20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 887362 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #3750 på: 08. Jan. 2013, 17:22 »
begynner å bli greit lei av netflix nå. søkefunksjonen er skremmende dårlig, og det er umulig og finne filmer. jeg har lyst til å se nye filmer i div. sjangere, men jeg må vite hva jeg vil ha for å kunne finne det? eller har jeg gått glipp av noe? bruker på ps3.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3751 på: 08. Jan. 2013, 17:39 »
Klare mangler på PS3-klienten kontra på PC ja, det er det dessverre liten tvil om.
Selv er jeg emget fornøyd med at katalogen allerede har vokst ganske mye - og blir nok fortsette med det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3752 på: 08. Jan. 2013, 18:10 »
virker sånn, gitt. låner min brors netflix om dagen siden pcen min er på reperasjon. og jeg sliter med å finne ting jeg virkelig vil se nå. har sett rundt 30 filmer den siste uka, men tipsene jeg får etter hver film er heller ikke imponerende. de burde hatt tags på filmene og anbefalt etter tags. når jeg har sett en neo noir sci fi film burde anbefalingene først og fremst bestå av neo noir og sci fi som har noe til felles med den sette filmen , ikke random actionfilmer og annet fjas. når jeg har sett en kung fu flick burde jeg først og fremst få kung fu flicks, og ikke random thrillere. så fremt de har noe annet innen den sjangeren, da.
Nei.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3753 på: 08. Jan. 2013, 18:16 »
virker sånn, gitt. låner min brors netflix om dagen siden pcen min er på reperasjon. og jeg sliter med å finne ting jeg virkelig vil se nå. har sett rundt 30 filmer den siste uka, men tipsene jeg får etter hver film er heller ikke imponerende. de burde hatt tags på filmene og anbefalt etter tags. når jeg har sett en neo noir sci fi film burde anbefalingene først og fremst bestå av neo noir og sci fi som har noe til felles med den sette filmen , ikke random actionfilmer og annet fjas. når jeg har sett en kung fu flick burde jeg først og fremst få kung fu flicks, og ikke random thrillere. så fremt de har noe annet innen den sjangeren, da.

Haha, du er så rå Boris! <3

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3754 på: 08. Jan. 2013, 18:34 »
sitter alene i leiligheten jeg akkurat har sagt opp etter tre-fire år og venter på at den 20. skal komme sånn at jeg kan flytte nordover. ikke så mye å gjøre annet enn å se film, spille, rydde og pakke litt og surfe nettet litt. så da blir det filmtitting i et kjør. og det var ikke mengden filmer som var greia, men mengden gode og interessante anbefalinger, som har vært dårlig tross mengden filmer sett. og vær ikke redd, andmeldelser kommer etterhvert. :frenetisk:
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3755 på: 09. Jan. 2013, 23:40 »
faen så bra utvalg det er på den amerikanske versjonen av netflix. sykt deilig. sliter med å velge fordi utvalget er helt hinsides.
Nei.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3756 på: 10. Jan. 2013, 09:23 »
Shit, jeg bruker ofte over 3 dager på å komme gjennom 1 film.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3757 på: 10. Jan. 2013, 12:53 »
det hørtes litt kjedelig ut. jeg ser lett fem filmer om dagen så lenge jeg ikke har noe annet å gjøre. er forresten veldig fornøyd med anbefalingene på netflix usa. mye gode anbefalinger som gir mening, men det har nok utelukkende med utvalg og gjøre.
Nei.

BenArfa

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3758 på: 10. Jan. 2013, 17:16 »
Gratulerer Kon-Tiki teamet!

Dere som har sett filmen; Hva er dommen?
Same old Shearer, always scoring!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3759 på: 10. Jan. 2013, 17:32 »
har ikke sett den, men er ganske sikker på at den er fin å se på, men ellers stygkjip. den vinner ikke uansett. filmen som er nominert i både beste utendlanske og beste film vinner.

Da har jeg endelig sett Indie Games: The Movie og Chasing Ghosts: Beyond the Arcade. Førsnevte følger folkene bak de fantastiske spillene Super Meat Boy, Braid og Fez, og var jævlig bra. Den andre tar for seg gullårene til arcade gaming, og intervjuer flere av de store spillerne på den tiden, som Billy Mitchell, kjent King of Kong. Likte den godt og. Mr. Awesome er både skremmende badass og latterig samtidlig. Mye herlig sjalusi og misunnelighet blant et par av folkene. Fett med videospill groupies, haha.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3760 på: 10. Jan. 2013, 17:37 »
Skal ha filmkveld i morgon. Nokon som har nokre tips? Både eldre og nyare filmar er aktuelle.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3761 på: 10. Jan. 2013, 17:42 »
Ip Man 1 og 2, med mindre du hater fethet, da. Eventuel de to fulle versjonene av Red Cliff, med mindre du hater fethet, da. Eller Hero, med mindre du hater fethet, da. Høhø.
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3762 på: 10. Jan. 2013, 20:02 »
Syns Kon-tiki var heilt grei. Flott å sjå på, men var ikkje akkurat overbegeistra.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3763 på: 10. Jan. 2013, 23:47 »
Skal ha filmkveld i morgon. Nokon som har nokre tips? Både eldre og nyare filmar er aktuelle.

Seven pshchopaths er et bra tips. Hadde sansen for den:)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3764 på: 10. Jan. 2013, 23:52 »
Syns Iron Sky var ganske vittig, jeg! Bør vel kanskje ha litt teit humor - men noen veldig morsomme referanser der :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida