20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)  (Lest 46002 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Sv: Ligacup 24/9: Newcastle - Tottenham (SportN 20.40)
« Svar #195 på: 24. Sep. 2008, 23:31 »
Bare tull å legge skylden på enkeltspillere, det er hele kollektivet som svikter. Og det er ene og alene Mike Ashleys skyld. Spillergruppa er garantert minst like frustrerte som oss, det å miste en manager av Keegans kaliber å være en enorm nedtur. Vi får bare håpe vi får inn en ny eier og deretter en ny manager så fort som mulig. Først da tror jeg spillerne begynner å prestere. Greit nok at Taylor gjorde en tabbe idag, men ikke glem at han er en av få som virkelig er villig til å blø for drakta.
an sparker ikke Bobby Robson??

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #196 på: 24. Sep. 2008, 23:32 »
Det er enkeltspillere som svikter i dag. Så enkelt er det.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #197 på: 24. Sep. 2008, 23:34 »

Det er jeg ikke enig i. Hvor mange sjanser skaper vi?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #198 på: 24. Sep. 2008, 23:34 »
Greit nok at Taylor gjorde en tabbe idag, men ikke glem at han er en av få som virkelig er villig til å blø for drakta.

Gud hvor lei jeg er den setningen der.

Så bare fordi Taylor er Newcastle supporter så skal han ha klippekort på laget?! Jeg har ment at Taylor er for svak i et par år nå, og han viser det gang på gang! Han har direkte skyld i MINST 3-4 av våre baklengsmål hittil i år. Og han vil garantert stå for flere.

Ja, han har noen gode kamper. Men det hadde også Bramble, hvorfor hånet vi han mens vi hauser opp Taylor!?

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #199 på: 24. Sep. 2008, 23:35 »
Dette er en vits.

Jeg har aldri sagt dette før i de tidligere sesongene, men i år tror jeg faktisk at nedrykk kan bli en realitet. Stallen vår er syltynn og forsterkningene vi fikk inn i sommer ser ikke ut til å ha hjulpet en dritt (bortsett fra Jonas da). Heller tvert imot.

Med det sagt syntes jeg folka her virkelig kan gi faen i å hetse spillerne sånn... selvfølgelig blir laget påvirket av situasjonen rundt klubben.

Akkurat det der skreiv noken i fjor og på ca same tid.

Jeg vil våge å påstå at det ikke har vært verre enn dette før. Vi blir avkledd av Premier Leagues dårligste lag, som om mulig har enda dårligere selvtillit i laget. Ingen plan over spillet. Ingen glede og gnist i laget overhodet. Det florerer med middelmådige og hårreisende dårlige spillere ut på der og klubben blir styrt av et fjols som ikke vet hva han holder på med. Det er absolutt ingen unnskyldninger for dette her, selv om spillerne selvsagt blir påvirket av klovneriet i klubben. Likevel skal ikke det ha så stor effekt på det sportslige, som nå er på barnehagenivå!

På eit eller anna tidspunkt i fjor var det like ille trust me!!!!!! Ke fan er det som har vore som dårlegare i dag enn visse kampar i fjor? Vi har gitt vekk to lette mål, og no scora owen. Det betyr vi hadde vunne denne revva-kampen, ikkje sant!?!?!

Hvis du har fulgt med på kampen, så har du sett at spillet har vært skremmende tragisk. På hjemmebane så må man da kunne utrette noe fremover på banen i løpet av 90 minutter? Det er ingen som vil noe, og de som prøver på noe disker opp med noen feilpasninger og personlige feil ut av en annen verden.

Det er derfor eg to gonger, og no for tredje gong seier: Dette er reprise av kampen heima mot liverpool i fjor!!! Då hadde vi ikkje ein einaste avslutning på mål, og var knapt borti ballen. Viss du har følgt med i kveld så har du fått med deg at slik var ikkje tilfelle. Vi hadde 2 sjansar vertfall, før Owen SCORA. Tottenham produserte no ingenting dei heller, bortsett frå 2 mål vi gir vekk. Det er ingen som TØRR. Ingen tørr ta ansvar, Butt er einaste, og han får peppar for det. Ja og ikveld er han delaktig til spurs sitt første mål, men zoggy kunne ha latt vera sentra til Butt som var pressa...

Jaja dei som vil får skrika om nedrykk. Som eg har skreve ein plass her inne før. Vi ligg nederst på tabellen 1 januar viss vi ikkje har fått nye eigarar og ny manager til dess. Punktum

Hehe. Hva er dette? Prøver du faktisk å forsvare laget i dag? Det er en ting, men at du i tillegg trekker frem Butt som den beste forteller vel det meste. Jeg synes ikke det har noe for seg å gå i dybden på hvorfor akkurat det forteller det meste, men hvis du setter deg ned og tenker litt over det, så kommer du nok frem til en løsning. Se kampen i reprise, følg nøye med på Nicky fuckings Butt, finn frem penn og papir og skriv ned alle feilpasningene og feilvalgene han gjorde i dag. Fatter egentlig ikke at jeg gidder dette Butt-faenskapet mer, men noen ser det visst aldri. Ser du også forsvarer Geremis ene vellykede dødball, i stedet for å nevne de 88 mislykkede. Noen grunn til det?

