20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: 20/9: West Ham - Newcastle 16.00 (C+ Sport 2)  (Lest 31424 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ratatosk

• Midtbaneanker
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: 20/9: West Ham - Newcastle 16.00 (C+ Sport 2)
« Svar #180 på: 23. Sep. 2008, 12:00 »
Klassemål det der ja ;D
sunt pueri pueri puerilia tractant

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #181 på: 23. Sep. 2008, 13:14 »
Det er en utrolig flott scoring. Vendingen og avlsutningen han gjør er så rask at ingen av de tre West Ham spillerene som er i nærheten av Owen har en sjanse til å stoppe han. 3 mål på 3 starter og to innhopp er også bra levert av Owen!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #182 på: 23. Sep. 2008, 16:38 »
Med spillere som Martins og Gutierrez ute føler jeg stadig at Owen er den eneste som i dag makter å skape noe for oss.
Målet var forøvrig klasse over ja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #183 på: 23. Sep. 2008, 21:51 »
Det som er så jævlig irriterende, er at startelleveren vår EGENTLIG er JÆVLIG bra....!

------------------------GIVEN------------------------
-------------------------------------------------------
BEYE--------TAYLOR----COLOCCINI----ENRIQUE
-------------------------------------------------------
GUTIERREZ----GUTHRIE--BARTON---N'ZOGBIA
------------------------------------------------------
-------------OWEN------MARTINS-----------------

Og da har vi faen meg en temmelig vill benk, også:

Harper, Bassong, Duff, Butt, Geremi, Viduka, Xisco

Jævla frustrerende med alle disse skadene og suspensjonene.

Sebastian

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #184 på: 23. Sep. 2008, 22:12 »
Det som skiller den fra topp 5-6 er en bedre duo på sentral midtbane.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #185 på: 23. Sep. 2008, 22:35 »
+ normal eiger + manager + tjukkere spillerstall så kanskje.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #186 på: 24. Sep. 2008, 08:39 »
Er så dritt lei dette tullet og den håpløse situasjonen klubben har satt seg i, at jeg orket ikke å se kampen igår. Sikkert mange som må stemple meg som en dårlig supporter og alt det pisset der, men det får så være. Jeg klarer ikke å la være og følge med, jeg er for engasjert til det. Men slik som situasjonen er nå finner jeg ikke noen glede i å benke meg foran TVen å se Newcastle, da har jeg bedre ting å gjøre. Er så lei denne helvetesmakten som er i ferd med å ødelegge Newcastle United Football Club!

Forstår deg meget godt. Jeg har vel aldri gledet meg mindre til en Newcastle kamp enn det jeg gjorde i går.

Kor var du i fjor? Hittil er dette kun peanuts...Men kan godt henda eg vart herda i fjor. Allereie godt inn i den "likegyldige-til-tap-modusen" slik som i fjor når vi kjempa om å ikkje rykka ned.

Hvor jeg var i fjor? Jo en tur i Brasil. Dette har selvsagt ikke med resultater å gjøre, men hva som skjer i klubben ellers.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #187 på: 24. Sep. 2008, 08:46 »
Skal på neste bortekamp som er mot Everton. Kan ikke si at jeg gleder meg.

Jeg også. Når tar du fly over?

Drar på fredag fra Sandefjord Torp. Hjem på mandag. Hadde håpet å få billett til Blackburn - Man Utd på lørdag men fikk ikke billett da jeg ringte til billettkontoret på Ewood. Man måtte visst ha kjøpt billetter til en hjemmekamp tidligere for å få kjøpt.

Akkurat det samme som meg da. Reiser på Fredag fra Torp jeg også. Jeg skal på den Blackburn kampen, reiser sammen med en HAUG med Blackburn supportere ;) Reiser faktisk med Blackburn supporterklubb da jeg har en kompis som er Blackburn supporter. Kan ikke si at jeg GLEDER meg til Newcastle kampen jeg heller, men blir første gang jeg er på en bortekamp i England så det blir vel ålereit.

Ikke umulig vi snakkes  :-)
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."