20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 892614 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Filmtråden!
« Svar #360 på: 01. Aug. 2006, 14:09 »
Så på PayCheck i går.. Egentlig ganske bra film. Mulig slutten var litt teit, men selve filmen var genial!:D

Zidd

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #361 på: 01. Aug. 2006, 17:58 »
Lista mi går som følger:
1. The Boondock Saints - Orginal, nyskapendes actionthriller som omhandler to irske brødre fra Sør-Boston slummen.

2. Equilibrium - Fantastisk gjennomført film med bl.a Christian Bale, Sean Bean og Dominic Purcell. En nervepirrende, men noe tilnærmet realistisk illusjon av en ikke så fjern fremtid med et genialt "plot".

3. Battle Royale 1 & 2 - Sikkert temmelig kjent. Japansk actionthriller(e). Filmen er veldig sær og antar at den kan bli sett på som rå og meningsløs vold av enkelte og dyp kunst av andre.

Ikke veldig kjente filmer med et helt villt budsjett, men så er jo gjerne de Hollywood filmene overvurdert "off the scale" da. Vanntønner treffer et tre og sprenger f.eks ^^. Alle er veldig realistiske filmer. Spesialeffektene er ikke overvurdet (f.eks sånn at blir man skutt med hagle så flyr man ikke 2-3 meter bakover, man detter bare sammen rett og slett.) og regissørene kan sakene sine rett og slett.

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #362 på: 01. Aug. 2006, 18:31 »
Boondock Saints, dritbra film! "You and your fucking rope!!"
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #363 på: 01. Aug. 2006, 19:27 »
Nydelig film det der! :lol:

Chris

• Supersub
    • Vis profil
    • girls and corpses
Filmtråden!
« Svar #364 på: 01. Aug. 2006, 19:57 »
Sitat fra: "Leslie"
Boondock Saints, dritbra film! "You and your fucking rope!!"

Ingen tvil  :D

"Im strangly comfortable with it"

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Filmtråden!
« Svar #365 på: 01. Aug. 2006, 22:27 »
Sitat fra: "Zidd"
.
2. Equilibrium - Fantastisk gjennomført film med bl.a Christian Bale, Sean Bean og Dominic Purcell. En nervepirrende, men noe tilnærmet realistisk illusjon av en ikke så fjern fremtid med et genialt "plot".

Jeg syntes filmen gikk for fort frem, og at de kunne ha gjort den litt lenger. Actionscenene var gode nok, men kanskje litt i det meste laget. De andre filmene har jeg ikke sett, men denne gir jeg en sterk 4er på terningen.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #366 på: 02. Aug. 2006, 01:12 »
Jeg så faktisk Boondock Saints for første gang på lørdag kveld, alene på en planteskole på Stiklestad. Og bestilte nylig filmen på DVD.
Merkelig film. Veldig original. Og den irske aksenten gjør jo hele filmen flere lysår bedre. Irsk er genialt morsomt.

Jeg oppfattet filmen like mye som en jævlig bra actionkomedie som actionthriller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #367 på: 05. Aug. 2006, 11:07 »

3. Battle Royale 1 & 2 - Sikkert temmelig kjent. Japansk actionthriller(e). Filmen er veldig sær og antar at den kan bli sett på som rå og meningsløs vold av enkelte og dyp kunst av andre.

Har settt Battle Royale 1, og den er vill! Sær film, men den er ganske bra.
Alt i alt ein sjuk film!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #368 på: 06. Aug. 2006, 15:35 »
Sitat fra: "Hans Emil"

Har settt Battle Royale 1, og den er vill! Sær film, men den er ganske bra.
Alt i alt ein sjuk film!

Mhm. Syke saker! Men den var kul!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Filmtråden!
« Svar #369 på: 06. Aug. 2006, 16:51 »
Ingen flere som har turt å prøve seg på Four Rooms?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #370 på: 07. Aug. 2006, 09:17 »
Jeg har sett den jeg,men så vanvittig bra er den da ikke. Så Cannibal Holocaust rett før helga, en film som faktisk ble bannlyst i 60 land da den kom i 1980. Absolutt ikke for noen med sart mage.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #371 på: 07. Aug. 2006, 14:59 »
noen som har sett ken park? fyfaen for en nasty film

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #372 på: 07. Aug. 2006, 15:24 »
Sitat fra: "aDDis"
noen som har sett ken park? fyfaen for en nasty film

Ja, enig! Lenge siden jeg har sett den, så husker ikke altfor mye, men enkelte ting satte seg fast på netthinnen...  :?

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #373 på: 07. Aug. 2006, 16:46 »
Krap Nek  :lol:

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #374 på: 07. Aug. 2006, 22:21 »
hot shots 2 yeah!  :lol: