20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 891997 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #330 på: 18. Juli 2006, 14:15 »
Fear and Loathing in Las Vegas suger så jævli! Bare narkiser som liker den filmen

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #331 på: 18. Juli 2006, 14:23 »
Haha,du har ikke peiling
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #332 på: 18. Juli 2006, 14:29 »
fordi jeg ikke bruker kunstige stoffer ja :D

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #333 på: 18. Juli 2006, 15:22 »
nei. fordi du ikke har peiling. du må se på skuerspillerprestasjoner. da er den overlegen! Ingen andre hadde greid den rollen slik JD gjør
Andreas Martins

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #334 på: 18. Juli 2006, 16:07 »
skuespillerprestasjoner og om filmen er bra er vel to forskjellige ting så vidt jeg vet... seff spiller han bra i en dop film ettersom han har vært narkoman før og har opplevd mye av det samme. men selve filmen suger!!

ikke misforstå, Depp er en av mine yndlinger etter innsatsen i "Blow"

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #335 på: 18. Juli 2006, 18:06 »
Nicholas Cage ikke en god skuespiller?
Det er ikke mange skuespillere med en så fantastisk merittliste som han. Nesten samtlige filmer han spiller i er av meget høy klasse. Og svært mange av dem har såvidt meg bekjent blitt store kassasuksesser.

Jeg synes Face Off er fryktelig, fryktelig ekkel, og jeg grøsser hver eneste gang jeg ser den, men filmen er en av mange fantastiske filmer Cage har gjort.

Tom Cruise har jeg lite til overs for. Jeg synes slett ikke han er noe særlig tess som skuespiller. Har enkelte gode roller, men jeg synes han blir litt for glatt. Og få av filmene han har spilt i har imponert meg i særlig grad.

Men Brad Pitt derimot, der har vi skuespiller av rang! Kan fylle mange ulike roller med stor troverdighet, og han er fantastisk som gangster.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #336 på: 18. Juli 2006, 20:46 »
Bare synd at han utemom film bransjen har skapt seg et litt - i mine øyne - uggent navn. Men enig i at han er en god skuespiller se7en blandt annet.

Cage er klasse. Rett og slett.

Tom Cruise.. spiller ikke han hovedrollen i Mission Imposible? I så fall, fryktelig dårlig!
iverpool FC

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #337 på: 18. Juli 2006, 22:20 »
jeg synes Steve-O er verdens beste skuespiller... :D

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #338 på: 19. Juli 2006, 10:50 »
Det er det samme med Tom Cruise som med Brad Pitt - all kjendispraten ødelegger litt av imagen deres som gode skuespillere. Tom Cruise har i dette scientologi-vrøvlet å bære på,pluss at folk tydeligvis bare bryr seg om hvor rar han har blitt etter at han ble sammen med Katie Holmes. For min del kan han godt smøre seg inn med avføring på daglig basis mens han slår hjul rundt i Beverly Hills, poenget er at han er en veldig god skuespiller. Born on the 4th of July, Jerry Maguire, A Few Good Men,etc .Men å diskutere sånt blir på en måte som å diskutere favorittmat, du kan ikke fortelle noen hva slags middag de skal like heller...Men det er nok en del kids her inne som for det meste ser på filmer som Road Trip,Not another Teen Movie og Fast and the Furious -Tokyo Drift og kaller det underholdning. Se noen klassikere !
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #339 på: 19. Juli 2006, 11:51 »
Etter å ha lest det du har skrevet i denne tråden, Tommy, vil jeg bare konkludere med at vi har omtrent eksakt samme smak for film. Det vil si; virkelig kvalitet ;)

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #340 på: 19. Juli 2006, 14:19 »
Når man nevner klassikere så kan jeg jo nevne noen av mine favoritter som jeg nylig så: Saving Private Ryan, Gladiatoren og Patrioten.

Lei av Patrioten men SPR og Gladiatoren er jo bare geniale filmer.

Og så er det en film jeg ikke finner ut hva heter som gikk på Tv3 (?) for noen uker siden, i en av hovedrollene var det hun fine i Perarl Harbor (dritt film) som spilte og det var sånn klassisk Vampyr mot Lykan (varulv) film kombinert med action. Noen som vet hvilken film dette er...?
iverpool FC

amt

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #341 på: 19. Juli 2006, 15:03 »
Bram stokers dracula?
Andreas Martins

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #342 på: 19. Juli 2006, 22:23 »
Winona Ryder spiller i Bram Stoker's Dracula, hun er ikke med i Pearl Harbor. Det er forøvrig Kate Beckinsale, og hun spilte igjen i vampyr/varulf-filmen Van Helsing. Hvis det da ikke er det Underworld du tenker på,der flyr hu rundt i skinnklær og dreper skumle vesen av ymse slag. Jeg har ikke planer om å se noen av disse kvinnelige Blade-kopiene, men for alle som ikke har sett Bram Stoker's Dracula,den er absolutt severdig. Gary Oldman er GENIAL som Dracula, han er også en av mine favoritter. Fantastisk skuespiller. Kom på en annen favoritt også, Willem Defoe (Platoon,Spiderman,Boondock Saints). Utrolig bra skuespiller. Boondock Saints burde ses av alle,no kidding

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #343 på: 20. Juli 2006, 02:02 »
Underworld er den rette. Likte den filmen faktisk. Blir kanskje litt Blade lignende men det gjør meg ikke noe så lenge filmen innehar de nødvendige kvalitetene - noe jeg mener den har. Bra film.

Dog Soliders er en annen film som er artig. Liker denne typen filmer hvor skrekk, ation og mysterier mixes sammen. Kate Beckinsale er forøvrig en skuespiller som trekker filmen Underword klart opp med sitt utsende.  :)
Må legge til at hadde filmen vært kjip ville jeg ikke sett den selv om hun var med.

Jeg liker disse litt "skumle" og uforutsigbare action filmene.
Ser jeg en film hvor jeg allerede etter 10 minutter kan fortelle hvem som vinner, hvordan filmen ender og hvem som overlever på forhånd. Til og med hvem som dreper hvem, da skrur jeg av. Klisjer.. Grusomt!

Kvalitetsfilmer er jo også noe jeg liker, Saving Private Ryan som favoritt.
Og alt som har med Mafia å gjøre forsåvidt, med unntak av selve filmen Mafia som er en dårlig komedie.
iverpool FC

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Filmtråden!
« Svar #344 på: 20. Juli 2006, 02:17 »
Mafia er jo en hysterisk morsom komedie, jo!  :lol:
Dæven, lenge siden jeg så den sist!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida