppere enn O'Brien. Kan forstå noe av skepsisen med å selge Hughes, pga han kan brukes på flere plasser, men at vi ble kvitt O'Brien burde vi være glade for.

Mr. Rasmussen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #18 på: 14. Juni 2005, 15:56 »
Det er vel det som er utfordringen til Souey nå. Å finne erstatterne til O'Brien å Hughes. Jeg vil påstå at det ikke burde være vanskelig å finne spillere som er bedre enn disse, men......vi bør erstatte dem med spillere som ikke bare er en del bedre, helst mye bedre!

Som det har vært skrevet om i avisene, så har vi vært linket til van Buyten, Distin osv. Dette er "mye bedre" spillere. Om det er sannsylig er en annen ting. Jeg mener iallefall at vi burde fått inn en GOD midtstopper, for skal vi være med å kjempe i toppen bør vi ha et godt midtstopperpar. BO + en ny.

Siste jeg hørte var at van Buyten var veldig vanskelig å få fra Hamburg.

Men hva skjer med Distin??

Noen andre forsvarsspilllere vi har vært linket til??
e's black, He's White, He's Uniteds Dynamite!
David Ginola

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #19 på: 14. Juni 2005, 15:56 »
Bramble langt bedre enn O`Brien? Bramble er ikke langt bedre enn noen som helst i Newcastle.. Jeg har faktisk ikke sett Bramble prestere på det samme nivået som O`Brien..

Ellers er vel ikke Taylor mange hakk bedre enn Hughes.. Begge holder vel det samme nivået vil jeg tro.. Ramage?! Pellrøt..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #20 på: 14. Juni 2005, 16:01 »
Bramble langt bedre enn O`Brien? Bramble er ikke langt bedre enn noen som helst i Newcastle.. Jeg har faktisk ikke sett Bramble prestere på det samme nivået som O`Brien..

Ellers er vel ikke Taylor mange hakk bedre enn Hughes.. Begge holder vel det samme nivået vil jeg tro.. Ramage?! Pellrøt..

He he. Du får mene hva du vil, men jeg er så sterkt uenig som jeg kan få blitt. Bramble har langt bedre basisferdigheter enn O'Brien. Bedre teknikk, slår bedre pasninger osv. Eneste O'Brien kanskje er bedre på er duellstyrke. Det er jo ikke uten grunn at Bramble var en av de mest ettertraktede spillerne sommeren 2002 da vi fikk kloka i han.

Har du fulgt med på Taylor i år? Han er et av de største stoppertalentene i hele Storbritannia, og kommer til å nå mye lenger enn både Hughes og O'Brien tilsammen. Vi må ta vare på de talentene vi har, og ikke la klovner som O'Brien være foran dem i køen.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #21 på: 14. Juni 2005, 16:24 »

Bramble er 149 ganger bedre enn OB. Å se O'Brien ha ballen bak i forsvaret har vært forferdelig i flere år nå. Mannen kunne knapt slå en eneste pasning, og hadde teknikk som en blind gårdsgeit fra Andesfjellene. Bramble har enorme basisferdigheter og har ALT som skal til for å lykkes. Problemet hans er at han er shaky og tabber seg alt for ofte ut, men når han først er trygg på seg selv og har en makker han kan stole på, er han en kanonbra spiller. Det så vi i siste halvdel av sesongen, hvor han spilte kanonkamper på rekke og rad. Å si at Bramble aldri har vært like god som O'Brien blir det samme som å si at Rosenborg aldri har vært på høyde med Tromsdalen! Og sa tenker jeg sportslig, ikke geografisk.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #22 på: 14. Juni 2005, 18:52 »
Sitat fra: "Souey"
Jojo, svært gode grep han har gjort. Solgt de som spilte oss til toppen av Premier Leauge.. Dette lukter The Championship!

Tull. Så du ville beholdt Hughes og O'Brien? Tror du virkelig dette er spillere å satse på dersom vi skal tilbake i toppen av PL? Greit nok at de har en profesjonell instilling og kan gjøre en god kamp i ny og ne, men i det store og hele er de ikke gode nok for en så stor klubb som Newcastle. Og når vi også får oppimot £4mp for dem er det umulig å takke nei. Husk at begge disse spillerne har vært skyld i en rekke baklengsmål både i fjorårssesongen og denne sesongen.

