20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 892162 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #345 på: 20. Juli 2006, 02:34 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Mafia er jo en hysterisk morsom komedie, jo!  :lol:
Dæven, lenge siden jeg så den sist!

Husker jeg lo til jeg spydde første gangen, nå hater jeg filmen. :lol:
Må legge til at det fortsatt er enkelte scener i Mafia som er svært morsome.
Mafia er faktisk en litt morsom komedie men jeg er litt kravstor når det gjelder komedier og krever en handling også. Pirates er en morsom film og jeg foretrekker den typen morsome filmer. Kanskje det bare er meg som ikke liker komedier? :)
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #346 på: 20. Juli 2006, 17:12 »
Mafia er jo en parodi av ekte mafiafilmer, så den skal jo være litt crazy.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #347 på: 20. Juli 2006, 17:40 »
Selvsagt men det blir litt for mye barneskole vitser føler jeg. Litt for barnslig rett og slett selv om det slår tennåringsfilmer ale Dude where is my car m.f.
iverpool FC

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #348 på: 20. Juli 2006, 21:50 »
Sammenligner du med andre crazy-komedier syns jeg ikke den er så bra, Hot Shots 1 & 2 f.eks,de filmene er jo helt sinnsyke :lol:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Filmtråden!
« Svar #349 på: 20. Juli 2006, 22:05 »
Noen her inne som har sett filmen "Four Rooms"? Det er dønn seriøst den beste filmen jeg noen gang har sett. Genialt regissert, geniale skuespiller prestasjoner, og genialt funnet på.

Filmen handler om en resepsjonist som jobber på ett hotell(!). Og på hotellet oppstår det fire ulike situasjoner, i hvert rom. Derav "Four Rooms". Det som er så genialt med filmen, er at det er en ny regissør for hvert rom. Siste rommet er Tarantino som har regissert, hvor han spiller med bla. Bruce Willis. Trenger jeg si mer?

For dere som ikke har sett denne filmen, men som liker hysterisk gode Tarantino filmer: SE DEN NÅ!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #350 på: 21. Juli 2006, 08:02 »
Tim Roth som pikkoloen er jo helt genial i den filmen. Antonio Banderas er jo med i en også,i den delen Robert Rodriguez har regissert.
Et tips til dere hvis kjedsomheten tar overhånd etter flere timers nettsurfing, gå inn på http://www.imdb.com, søk på en av favorittfilmene dine og les memorable quotes og trivia fra filmene. Mange morsomme fakta om hvordan filmen ble til, samt at du kan gjenoppleve de beste dialogene.
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #351 på: 21. Juli 2006, 11:23 »
ingen som har en torrent link til four rooms?
Andreas Martins

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #352 på: 21. Juli 2006, 12:51 »
Sitat fra: "amt"
ingen som har en torrent link til four rooms?

http://torrentspy.com/torrent/461837/Four_rooms

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #353 på: 21. Juli 2006, 13:31 »
takker. sitter på jobben nå men laster ned når jeg kommer hjem. vet du om det er noen seeders på den? uansett så finner jeg ut av det senere. takk igjen. hørtes spennende ut denne filmen.
Andreas Martins

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #354 på: 21. Juli 2006, 13:58 »
ja nok av seedere. lasta den just ned

EDIT: Det var 1,5 timer av livet mitt jeg aldri får igjen. En større drittfilm skal du lete LENGE etter. Ingen handling, bare masse vas med elendig humor

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #355 på: 21. Juli 2006, 18:29 »
Da liker du vel ikke geniale skuespillerprestasjoner, og fantastisk gode regissører da!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #356 på: 21. Juli 2006, 19:10 »
Sitat fra: "Lasse"
Da liker du vel ikke geniale skuespillerprestasjoner, og fantastisk gode regissører da!

Tydeligvis ikke. Jeg kan hvertfall ikke like en film som ikke er NOEN TING sammenhengende med utrolig dårlig humor. Eneste positive var at man fikk se puppene på noen av heksene!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #357 på: 21. Juli 2006, 19:31 »
Ja det sier vel hva du er ute etter i en film, i motsetning med meg som er ute etter en skikkelig god og genial film.

For deg vil jeg anbefalle "Ridskolan 93". Det er en klassiker.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #358 på: 22. Juli 2006, 03:48 »
Sitat fra: "Lasse"
Ja det sier vel hva du er ute etter i en film, i motsetning med meg som er ute etter en skikkelig god og genial film.

kødder du eller??? jeg tror faktisk ikke du er seriøs. det er ikke mulig å like en film uten handling og sammenheng. de 4 rommene hadde jo ingenting med hverandre å gjøre og ingenting av det han gjorde der inne fikk noe konsekvens for senere. noen andre som har sett den og vil kommentere??

hvordan dette kan være den BESTE filmen du har sett skjønner jeg ikke. virker nesten som om du bare ser kjente navn på coveret bestemmer deg for at denne skal du like.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #359 på: 22. Juli 2006, 20:24 »
Nei kødder slettes ikke. Dette er den beste filmen jeg noen gang har sett. Og at du kan påstå at det kun er fordi det er store navn med fatter jeg ikke. Vil ikke akkurat si at Tim Roth og Tarantino er store skuespillere, på samme måte som Tom Cruise, Brad Pitt og Julia Roberts. Men dog mye bedre skuespillere.

Det er særdeles vanskelig å forklare hvorfor jeg elsker denne filmen. Greit, den er passe syk og passe kontroversiell. Men jeg liker det. Jeg liker filmer som er utenom det vanlige. Og jeg ELSKER Four Rooms.