Leser du i det heile teke det eg skriv? HAR EG SAGT BUTT VAR DAGENS BESTE SPELAR DIN ********** !?! Nei, eg sa han tørr! Helvette asso. Du som bør setta deg ned å få hovudet ditt ut av ein viss plass.
Eg seier Geremi bør leggja opp viss han fortsett slik som i kveld...Og nemner til dei som absolutt skal ha zoggy til å ta dødballane at dei to er like dårlege på nettopp dette.
Sett deg ned å sjå reprise av Liverpool-kampen i fjor,heime. Og så denne. HUGS PENN OG PAPIR. Gjer opp dine meiningar og kom tilbake og fortell meg om den store forskjellen...

PS. Du er feig viss du sletta denne. Som du har gjort mange ganger tidlegare.

Hoho. Neida, du skal få lire av deg svadaen din du. Artig med denne Liverpool-kampen, som for øvrig er et mye bedre lag enn et Tottenham som har hatt for vane å bli nedsablet i x-antall kamper så langt denne sesongen. Jeg har ikke planer om å se Liverpool-kampen i reprise, for denne kampen var verre. Adskillig. Dessuten var det jo flere andre kamper i fjor som var langt verre. Hva med Manchester United ganger to? Jeg har hodet fullstendig på plass forresten, sånn for ordens skyld. Er bare litt lettere sjokkert over at det enda finnes folk der ute som synes representanten for feilpasningene og balltapenes landsforening faktisk er en habil fotballspiller. Trodde kanskje dette var dagen da de mest hardnakkede Butt-fanatikerne fikk se et visst beger renne over, men så feil kan man ta. Case closed btw. Dette har ingenting for seg.

Ja det seier seg sjølv. Når du ikkje greie diskutera normalt med folk. Og kun peilar innpå ditt korstog mot Butt. Og gløymer heilt at denne diskusjonen handla om vi var like dårlege i fjor. Og ja du kjem jo sjølv med mange gode argument for det, les to ganger mot Scums.
Det eg seier er at vi var like dårlege i fjor, i mange kampar. Liverpool-kampen var kun eit godt eksempel. Og det eg og seier er at vi kan gjera det endå dårlegare enn i fjor, då kjempa vi om nedrykk. Verre kan det vel ikkje verte?
Takk, det er ein glede. Case closed. "Hoho" god natt.
« Siste redigering: 24. Sep. 2008, 23:36 av lgrinde »

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #200 på: 24. Sep. 2008, 23:35 »

Nok til å vinne dersom ikke Taylor driter seg ut, og Colo markerer Roman.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #201 på: 24. Sep. 2008, 23:38 »

Markering på 1-0 og en anne en Taylor i forsvar på 2-0, og vips: vi hadde vunnet 1-0.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #202 på: 24. Sep. 2008, 23:38 »

Det er eg nesten einig i. Det er jo mest Colo sin feil på siste målet og. Altfor svak pasning. Ja du kan sei Taylor burde fått ordna opp. Men samtidig hadde det ikkje skjedd hadde Colo lagt litt meir kraft i den.

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #203 på: 24. Sep. 2008, 23:40 »
Jeg gidder ikke gå inn i en diskusjon nå, alt for frustrert og lei som alle andre her inne. Men både Taylor og Colo gjør tabber idag, greit nok. Men dere må jo se at kollektivet svikter fullstendig, vi skaper ingenting før kampen er tapt. Alt mangler, så ikke gløden hos en eneste spiller.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #204 på: 24. Sep. 2008, 23:40 »

Det er eg nesten einig i. Det er jo mest Colo sin feil på siste målet og. Altfor svak pasning. Ja du kan sei Taylor burde fått ordna opp. Men samtidig hadde det ikkje skjedd hadde Colo lagt litt meir kraft i den.
Og Colo hadde sluppet å slå den pasningen hvis, hvis hvis. Taylor har mer enn god nok tid til å ikke drite seg ut i den situasjonen.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #205 på: 24. Sep. 2008, 23:41 »

Det kan du ikkje meine? Har du sett målet eller. Taylor kunne vel spelt ballen fra seg eller blåst ballen te helvete opp på tribuna? Han kunne også møtt ballen, og ikkje stått og venta på at han skulle komme. Taylor tok ein altfor stor sjanse og det straffa seg.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #206 på: 24. Sep. 2008, 23:41 »

Så du mener at en spiller som Taylor IKKE klarer å redde seg ut av slik situasjon. Taylor hadde kanskje 10 andre muligheter, men velger å prøve og runde Tottenham spilleren på egen 16 meter, juniorfeil deluxe!

Pasningen var ikke perfekt, men slik pasninger kommer kanskje 10-20 ganger i løpet av en kamp, forskjellen er bare at de fleste spillere klarer å spille seg fint ut av en slik situasjon. Taylor må ta 98% av skylden i mål nr 2.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #207 på: 24. Sep. 2008, 23:42 »
Jeg gidder ikke gå inn i en diskusjon nå, alt for frustrert og lei som alle andre her inne. Men både Taylor og Colo gjør tabber idag, greit nok. Men dere må jo se at kollektivet svikter fullstendig, vi skaper ingenting før kampen er tapt. Alt mangler, så ikke gløden hos en eneste spiller.

Klart det er kollektiv svikt. Men det er enkeltfeil som koster oss seieren.. Det er der forskjellen ligger.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #208 på: 24. Sep. 2008, 23:44 »
Greit. Dei er like revva. Skuldig i kvart sitt mål. Fornøyd?

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #209 på: 24. Sep. 2008, 23:47 »
Er ikke fornøyd med en dritt jeg. Vi taper, pga to feil i forsvar. Begge lag spiller like ræva, men enkeltspillere koster oss matchen...

Er så dritt lei Newcastle nå.