20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 886947 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #3795 på: 28. Jan. 2013, 00:38 »
Herregud så kul Django Unchained var! Skjønner meg ikke på dere som sier at den skulle vært kortere. Når materialet du har å jobbe med er så bra, hvorfor skal du korte det ned? Man korter ned filmer for å kvitte seg med det materialet som ikke funngerer like bra, her fungerer alt som bare det!

Å ja! Trodde man klippa for at man skulle rekke andre gjøremål den dagen jeg! ;)
Står fremdeles for det jeg sa.
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3796 på: 31. Jan. 2013, 18:47 »
Fright Night (2011) - Remake av den klassiske horror-komedien fra 1985. Den mangler sjarmen og den gode humoren til den orginale, og begår nærmest selvmord pga. kjip CGI. Når skal regissører innse at CGI-blod er det mest mongo og dølle som finnes? Håpløst som faen! Den orginale har effekter som er titusenogfemtifemgangerbedre. Helt grei å se en gang, men kommer aldri til å se den igjen.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3797 på: 02. Feb. 2013, 10:56 »
Sinister - Kul film med relativt god stemning, spesielt de eldre filmene er herlige. Men filmen roter seg bort og det blir for mye tull og tøys.

Spoiler (hover to show)
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3798 på: 02. Feb. 2013, 22:42 »
Ted - Søt og morsom film, men den blir dessverre litt for sukkersøt for sitt eget beste. Men både jeg og dama lo veldig høyt og godt til tider. CGI-en ser også litt for slapp ut til tider, men det overlevde jeg, gitt. Alt i alt en god film, selv om den ikke ender opp som en klassiker.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3799 på: 08. Feb. 2013, 22:51 »
Dredd - Fisse i helvete så fet denne var. CGI-blod er alltid mongo, og det var det også i denne filmen, men sett bort i fra det var jo filmen max sjef. For et soundtrack, dere! Rått, og det ble enda bedre i filmen. Jævlig bra stemning, barsk til tusen og, vel, rett og slett jævlig bra og hardbarka sci-fi-action- Konge!

Det er virkelig synd at filmen ikke gjorde det bedre, for en oppfølger hadde vært veldig velkommen. Men det kom ikke til å bli noe av med mindre hadde en viss suksess, noe den ikke hadde. Trist, med tanke på hvilke andre filmer som tjener fissegodt.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3800 på: 10. Feb. 2013, 14:58 »
The Raid: Redemption - Rævfet, non-stop action av meget, meget høy klasse. Filmen er veldig sammenlignbar med Dredd, men det gjør ingenting. Dredd har bedre historie, bedre karakterer, bedre stemning, ser bedre ut visuelt og har et langt bedre soundtrack, men det finnes liten tvil om at denne filmen vinner på action. Rå som faen!
Nei.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3801 på: 10. Feb. 2013, 21:48 »
Så Election (om den kinesiske triaden) her forleden. Selv om jeg aldri har likt mafiafilmer, er denne definitivt til å anbefale. 8/10.

The Raid:Redemption er en av de beste actionfilmene de siste årene. Et must for enhver action-fan! 8/10. 

Nå skal jeg se Election II og muligens Endgame. Ser dessverre på IMDB at sistnevnte ikke er så fryktelig mye å glede seg til (6.1)...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3802 på: 11. Feb. 2013, 07:02 »
Election-filmene er glimrende. Toeren er muligens best av de to. Helt fantastisk!

Enchanted - Meget god fantasyrfilm som både parodierer og hyller eldre Disney. Filmen er for det meste en spillefilm, men det er 13 minutter med håndtegnet animasjon i løpet av filmen, noe som er herlig. God film.
Nei.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #3803 på: 11. Feb. 2013, 09:58 »
Election-filmene er glimrende. Toeren er muligens best av de to. Helt fantastisk!

Enchanted - Meget god fantasyrfilm som både parodierer og hyller eldre Disney. Filmen er for det meste en spillefilm, men det er 13 minutter med håndtegnet animasjon i løpet av filmen, noe som er herlig. God film.

Jepp, deler synet på at toeren er best av Election-filmene. Klasse.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3804 på: 11. Feb. 2013, 11:49 »
Så Django i helga. Rå Tarantino film, men litt lang :)
Skulle nesten hatt innlagte pissepauser når filmene varer så lenge!
« Siste redigering: 11. Feb. 2013, 11:51 av Andy »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3805 på: 13. Feb. 2013, 06:54 »
Brave - Så kun en time av denne før jeg måtte gi opp. Så sjarmløst og kjedelig som en animasjonsfilm kan bli. Alt skal se så "ekte" og levende ut, men de feiler så jævlig på begge punkter, for flatt og livløst er de to mest passende stikkordene for denne filmen. Hjelper heller ikke at filmen handler om en stor, rød dott som beveger seg og skyter med pil og bue osv. Isj!
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3806 på: 14. Feb. 2013, 00:21 »
Hey, jeg er på utkikk etter en film som er noe ala Hangover. Den har trolig "Las Vegas" i tittelen. Noen som vet hvilken film jeg snakker om?
Same old Shearer, always scoring!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3807 på: 14. Feb. 2013, 00:47 »
Fear and Loathing in Las Vegas?

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3808 på: 14. Feb. 2013, 00:50 »
Nei, denne er av nyere dato. Muligens så ny som 2012. Uten at jeg er helt sikker.
Same old Shearer, always scoring!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3809 på: 14. Feb. 2013, 07:17 »
Prøv å google beskrivelser av en av scenene eller replikker som blir sagt, hjelper som oftest for meg. :) Har du sett klipp fra filmen i det hele tatt egentlig?