20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)  (Lest 45932 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #225 på: 25. Sep. 2008, 12:33 »
Eg velge å tru at hadde KK fortsatt vore manager , då hadde vi fortsett den gode sesongstarten og ingen hadde klaga på Taylor. Punktum.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #226 på: 25. Sep. 2008, 12:38 »
Og jeg velger å mene at Igrinde absolutt har et poeng der...

Talentet

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #227 på: 25. Sep. 2008, 12:48 »
Nå er det bare ikke de siste kampene Taylor har gjort "juniorfeil". Dette er noe som har gått igjen flere sesonger. Han er en god spiller ja, men hvis han ikke legger fra seg disse skjebnesvangerte feilene, bør NUFC vurdere andre alternativer. Når det er sagt, er det jo ikke så lett å få tak klassemidtstoppere...

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #228 på: 25. Sep. 2008, 14:04 »
Ærlig talt, vi spiller for 3. gang uten en manager og har mistet 4-5 trenere utenom det siden litt før sesongstart. Det er klart at dette har noe å si for hvordan vi står frem å spiller idag.

Spillerne beviste borte mot ManU at de kan levere godt spill og gode resultater, selv om vi på den tiden toppet skadelisten/fraværslisten i PL. Også mot Bolton hjemme viste vi at vi kan score mot ultradefensive lag og seire.
At det i kampene etter der har vært turbulens på alle fronter har selvfølgelig smittet over på spillerne og gjort det vanskelig for dem. Til og med fansen gidder ikke å møte opp å støtte laget i denne turneringen, så det er ikke bare spillerne som fortjener pryl om man skal klage.

Tipper at alt snur når eier forholdet og trenerkabalen er ordnet igjen.

støtter den. er egentlig drit lei all syting om sommervinduet. syns ikke det var så vanvittig dårlig. vi ble tross alt forsterket i forold til i fjor. milner er borte greit nok. men jonas er jo mye bedre og kan se på som erstatning av milner. colo er bedre enn faye og guty er bedre enn samtlige midtbanespillere. zixco er bedre enn smith. syns i det hele vi er forsterket i alle ledd så ikke skyld på sommervinduet. skade situasjoner er noe helt annet. er noe rart med newcastle og skader. så skader og oppstyret i klubben er skylden.
« Siste redigering: 25. Sep. 2008, 16:57 av TooN »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #229 på: 25. Sep. 2008, 16:07 »
Eg velge å tru at hadde KK fortsatt vore manager , då hadde vi fortsett den gode sesongstarten og ingen hadde klaga på Taylor. Punktum.

Ikke glem at det også er andre lovende talenter rundt omkring! Curtis Davies feks.. Jeg tror ikke Taylor kommer til å spille for England i fremtiden. 27 Mai 07.

Hans Emil: Han framstår som Bramble til tider. Hadde det ikkje ha vore for han var geordie, ville han nok ha fått MYKJE meir slakt. Grett nok han er ung, og eit talent, men han er virkeleg ikkje eit SÅ stort talent som folk skal ha det til.

Lars Thomas : Helt enig!

Men jeg har fortsatt trua på at han kan bli en god spiller, men per i dag så er han 4 valget på midtstopperplassen.
10 November 07

Her er et par innlegg fra tidligere som jeg har skrevet. Og som jeg har sagt mange ganger, jeg har følt at Taylor ikke er god nok LENGE! Ikke på grunnlag av 3 kamper nå..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #230 på: 25. Sep. 2008, 17:40 »

Ikke glem at det også er andre lovende talenter rundt omkring! Curtis Davies feks.. Jeg tror ikke Taylor kommer til å spille for England i fremtiden. 27 Mai 07.

Hans Emil: Han framstår som Bramble til tider. Hadde det ikkje ha vore for han var geordie, ville han nok ha fått MYKJE meir slakt. Grett nok han er ung, og eit talent, men han er virkeleg ikkje eit SÅ stort talent som folk skal ha det til.

Lars Thomas : Helt enig!

Men jeg har fortsatt trua på at han kan bli en god spiller, men per i dag så er han 4 valget på midtstopperplassen.
10 November 07

Her er et par innlegg fra tidligere som jeg har skrevet. Og som jeg har sagt mange ganger, jeg har følt at Taylor ikke er god nok LENGE! Ikke på grunnlag av 3 kamper nå..

Okay. Det skal du få lov å meina og. Eg trur berre at Taylor hadde spelt bedre hadde KK fortsatt vore her. Håpar Taylor og resten av laget løftar seg til helga, ikkje at eg har så stor tru. Men vertfall at dei gjer det når klubben er selt og dei forhåpentlegvis får tilbake KK. Fantastisk om dette kunne skjedd før kampen i helga.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #231 på: 25. Sep. 2008, 21:17 »
Seff hadde Taylor spelt bedre hadde KK vert her enda. Han var solid mot Manu og BB mot Bolton. Hadde vert unaturlig om han hadde spela på samme nivå som det kampene i den situasjonen me er i nå.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #232 på: 25. Sep. 2008, 21:26 »
Det er ikke bare Taylor som ville spilt bedre med KK som manager.
En god midtbane og et godt angrep, og et lag som var veldig god til å holde ballen i laget, så ble jobben straks mye enklere for forsvaret.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #233 på: 26. Sep. 2008, 00:36 »
Begynner å bli forpult lei denne hetsinga av enkeltspillere.
Jeg lar mesteparten av sinnet etter nok en fantastisk elendig oppvisning gå ut over de som fortjener det. Det er Mike Ashley og co.
Steven Taylor er jo atpåtil Newcastle-supporter. Tipper han også skulle likt se Mike Ashley lide.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #234 på: 26. Sep. 2008, 11:12 »
Og jeg begynner å bli forpult lei av at folk ikke får lov til å ha sine egne meninger.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #235 på: 26. Sep. 2008, 11:24 »
Og jeg begynner å bli forpult lei av at folk ikke får lov til å ha sine egne meninger.

"Sier vel det meste om deg..."  får du slengt i fjeset då :P

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #236 på: 26. Sep. 2008, 23:39 »
Jeg har vel aldri sagt det, vel, har je? (Om det var meg du mente)
Min mening er bare at det er forpult unødvendig å kritisere spillerne så jævlig etter hvordan omstendighetene har blitt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida