20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Filmtråden!  (Lest 887059 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Filmtråden!
« Svar #3675 på: 17. Des. 2012, 14:18 »
Da blir det endelig Hobbiten i kveld. Gleder meg som en liten jødeknert.
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3676 på: 17. Des. 2012, 15:56 »
Det har du all mulig grunn til også. Jeg likte til og med 3den.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3677 på: 17. Des. 2012, 16:03 »
3D har hverken jeg eller dama noen interesse av, så det skal ikke sees. Men jeg ser veldig mye klaging på 3Den rundt om kring, både av folk som hater, er likegyldige og liker 3D. Og det som går igjen er at CGIen og ting ser latterlig kunstig ut i 3D. Men siden jeg ikke skal se den i 3D er det jo det samme for meg hvor dårlig ting er der, så lenge det ikke ser kunstig og stusselig ut i 2D.

Litt redd for at filmen skal være i overkant glatt og overprodusert, dog.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3678 på: 17. Des. 2012, 19:50 »
Har sett jevla mykje skryt på 3D`n og 48 fps frå folk som aldri har lest Tolkien eller har interesse av verken 3D eller 48fps og frå folk som trudde dei kom til å hata det.

Eg må venta eit døgn til :grine:

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3679 på: 18. Des. 2012, 00:55 »
THe Hobbit - Jeg er jævlig fornøyd, men filmen er dessverre ikke feilfri. Noe av CGIen var på trynet, så ufattelig billig ut, og at dette hatt gått igjennom kvalitetskontrollen til Peter Jackson er intet mindre enn skremmende, og en del av de større, dataanimerte monstrene så veldig falske ut. Hva skjedde med Azog? Så jo sinnsykt veik, falsk og stusselig ut. I tillegg til at han så ren og pen ut. Hvor ble det av ekkelheten? Så jo ut som en vennelig plastikkfigur. Utrolig unødvendig, og ting så generelt mye bedre ut i LotR.

Mye herlig skuespill, og. Martin Freeman er helt fantastisk, Ian McKellen og ikke minst denne mannen:

En av tidenes skuespillere, selv om han var en del yngre der. Vant Hobbiten, selv om han ikke hadde en gigantisk rolle.

Men alt i alt er jeg jævlig fornøyd, og gleder meg som bare pokker til neste film.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3680 på: 18. Des. 2012, 10:41 »
 :nikke:
Saaaaaaaaaatan eg gler meg til i kveld!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3681 på: 19. Des. 2012, 13:40 »
Hobbiten innfridde, so til dei grader, til forventningane mine.  :happy:
Det er ein av dei beste kinopplevelsane eg har hatt. 48fps og 3D var vakkert og eg sat med følelsen av at eg var tilstades i handlinga og spionerte på dei frå bak ei busk eller ein stein.
Har ikkje tid til noko lang anmeldelse, men må få sagt at Riddles in the Dark var fantastisk bra. Andy Serkis som Gollum er noko av det beste eg har sett på film. Sjølv om det er ein litt spesiell skodespelarprestasjon. Martin Freeman som Bilbo var perfekt. No kan eg ikkje teinkja meg nokon andre enn han som Bilbo.
Gler meg til dei neste filmane og gler meg til å sjå første ein gong til ;)

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3682 på: 19. Des. 2012, 13:47 »
Hobbiten innfridde, so til dei grader, til forventningane mine.  :happy:
Det er ein av dei beste kinopplevelsane eg har hatt. 48fps og 3D var vakkert og eg sat med følelsen av at eg var tilstades i handlinga og spionerte på dei frå bak ei busk eller ein stein.
Har ikkje tid til noko lang anmeldelse, men må få sagt at Riddles in the Dark var fantastisk bra. Andy Serkis som Gollum er noko av det beste eg har sett på film. Sjølv om det er ein litt spesiell skodespelarprestasjon. Martin Freeman som Bilbo var perfekt. No kan eg ikkje teinkja meg nokon andre enn han som Bilbo.
Gler meg til dei neste filmane og gler meg til å sjå første ein gong til ;)

Så bra, fantastisk film og fantastisk 3D :)

Skal snart se den ei gang til ;p

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3683 på: 19. Des. 2012, 22:10 »
Howard Shore Hobbiten Soundtrack:https://www.youtube.com/watch?v=26ZgPVt1lmk

1:08 - 1:09. Episk!
« Siste redigering: 19. Des. 2012, 22:12 av lgrinde »

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3684 på: 19. Des. 2012, 22:11 »
Fantastisk soundtrack, ja.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3685 på: 19. Des. 2012, 22:14 »
Nesten like bra som frå LOTR:

3:50 - 4:40 EPISK 2!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3686 på: 20. Des. 2012, 10:39 »

Noen som la merke til han i Hobbiten? Spilte en av dvergene som løp utav Erebor.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3687 på: 20. Des. 2012, 21:31 »
Hahaha! :thumbu: teinkte faktisk på det om han hadde lurt seg med her og. Såg han ikkje eg.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3688 på: 21. Des. 2012, 09:43 »
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3689 på: 21. Des. 2012, 18:11 »
Hahahaha. Kor fann du det? Loved it. Har fått med meg dei fleste videobloggane frå hobbitblog men den der hakje eg fått med meg ;D
Må vera fantastisk vera med på ein eller anna måte i slike store filmprosjekt :)