20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 888981 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #615 på: 01. Aug. 2007, 13:41 »
Transformers var hverfall konge! Helt utrolig at den har fått så dårlig kritikk. Jeg ville gitt den 5 eller 6.

:o
Kan du forklare litt koss du får til det?

Hehe, nei jeg står fullt for det. Hadde absolutt ingen forventninger til den. Ble veldig imponert av hvordan de har klart å få det til å virke så ekte.

Militær, skyting, fine biler og sexy damer. Skjønner ikke hva som er så galt med det!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #616 på: 04. Aug. 2007, 15:48 »
Har sett den koreanske filmen The Host i det siste. Den må rett og slett sees! Skrekkfilm-komedie fra Asia jeg ikke hadde veldig store forventninger til, men den var faktisk konge. 8.5/10

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #617 på: 04. Aug. 2007, 15:56 »
Den så jeg og. Noe av det værste jeg har sett...

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #618 på: 04. Aug. 2007, 21:18 »
http://imdb.com/title/tt1034331/
Gleder meg jævlig mye til denne filmen, men er det noen andre som blir nervøse av å se 50cent sammen med Al Pacino og Robert De Niro?
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #619 på: 04. Aug. 2007, 22:54 »
Transformers var hverfall konge! Helt utrolig at den har fått så dårlig kritikk. Jeg ville gitt den 5 eller 6.

:o
Kan du forklare litt koss du får til det?

Hehe, nei jeg står fullt for det. Hadde absolutt ingen forventninger til den. Ble veldig imponert av hvordan de har klart å få det til å virke så ekte.

Militær, skyting, fine biler og sexy damer. Skjønner ikke hva som er så galt med det!

Transformer var helt fantastisk!! Glimrende film! :) Kan være at jeg noe inhabil da jeg elsket transformers som barn og vurderer en optimus prime tættis!;) hehe...

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #620 på: 06. Aug. 2007, 03:31 »
Er det noen her som vet hva sangen på sluttescenen av Sønner heter??? Den er så knallbra at jeg hadde vært evig takknemmelig om noen fant ut :)

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #621 på: 07. Aug. 2007, 20:41 »
Den så jeg og. Noe av det værste jeg har sett...

Yes, det viser seg at det synes mange andre jeg kjenner og.  ;D

Kan likevel ikke trekke tilbake anbefalingen for folk med sans for fete actionscener og litt dårlig asiatisk humor.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #622 på: 07. Aug. 2007, 21:48 »
Death Proof er den eneste filmen jeg har sett på kino i det siste. Skikkelig god-Tarantiono film...:D
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #623 på: 14. Aug. 2007, 18:09 »
Noen her som sett State of Grace? Har hørt den skal være veldig bra, så jeg holder på å laste den ned nå.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #624 på: 29. Aug. 2007, 22:57 »
Visst noen er innteresert i dårlige filmer så kan jeg anbefale to filmer.

Death Race 2000 og Teenage Cavemen.

Dei absolutt to dårligste filmane eg har sett.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #625 på: 29. Aug. 2007, 22:59 »
Såg nylig "Parfume". Den var berre heilt tragisk, teit og kjedelig. Her må alle være enige.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #626 på: 29. Aug. 2007, 23:10 »
Såg nylig "Parfume". Den var berre heilt tragisk, teit og kjedelig. Her må alle være enige.

den med han freaken som samlet på dufter?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #627 på: 29. Aug. 2007, 23:19 »
Mhm! :-X

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #628 på: 29. Aug. 2007, 23:37 »
Sprø type han der azz :-\
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

IamFreddie

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #629 på: 30. Aug. 2007, 04:18 »
Bra initiativ. Ettersom jeg er en krigselsker og er ganske så historie-interessert, blir listen min preget av filmer fra WW2. Her er min liste:

1. Frihetens Regn (The Shawshank Redemption). Rett og slett en kanonfilm med Morgan Freeman i spissen. Fengselsfilm om en kar som blir uskyldigdømt og sendt til et beinhardt fengsel hvor det foregår korrupsjon på høyt plan. MÅ SES!

2. Das Boot (Ubåten). Tysk film om en germansk ubåt i fiendlig farvann i WW2. Her får vi oppleve tyskernes kamp mot de allierte undervann, og deres kamp mot seg selv.

3. Pianisten. Krigsfilm om en polsk jøde under krigen. Tyskerne kommer til polen, og familien hans må flytte og blir etter hvert tvunget til en ghetto og en konsentrasjonsleir. "Pianisten" kommer av at hovedpersonen selv overlever okkuperingen/utryddingen på grunn av at han er pianist. Sterk film.

Andre gode filmer er American History X, Se7en, Saving Private Ryan, The Green Mile, Memento. Hotel Rwanda og The Great Escape.

Du har virkelig god smak når det kommer til film:) hehehe