20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 892216 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #4275 på: 31. Okt. 2013, 19:58 »
Ny zoombie film også da OPEN GRAVE

yo yo

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #4276 på: 31. Okt. 2013, 20:00 »
Jeg har ikke sett den, men jeg har jævlig trua, til tross for effektrunkeri. Men effektene skal være jævlig gode og gjennomført, ikke Avatar-/Hobbiten-dritt uten følelser og det som verre er. Gleder meg. Har trua på en av årets 5 beste filmer faktisk.

Ikke skeptisk til hverken Clooney eller Bullock. Bullock er en undervurdert skuespillerinne. Problemet hennes er at hun går for kvantitet over kvalitet, og det skader selvfølgelig en skuespillers omdømme.

Ed harris er jo konge da. Enemy At the gates husker jeg godt han i.

Elsker sånne Space thrillere. Alien, Sunshine og Moon feks herlig
« Siste redigering: 31. Okt. 2013, 20:03 av Leon »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4277 på: 31. Okt. 2013, 20:05 »
Ed harris er jo konge da. Enemy At the gates husker jeg godt han i.

Glimrende skuespiller som var aller, aller best i The Abyss og The Truman Show, som begge er topp, topp filmer. Han har også en rolle i Snowpiercer, Bong Joon-ho (en av vår tids beste regissører!!!) siste film, og første engelskspråklige film. Blir bra! Gleder meg så jævlig.

Og siden du nevner zombier:

Denne er garantert et must for enhver horrorfan, og spesielt de med interesse for zombiesjangeren. Handler trossalt om Night of the Living Dead, som vi alle vet er tidenes beste zombiefilm.

I morgen, eller neste fredag, skal jeg se You're Next. Home invasion-horror som skal være relativt uorginal, men jævlig god. Har jævlig trua. Unge Adam Wingard er nok en mann verdt å følge med på.
« Siste redigering: 31. Okt. 2013, 20:07 av boris. »
Nei.

Leon

• Midtbaneanker
  • Luxury
    • Vis profil
« Svar #4278 på: 31. Okt. 2013, 20:13 »
OK skal snart se Tom Hanks i Captain Philips jeg. Har du sett denne filmen eller  8)
 Mange sier den er bra da

« Siste redigering: 31. Okt. 2013, 20:14 av Leon »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4279 på: 01. Nov. 2013, 09:05 »
Gler meg og til Gravity. Har trua.

Såg Twelve Monkeys i går(for første gong!). Veldig bra film. Willis og Pitt er jo strålande i denne. *knipse*

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4280 på: 01. Nov. 2013, 09:17 »
Jeg regner med at du har sett eller har planer om å se La Jetée, filmen som Twelve Monkeys henter et lass av inspirasjon fra? Kremfilm!

Halloween - En av de aller, aller beste horrorfilmene laget. Slasherdigg!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4281 på: 02. Nov. 2013, 12:00 »
The Perks of Being a Wallflower - Jævlig bra film! Vittig, deprimerende og sinnsykt dyster. Emma Watson er faen meg bra i denne, i tillegg til å være knusefin.

Stephen Chbosky fremstår som en rimelig imponerende fyr. Skrev boka, skrev screenplayet og regisserte.

Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4282 på: 03. Nov. 2013, 12:42 »
The Men Who Stare at Goats - George Clooney er helt fabelaktig i denne filmen, men ser man bort i fra det er dette en heller skuffende affære. Det er ikke dårlig, men mangler de virkelig morsomme høydepunktene.

Nei.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4283 på: 03. Nov. 2013, 15:04 »
The Perks of Being a Wallflower - Jævlig bra film! Vittig, deprimerende og sinnsykt dyster. Emma Watson er faen meg bra i denne, i tillegg til å være knusefin.

Stephen Chbosky fremstår som en rimelig imponerende fyr. Skrev boka, skrev screenplayet og regisserte.

Strålende film!

Ellers må jeg anbefale Submarine. Jævlig artig film med imponerende skuespill!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4284 på: 03. Nov. 2013, 15:19 »
Helt greit soundtrack også :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4285 på: 03. Nov. 2013, 15:24 »
Helt greit soundtrack også :)

Så absolutt :) Pure gold den lille plata.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4286 på: 06. Nov. 2013, 20:47 »

Gleder meg!
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4287 på: 08. Nov. 2013, 20:16 »
Da blir det Gravity i morgen. Håper den ikke skuffer. Er litt redd for at det er en typisk film som er laget for å tilfredsstille massene, men jeg håper jeg tar feil. Gleder meg!

Også må jeg nesten poste denne scenen fra The Protector:

Haha, det er så brutalt fett, ass. Helt hinsides det meste.

Og denne fra Ong Bak:

Tony Jaa er så rå!
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4288 på: 08. Nov. 2013, 21:08 »
Tony Jaa er sjef!

Jackass presents: Bad Grandpa igår. Selvfølgelig ikke like bra som f. eks Jackass 3, men fortsatt veldig morsom.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4289 på: 09. Nov. 2013, 23:30 »
Gravity - Bra film som i stor grad ødelegges av at det skal være så jævlig dramatisk "hele tiden". Uten det dramatiske hadde selvfølgelig ikke filmen slått så jævlig ann hos publikum, da mannen i gata vil ha filmer hvor det skjer mye osv. Vel, jeg er ikke den stusselige mannen i gata og jeg skulle ønske at nesten all dramatikken var fjernet til fordel for mer George Clooney som svever rundt og er kul, eller noe sånt, med behagelig ambient og flotte bilder. DET hadde gjort denne filmen til en überklassiker. Ellers, filmen er for det meste fin og se på, soundtracket er dritbra og både Clooney og Bullock viser seg fra sine beste sider. Men den helvetes dramatikken, ass.  Faen, føltes så utrolig påtatt og unødvendig.

« Siste redigering: 09. Nov. 2013, 23:33 av boris. »
Nei.