O'Brien var bra at vi solgte, men Hughes? Han var vertfall ein forsvars spelar vi kunne bruke overalt i forsvaret. Ein veldig god back-up spelar.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #23 på: 14. Juni 2005, 18:58 »
Eg ynskjer dette laget til Premier League start til hausten:

-------------------Given
Miguel/Carr-Van Buyten/Bramble-Boumsong-Baba/ Bernard
-----------------Jenas-Parker-Emre
---------------Shearer--Keane

eller :

-------------------given
Miguel/Carr-Van Buyten/ Bramble-Boumsong-Baba/ Bernard
-------------------Jenas
---------------Parker----Emre
-------------------------Dyer
------------SHearer- Keane
for a logical solution!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #24 på: 14. Juni 2005, 19:30 »
Har dere noensinne sett Bramble spille opp på det nivået O`Brien leverte sammen med Woodgate?

Bramble var vel ok i vinter når han spilte et par gode kamper sammen med Boumsong.

Artig å se at samme karene sitter å rakker ned på teknikken til O`Brien, men lovpriser Parker.. Nei, skal bli herlig å vare etterpåklok som med Butt!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #25 på: 14. Juni 2005, 19:50 »
Har dere noensinne sett Bramble spille opp på det nivået O`Brien leverte sammen med Woodgate?

Ja, jeg har sett ham spille så bra, om ikke enda bedre - senest i vår!
Woodgate har forlatt klubben for lenge siden, og spilte veldig få kamper da han va her. Skal vi beholde O'Brien når han tydeligvis ikke fungerer med en eneste av de andre midtstopperene i klubben? Det O'Brien kan er å tackle og heade. Jeg vet ikke helt om Parker er teknisk begavet eller ei, men dersom han ikke er det så tar han det igjen på andre ferdigheter.

Sitat
Bramble var vel ok i vinter når han spilte et par gode kamper sammen med Boumsong.

Nei, han var ikke ok, han var stort sett outstanding, både med og uten Boumsong ved sin side.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 14. Juni 2005, 19:56 »
For meg kunne Souness godt ha kvittet seg med både Bramble og O`Brien.. Ingen av disse har det som skal til for å kunne kjempe helt i toppen.

Boumsong har alt som skal til for å kjempe i toppen og jeg håper bare at vi kan få inn en sikkelig stoppertype sammen med den franske landslagsspilleren.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #27 på: 14. Juni 2005, 20:24 »

Artig å se at samme karene sitter å rakker ned på teknikken til O`Brien, men lovpriser Parker.. Nei, skal bli herlig å vare etterpåklok som med Butt!

Ja ANdy O'Brien var faktisk klasse med Woodgate.

For å sei de sånn. Alle kjøp er no forsjåvit ein risk å ta. Enten kan speleren floppe eller gjøre det godt. You never now. Ingen veit om han kjem til å gjøre det bra i fange drakta eller ei. Det får tiden vise.
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 19. Juni 2005, 21:45 »
For meg kunne Souness godt ha kvittet seg med både Bramble og O`Brien.. Ingen av disse har det som skal til for å kunne kjempe helt i toppen.

Boumsong har alt som skal til for å kjempe i toppen og jeg håper bare at vi kan få inn en sikkelig stoppertype sammen med den franske landslagsspilleren.

Bramble var fantastisk etter nyttår. Ingen slår 70 meters pasninger som Bramble.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #29 på: 19. Juni 2005, 21:57 »
Er det en ting Souness er ganske god på, så er det på gjøre brae kjøp. Ihvertfall i Newcastle. Han gjorde det godt i januar som du skriver.
Og han har startet godt i sommer også, med kjøp av Parker allerede. Og vi er også favoritter til å kjøpe Emre fra Inter Milan.

Så jeg har tro på at han klarer å rydde opp betraktelig i stallen sånn at vi får en fin start på neste sesong. Det fortjener Souness.

Men det spørs om de taktiske egenskapene hans holder mål da...